ikinci kazamıda yaptım :(

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
abiler ablalar dostlar ikinci kazamıda yapıp rutbe atladım :( mınıbus yolunda u donusu yapılmayan yerden araba fırladı u donusu yaptı bende frene bastım ama gec oldu bıraz motoru attım kendimde yuvarlandım arabanın arka jantına patladım motorda bişi yok sag sınyalle aynam kırıldı bide gaz yemıyor yarın goturcez tamırcıye işin aslı cocuk gencecik eli ayagına dolastı abi kusura bakma falan dedi baktım ufak ehliyet sordum yok der gibi oldu dedim hadı bas git polıs molıs basına iş acılcak biliyorum hata ettim ama gonlum el vermedi ikinci kazamdanda ölemeden kurtulduguma seviniyorum allah herkese kazasız surusler versin saygılar sevgiler
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
amman diyim Okan Arkadaş, herkes sıraladı kaza haberlerini. Gönlüne, kalbine sağlık. Ama bunları bıraktıkça böyle serbest daha mı coşuyorlar ne??

Sana bir şey olmasın yeter:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun benzeri bi durum yaşadım adam haksız olduğu gibi bide üste çıkmaya kalktı allahtan yavaştımda kurtardım bu yüzden yavaş gitmek lazım sen hata yapmasanda karsındakiş yapabiliyo ikinci olarak yaptığın akla alınmıyacak kadar büyük bir hata nasıl olurda polis çağırmazssın bu gibi trafik canavarları can alıyor can can o çocuk en fazla 600 lira ceza öder bide senin motoru yaptırırdı çocuğa bişe olmazdı ama öbür durumda onlar ceza almayınca can alıyorlar hakkaten hayretsin yani ::ranntign
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ulan ne adamsın 2dk boş bırakmaya gelmiyor. patlıyon hemen
hangi ara yaptın
geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okanım çok geçmiş olsun Allah başka kaza vermesın cümlemize.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
kardeşim çok geçmiş olsun.sana bişey olmamış ya önemli olan o :rendeer: yollar cellatlarla dolu.bence göndermemeliydin sürücüyü. genç de olsa alacağı cezadan belki kendine ders çıkarırdı? bu onun için iyi bir tecrübe olurdu bence.

ulan ne adamsın 2dk boş bırakmaya gelmiyor. patlıyon hemen
hangi ara yaptın
geçmiş olsun

oldumu oluyo işte bu işler zamna mı bakar?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
ulan ne adamsın 2dk boş bırakmaya gelmiyor. patlıyon hemen
hangi ara yaptın
geçmiş olsun

amman diyim Okan Arkadaş, herkes sıraladı kaza haberlerini. Gönlüne, kalbine sağlık. Ama bunları bıraktıkça böyle serbest daha mı coşuyorlar ne??

Sana bir şey olmasın yeter:rendeer:

Geçmiş olsun Okan sende bir şey olmaması sevindirici.

öncelikle geçmiş olsun benzeri bi durum yaşadım adam haksız olduğu gibi bide üste çıkmaya kalktı allahtan yavaştımda kurtardım bu yüzden yavaş gitmek lazım sen hata yapmasanda karsındakiş yapabiliyo ikinci olarak yaptığın akla alınmıyacak kadar büyük bir hata nasıl olurda polis çağırmazssın bu gibi trafik canavarları can alıyor can can o çocuk en fazla 600 lira ceza öder bide senin motoru yaptırırdı çocuğa bişe olmazdı ama öbür durumda onlar ceza almayınca can alıyorlar hakkaten hayretsin yani ::ranntign

herkese teşekkurler valla ercan abi sorma bu aksam antreman donusu oldu cocugu arkamdaki artcının durumuyla ilgilenirken bıraktım ugrasmadım cunku korktum onu dusuncek halde deildim biliyorum hata yaptım kabul ediyorum ama o an kotu bıandı oncelikli seyler varıd ne yaptıgımı bende bilmiyorum
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun okan. Verilmiş sadakan varmış..


Fakat çocugu yollamakla hata etmişsin.. hiç yoktansa ehliyeti olan bi ailesini çağırıp tutanagı tutturucaktın hasarınıda karşılatacaktın anlasma yoluna gidip yada..

neyse olan olmuş artık.. geçmiş olsun
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
geçmiş olsun okan. Verilmiş sadakan varmış..


Fakat çocugu yollamakla hata etmişsin.. hiç yoktansa ehliyeti olan bi ailesini çağırıp tutanagı tutturucaktın hasarınıda karşılatacaktın anlasma yoluna gidip yada..

neyse olan olmuş artık.. geçmiş olsun

eyvallah saol valla o an tek dusundugum sey artcının durumuydu
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Geçmiş olsun. Büyük hasar olmaması sevindirici. Umarım son kazanız olur
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun.Keşke bırakmasaydın belki ders olurdu...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
aman okanım geçmiş olsun.. üzme bizi..
dikkat canım benim.. son olur umarum Allahıma emanet olun hepiniz..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
aman okanım geçmiş olsun.. üzme bizi..
dikkat canım benim.. son olur umarum Allahıma emanet olun hepiniz..

eyvallah abi umarım son olur yarın bakıcaz neyi varmıs neyi yokmus artık allah hepımıze vericekse böle ucuz kazalar versin umarım kimsenin basına gelmez
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Kaza yapanlar sıklaşmaya başladı sezonu ben açtım bakalım kim kapatıcak :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst