[MT İstanbul] 01 Kasım 2008 Cumartesi BOWLING'e gidiyoruz.

Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
resimleri bende merak etmeye başladım şimdi....hayırdır flaş ile çektiklerin benim kafamdan yansıma yaptı çıkmadı heralde :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bugün neredeyse tüm gün uyudum çünkü Cumartesi kafamı yastığa koyduğumda sabah 7 idi. :)

Şuan resimleri yüklemek ile meşgulüm. Beynim zonkluyor :p

Bowling oynarken resmen şov yaptık. En başta ben tabi, bowling nasıl oynanmaz bir bir gösterdim. :p





























































Resimleri tek tek yükledim o yüzden biraz zaman aldı. Şimdi Caddebostan sahilde çektiğim resimleri yüklüyorum. Oları da bu gece eklerim siteye.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Samet adam aşmış. :D Ben döküldüm ya.

Seni tebrik ediyorum bu arada 1. oldun maşallah! :)

Bu arada toplu resim çekmiştim . Onu da ekleyeyim.

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne güzel oynamısız tamer abi deklansorune sağlık.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüh be kaçırdık muhabbeti :mrgreen:

başka zmn inşallah. .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst