150 cc lik bir çin malı en çok 90 yapıyor sizce nasıl

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
140
Arkadaşlar
Benim motorumda ASYA 150-t1
150 cc ibre 120 gösteriyor ama daha 500km de olmasına ramen rötar zamanı hızını filan takmadım ve şu an ibre 110 basıyor :) gerisini düşünemiyorum
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar
Benim motorumda ASYA 150-t1
150 cc ibre 120 gösteriyor ama daha 500km de olmasına ramen rötar zamanı hızını filan takmadım ve şu an ibre 110 basıyor :) gerisini düşünemiyorum

eet daha rodajı bitmeden bu hızı yaptıysan bende gerisini düşünemiyorum:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Arkadaşlar
Benim motorumda ASYA 150-t1
150 cc ibre 120 gösteriyor ama daha 500km de olmasına ramen rötar zamanı hızını filan takmadım ve şu an ibre 110 basıyor :) gerisini düşünemiyorum

Sen böyle devam et hacı..

o motor hele bi 5.000 km ye gelsin gerisini bende düşünemiyorum:)
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
24
Bizde de mondial 100 kh var ben 110 yaptırdım.. ve 3 sene doldu alalı bir problemi yok.Ama tabiki çin yani bana güven vermiyor.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sonra diyoruz ki . motorcu neden öldü ( sıkıştırma ve başka bir şey yoksa ) 90 la yere düş bak nasıl oluyor . sonra annen oğlum gitti binme dedim şuna diye ağlayacak . allah rızası için şu alete zevk için binin yavaş gidin
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
Benim kanatimce eğer ilk defa motor kullanacaksan sıfır bir çinli al kullan ve sat... Çünki çabuk arıza verir ve bir arıza vermeye başladımı da dur durak bilmez.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
7
Arkadaşım öncelikle çin motorunda hız yapılmaz..

Eger yaparsan 2 gün sonra motorum ortadan ikiye ayrıldı diye topik acarsın..
Daha 1-2 gün önce çin malı motorlar hakkında bilgi almak için bir başlık açmıştın ve ;

**çin malı motorların motor ömrü 2-3 yıl diyorla doğrumu**

Diye bir soru sormustun..


Bu motorlar zorlamaya gelmez..90-100 yaparsan 2 güne kalmaz eline alırsın motoru kapı kapı motorcu gezersın:queen:
Çin motorunu sıfır alanlar yeni motor almanın vermiş oldugu gaz ile full gaz gezerler ve 3 ay gecmeden satar töbe ederler:)

Dolayısıyla bu motora bineceksen dikkat ediceksin
Başka yolu yok rodajı duzgun yapıcaksaın yağına suyuna bakıcaksın
Kısacası sen ona bakıcaksın oda sana bakıcak:)
Eger dediklerimi dikkate alıcak ve rodajı düzgün yapıcak sonrada 50-60 km hızı gecmiyecek,yagını her 1.000 km degistirecek,motorunu zorlamayacaksan bu motorlardan al..

Ama ben yok ugrasamam ..
Bastımmı uzuyacak ..
Kolay bozulmayacak ..
Beni yolda bırakmayacak
Gerektiginde uzun yola gidebilecegim
bir motor istiyorum diyorsan bu motorlara bulasma..

Git bir Honda,yamaha al..
Motoru bozup yapacagın masrafı peşin peşin ver rahat rahat bin:queen:

Saygılar=)

selam remzey dıger cın motorlarıyla karıstırmayalım lutfen bendekı 95 i goruyo hıc bır problemıde yok cok sukur ama hız yapma konusunda katılıyorum cunku manevraları sıfır bu motorlarda 12 kazam var olmdıgıme sukur
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
herkes tutturmuş çin motoru dağılır diye bence motora nasıl bakarsan öyle olur benim 4 yıl olacak yakında çin malı motorum var aynı motor 1 yıl kullanılmışı var benim kullandığıma bakan çin malı iyi der ama o 1 yıl kullanılana bakan çin malı beter der
bazen ben bile kendi çin malı motorumdan şüphe diyorum öyle sözler ediliyorki çin malı ile ilgili atasım geliyor motoru:)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
motorunuz ne marka olursa olsun rüzgar aynı rüzgardır...ailelerimizi annelerimizi ağlatmayalım...wesselam
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
90
valla ben çoğu yazılara katılmıyorum..benim arora sıfır aldığımdan beri hiç boşluk vermedim motora nefes aldırmadım hep dip gaz gidiyorum..rodaj süresince bile 100 den aşşağı inmedim..ama iş bakıma gelince bakıma 100km kala yağını filtresini değişiyorum.yağda castrol koyuyorum.şuan rahat rahat 120 görüyorum..ilerde daha da gider ama bu sonuçta racing değil fazlasını aramıyorum

demek istediğim bakımını yaptıktan sonra bişey olmaz önemli olan temiz bakmak çukura bozuk yola sokmamak..düz yolda korkma dağılır felan diyenleri çok gördüm ben etrafımda çok var bu motorlardan dedim ya bakım..bakım..bakım gerisi hikaye
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne kadar bakarsanız bakın, Çin malı bir yerden patlak verir...
90 da sizin motorunuz için fazla yada az değil. Hız yapmamaya gayret gösterin.
Motoruda zorlamayın hız yapicam diye.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rektefemi yaptırsak acaba

ibre arızalıymış en çok 70 yokuş aşa en çok 90 yapıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Bende de çin malı motor var. Almadan önce çok araştırdım gerek bu site de gerekse diğer sitelerde.Kimi hiç memnun değil çabuk dağılıyor diyor.Kimi de gayet memnun.Motordan ne beklediğimiz ve ne kadar bütçeyle bu işe yaklaşacağımız çok önemli.Çinli bir motordan Japon motor performansı beklersek elimizde kalacağı kesin.Şehir içinde kullanmak ve az yakmasını tercih ettiğim için böyle bir seçim yaptım.Motor 9780 km de herhangi bir arıza yapmadı şimdiye kadar.Aslında öğrendiğim şu; bana bu motorları tavsiye etmeyenlerin çoğu uzun süre bu motorları kullanmış kişiler.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tuhaf bişey yok arkadaşım büyük ihtimalle ibren doğru gösteriyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bendede 125 lik çin malı var 120 ibre var istersen 110 a kadar çıkıyor ama ben 80 nin üstüne çıkmamaya çalışıyorum. bu motorlar gezi için yapılmış motorlar yavaş yavaş zevkine vara vara kullanmak daha güzel. hem scooterla 80-90 baya yüksek hız.
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
bende zat 150 var 2 kışı 100 tek 110 goruyor ama en mantıklısı 80-90
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
mermi menyagi yapcan bolelerini...

90 iyi fena sayılmaz ama çin motorlarından başkada bir şey bekleyemezsin güzel kardeşim :wiinkk:

cin mali diyip dilamayi9n kardesim motorlari yaaa ala ala:pr: :pr: :pr: :pr:

cinde parcasi uretilmeyen bi motor warmi kiii...???

sanki adam amerikan mali motora biiyorda cin mali deyilmi diyip geciyor yaa..:pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst