- Katılım
- 10 Tem 2008
- Mesajlar
- 332
merhaba chooperAG aramıza hosgeldin. öncelikle güvenliğinle alakalı tertibatını tamamlamanı tavsiye ederim.koruma demiri taktırabilirsin. arıza çıkaran parçaları zamanla daha kalitelisiyle değiştirirsin.
motorumu peşin 1750 ye kadar indirdim.düşünen arkadaşlar olursa izmir bornovada görebilirler.
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
100 km de 5 lt yakiyorum ortalama bence sen gene iyi yakiyosun kullanim kilavuzunda 2 kusur bisey yaziyordu yanilmiyorsam komik
Nazara geldim. High side bi düşüş yaptım 50 m sürüklendim ER5 ile. Macite çarpmamak için. 100 m ilerideki kavşak yerine caddenin ortaaındna u dönüşü yapan ve bizim geçmemizi beklemeden geri gelip bizim yolumuzuda tıkayan ve ben düştükten sonra kaçan 4 teker sürücüsü ve yaklaşık 50 m sürüklendikten sonra herhangi bir harekette bulunmayıp bana takip mesafisini öğretmeye çalışan pişkin polis memurunu buradan kınıyorum!
Sağlıcakla.
Bence komik olan senin MCT nin 100 km de 5 lt yakması..İlgili konuları dikkatli okursanız ortalama ne yakacağını bulursunuz arkadaşlar.. 100 km de 5 lt çok çok..