emincim seni kaynak olarak vat 69 a alalım :queen:
Emin'i boşver abi seni nrereye kaynaklamak lazım onu söyle.
Gelme sen bakalım öyle olsun.![]()
Emin'i boşver abi seni nrereye kaynaklamak lazım onu söyle.
Gelme sen bakalım öyle olsun.![]()
abi vat69 un fikir babası benim ayıptır söylemesi :mrgreen:
evet emini boşver dolu al boşver dolu al adam böyle bi sirkülasyon içinde işte :mrgreen:
resimler nerde abi =) kim ne yengi tuvarlandı top kıran varmı![]()
Bowling e gidemesemde dun aksam sahilde 2 tane top kırdım :cherry:
Hangi toplar sen tahmin edersin artık :wiinkk:
Bowling e gidemesemde dun aksam sahilde 2 tane top kırdım :cherry:
Hangi toplar sen tahmin edersin artık :wiinkk:
noluyo bakiim burda![]()
anrenman yapıyoruz kocum :queen::queen::queen:
ne antramanı duran toplara vurma mı?????![]()
duran toplarla işim olmaz ben genelde hareketli toplara vuruyorum
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
duran toplarla işim olmaz ben genelde hareketli toplara vuruyorum
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Abi iki tane getirtmiştim senin icin taaa adanalardan
işe yaradılarmı :wiinkk: