Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben 2 kişi biniyorum ama dikkat etmek gerekiyor. Ön taraf daha hafif olduğu için gidon rahatlıkla dönüyor. Tabi sürekli 2 kişi gidilirse zamanla alışılabilir. Ben eşimi sabahları işe bırakıyorum oradan kendim işe gidiyorum. Güzel bir motor ama sürekli artçı ile kullanımı biraz daha zor diyebilirim.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
bende aynen o plana uyacağım sabah eşimi işe bırakıp kendim devam edeceğim o yüzden sordum.üstelikte motor kullanmaya daha yeni başlayacağım tehlikeli olurmu bisan yada hangi modeli öneririsin
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Ben motorsiklet kullanmayı bu motorda ögrendim ve daha yeniyim bende :) Bir sorun yaşamıyorum. Rahatlıkla 2 kişi kullanabiliyorum. Sadece biraz daha dikkat gerekiyor artçı ile birlikte ki bu bütün motorlar için geçerli. Artçı ile motor kullanmak herzaman zordur.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
yedek parça bulmada sorun yaşarsın dediler yaşadın mı bu sorunları bazıları yakıt göstergesi yok dediler arkadaşım bu dogru mu
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Yakıt göstergesi yok evet. Benim debriaj topuzum kırıldı oda kendim kırdım :) Parça bulması pekde sorunlu değilmiş sipariş verirsen getirtiriz hemen dediler ben daha sipariş vermedim.
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
yakıtı nasıl tahmin ediyorsun kardeş vallaha merak ettim kafanı şişiriyorum kusura bakma ama
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
yakıtı nasıl tahmin ediyorsun kardeş vallaha merak ettim kafanı şişiriyorum kusura bakma ama
cidden çok kolaya kaçıyosun gibi benmi çok ince eleyip sık dokuyordum bilmiyorum ama ben motoru almadan önce alma imkanım ve ihtimalim olan motorların forumlarını bıkmadan usanmadan okumuştum, eğer hala cevap alamadığım sorular aklıma takılırsa çıkar sorardım.Vaktin varmı bilmiyorum ama en azından bu motoru almayı düşünüceksen keeway supershadow ve bisan roadstar topiğini baştan sona okumalısın bence bi çok soruya cevap bulabilceğine eminim, bu arada soruna cevap olarak ben 200 km de bir benzin alıyorum yaklaşık 7 yada 8 litreye doluyo hiç de yolda kalmadım inş kalmamda:bounce:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
cidden çok kolaya kaçıyosun gibi benmi çok ince eleyip sık dokuyordum bilmiyorum ama ben motoru almadan önce alma imkanım ve ihtimalim olan motorların forumlarını bıkmadan usanmadan okumuştum, eğer hala cevap alamadığım sorular aklıma takılırsa çıkar sorardım.Vaktin varmı bilmiyorum ama en azından bu motoru almayı düşünüceksen keeway supershadow ve bisan roadstar topiğini baştan sona okumalısın bence bi çok soruya cevap bulabilceğine eminim, bu arada soruna cevap olarak ben 200 km de bir benzin alıyorum yaklaşık 7 yada 8 litreye doluyo hiç de yolda kalmadım inş kalmamda:bounce:

haklısın arkadaşım ama sadece işten nete girebiliyorum oda patronlar olmadığını elimden geldiğince okudum roadstar sayfasını keeway sayfasınada şöyle bir baktım ama elbette yeterli değil o yüzden soruyorum kusura bakmayın birde ben bir delilik yapıp motoru isatnbuldan alıp ankaraya gelmeyi düşünüyorum.ilk kullanışım olacak ve ilk uzun yol hatta ilk yol deneyimi birazda bu yüzden panik gibiyim
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
haklısın arkadaşım ama sadece işten nete girebiliyorum oda patronlar olmadığını elimden geldiğince okudum roadstar sayfasını keeway sayfasınada şöyle bir baktım ama elbette yeterli değil o yüzden soruyorum kusura bakmayın birde ben bir delilik yapıp motoru isatnbuldan alıp ankaraya gelmeyi düşünüyorum.ilk kullanışım olacak ve ilk uzun yol hatta ilk yol deneyimi birazda bu yüzden panik gibiyim

onu deneme üstat uzun yol inan çok zor şehirler arası kamyonlar otobüsler yanından geçer paniklersin allah muhafaza biraz alış motora :cat:
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bencede onu deneme istanbuldan bi şekilde yollarlar motoru, sen bin otobüsüne veya trenine öyle git ankaraya
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
evet ben bi iki aylıgına getirdim motoru istanbula otobusun bagajında aynaları söktum 75 ytl de bagaj parası alıyolar ama pazarlık et önce 150 ytl isterdiler
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
4
mrb arkadaşlar
bisan lifanlar piyasada 0 olanların ederleri ne acaba her rengi mevcutmu fiyat olarak 0 ları kaç para dır. ?
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
bugune kadar bana cevap yazan tüm arkadaşlara teşekkür edeim cumartesi benişm hanımla tüm dediğim motorlara baktım regal fabrikayı kapatmış distiribitörün elindeki yedek parça kadar yedek parçası varmış keeway distiribitör değiştirmiş yedek parça sıkıntısı varmış kararımızı bisan lifandan yana kullanmaya karar verdik ALLAH izin verirse bir aya kadar alacağım motoru herkese teşekkür ederim
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
bugune kadar bana cevap yazan tüm arkadaşlara teşekkür edeim cumartesi benişm hanımla tüm dediğim motorlara baktım regal fabrikayı kapatmış distiribitörün elindeki yedek parça kadar yedek parçası varmış keeway distiribitör değiştirmiş yedek parça sıkıntısı varmış kararımızı bisan lifandan yana kullanmaya karar verdik ALLAH izin verirse bir aya kadar alacağım motoru herkese teşekkür ederim

güzel seçim dostum şimdiden hayırlı olsun biz hep burlardayız butun sorunlarında sormak istediklerinde iyi günler :cat:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
48
sağol arkadaşım teşekkür ederim hepimize hayırlı olsun bakalım inşallah uğur getirir güzel günlerde kullanırız
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
yaklaşık dört aydır ben de roadstar kullanıyorum,epey de bir yol yaptım kendisiyle.savas abiyle gitmediğimiz yer kalmadı, artçı da aldım arkama.yakıt tüketimi ortalama 100 yeni kuruş..ben memnunum ama satmak zorundayım motosikletimi..savaş abi bilir benim motosikleti onunla aldık çünkü..ufak tefek kusurları var..belki ilgilenen olur diye işte ilan numarası: 10470906.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst