Abicim Bizim Türkler çine Gidiyo Abi Bana Moturpisiklet Yap Diyo Emme En Ucuza Malet Diyo çinlilerde öle Yapıyo çinin Suçu Yok Diğer Topictede Yazdım Herifler Uzaya Füze Yolladılar Kendi Imkanlarıyla Teyyare Yapıyor Adamlar
herkes tutturmuş çin motoru dağılır diye bence motora nasıl bakarsan öyle olur benim 4 yıl olacak yakında çin malı motorum var aynı motor 1 yıl kullanılmışı var benim kullandığıma bakan çin malı iyi der ama o 1 yıl kullanılana bakan çin malı beter der
bazen ben bile kendi çin malı motorumdan şüphe diyorum öyle sözler ediliyorki çin malı ile ilgili atasım geliyor motoru![]()
kahve yapmasını da istermiydin daha ne olcak yani