- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
Ben 2 kişi biniyorum ama dikkat etmek gerekiyor. Ön taraf daha hafif olduğu için gidon rahatlıkla dönüyor. Tabi sürekli 2 kişi gidilirse zamanla alışılabilir. Ben eşimi sabahları işe bırakıyorum oradan kendim işe gidiyorum. Güzel bir motor ama sürekli artçı ile kullanımı biraz daha zor diyebilirim.