Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
merhaba chooperAG aramıza hosgeldin. öncelikle güvenliğinle alakalı tertibatını tamamlamanı tavsiye ederim.koruma demiri taktırabilirsin. arıza çıkaran parçaları zamanla daha kalitelisiyle değiştirirsin.
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
2
öncelikle teşekkürler,
Doğru koruma demiri şart gerçektende.:wiinkk:
Bende sizler ile motosiklet anılarımı paylaşmaya başlayabilirim inşallah.önümüzdeki hafta alıyorumm:cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
motorumu peşin 1750 ye kadar indirdim.düşünen arkadaşlar olursa izmir bornovada görebilirler.

Birader Piyasayı Düşürüyorsun :) Acele Etme Satarsın Ucuza Gitmesin derim Hakikaten Bakımlı MCT ten

Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

Gecmiş Olsun Birader Birgün Mutlaka Motosiklet Sürücülerini Diğer Araç Sürücülerinin Farkedeceği Günler Gelecektir
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

aaaaa... Geçmiş olsun dostum yaa...
 
Katılım
6 Kas 2007
Mesajlar
30
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

ARBETUS DOSTUM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.SENDE İNŞALLAH BİRŞEY YOKTUR.AMAN KENDİNE DİKKAT ET BİLİYORSUN KIŞ AYLARINDAYIZ YOLLAR GENELLİKLE ISLAK OLUYOR,TABİ ALTINDAKİ MAKİNADA ER5 FAZLA SÜRATTEN KAÇIN SAĞLICAKLA KAL GÖRÜŞÜRÜZ.:)
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Barış çok geçmiş olsun umarım sen de birşey yoktur, daha önce söylediğimi tekrar ediyorum: "altındaki yeni alete (ER-5) alışmak için biraz daha süre tanımalısın kendine", sağlıcakla kal dostum..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

:cyclopsanÇok çok geçmiş olsun ARBETUS sende bişey yoktur umarım motoru da yeni almıstın umarım onunda başına bişey gelmemiştir bak şimdi ya zaten motorcu adam haklı da olsa haksız polısın karsısında
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
dilekleriniz için teşekkürler. Kıyafete kaska bakınca sağlam düşmüşsün diyorlar. ağrı sızıdan dolayı korteje katılamadım işte. Durup dururken masraf çıktı başıma sağ ayna sağ ön sinyal kırıldı. Sağ arka kuyrukta kırık var. Orijinal aynaların buldum çifti 60 ytl ön sinyallerin eski modellerini bulamadım önü komple değiştiricem 60 ytlde bir çift sinyal. Ah ulen bakım 4 litre motor yağı yağ filtresi alıcam. Egzos açık olduğu için yakıt tüketimi had safhada. orijinal kapalı egzos bulmam lazım. Üstündeki lastikler okadar kaliteli değil gt250R lastikleri var üstünden 150 ile giderken 6. vitesten 5 e düşürdüğümde arka teker kızakladı. düşmemin temel sebebini alstikelre bağlamaktayım. Macitim durdu ben duramadım :) Ama herşeye rağmen yolda kimseye boyun eğmemek kadar zevkli birşey yok.

Sağlıcakla.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu sabah Macitimi çok zor çalıştırdım bir hafta evvel jikle teli kopmuştu dükkana gittiğimde dedim ki kendi kendime bu gün bu işle uğraşayım alttarafı bir tel bisikletciden firen teli alıp bir şekilde hallederim o ara ARBETUS la msn görüşürken sordum bisiklet firen teli alıp takacağım acaba olurmu zor olur çok uğraşırsın SANCAR motordan al dedi.
sordum varmış 10 ytl ye teli aldım üstüne birde koruma demiri aldım 35 ytl ye 2 sini de taktım artık benimde bir koruma demirim var.
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
selamlar dostlar bir kaç gün önce uzun bir kuyruk vardı karayolları(ben öle biliyorum) civarında baktım arabalar uç uca birden gözüme kırmızı bişi parladı aha dedim bu ne bir baktım MONDİAL ilk defa görmüştüm makineyi ama çok tatlı geldi gözüme pek yanına gidip incelemedim ama 30 sn yede cebimde param olsa koşar alırdım yani o derece güzel bi makine gibiydi ve ÇİN modellerine göre kaliteli bir duruşu vardı tabiki kullanan makinenin huyunu suyunu bilenler daha iyi anlatırlar ancak gördüğümde çok beğendim saygılar .. her ne kadar japoncu olsamda temiz kullanımda 3-4 sene kullanılır diye düşünüyorum zaten büyük cc bir motora geçmek için ideal zamandır herhalde :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Geçmiş olsun Mikey..Dikkatli olmalıyız.Geçen gün ufaktan banada dokundular.Trafik çok kötü hergeçengünde kötüleşiyor.29 Ekim nedeni ile dün 300 kadar motorcu toplu sürüş yaptık. Gayet zevkli ve güvenliydi.Bu da resmi...Kırmızı olan tabiki:)))
motorsiklet-tutkunlari-cumhuriyet-bayraminda-2_b.jpg
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

Geçmiş olsun Barış.. Çok üzüldüm gerçekten, dikkat et kendine..

100 km de 5 lt yakiyorum ortalama bence sen gene iyi yakiyosun kullanim kilavuzunda 2 kusur bisey yaziyordu yanilmiyorsam komik

Bence komik olan senin MCT nin 100 km de 5 lt yakması..İlgili konuları dikkatli okursanız ortalama ne yakacağını bulursunuz arkadaşlar.. 100 km de 5 lt çok çok..
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
52
arkadaşım biz okuma yazma bilen insanlarız o yakıt konusunda yazılanlaar geçmişte kalan konu ve yazılar günçel dönemlerde yakılan miktarı sordum iyimi kötümü diye

sonuda zenon u taktırdım artık gecelerim gündüz mükemmel oldu özentürk motora teşekkürler diger mct cilere tavsiye ederim

sonuda zenon u taktırdım artık gecelerim gündüz mükemmel oldu özentürk motora teşekkürler diger mct cilere tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!

Sağlıcakla.

geçmiş olsun reis
umarim bişeyin yoktur işte sen dikkatli olsan karşidaki dikkatli değil
ehliyeti türkiyede kasaptan aliyo herkes :pr:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
99
Bence komik olan senin MCT nin 100 km de 5 lt yakması..İlgili konuları dikkatli okursanız ortalama ne yakacağını bulursunuz arkadaşlar.. 100 km de 5 lt çok çok..

bence komik olan cok cok olmasi ortalama sonucta 4 te yaktigim oldu 6 ti da 3.5 ta oturup her km ye gore hesap cikaramam ama allah askina 2.5 litre yakan var mi 5 lt nin nesi cok anlamadim acikcasi enjeksiyonlu degil emmeli karburator 3 kez karburator ayari yapildi sabit hiz 80 le 200 km yol gittim 10 lt yakti ben 100kg insanim bi cogunuzdan devirli kullaniyorum zorluyorum bence az bile standart iki insan kullaniyomus gibi oluyor neyse ben aldim alali 5 yakiyorum arkadas gs500 umle de bes yakiyorum sonuna kadar 5:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst