- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
- Konu Yazar
- #1
İşleriminden dolayı 8 gündür motosikletime binemiyorum, bu hafta sonuda binemiyeceğim ve acaip özlüyorum,
bizler akdeniz bölgesinde yağış olmadığı sürece kışın bile rahat rahat motosikletlerimize binebiliyoruz, diğer bölgedeki arkadaşlarım kışın ne yapıyor :silent:acaba motosiklet hasretlerine nasıl gideriyorlar :silent:
bizler akdeniz bölgesinde yağış olmadığı sürece kışın bile rahat rahat motosikletlerimize binebiliyoruz, diğer bölgedeki arkadaşlarım kışın ne yapıyor :silent:acaba motosiklet hasretlerine nasıl gideriyorlar :silent:
