Bir kaza daha yaptım maalesef..

Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Geçmiş olsun.Boyle söförlerinde keşke küresel ısınmadan soyları tükense.Aynı maydonoz gibiler,akşam topluyordun,suluyorsun sabaha yine çıkıyor:pr:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Gecmıs olsun arkadasım... Sende Ehliyette yoktu demi??? Oturdugun semtlerdekı arkadaslarında nasıl olduklarını cok ıyı bılırım o adama ne oldugunuda Cok ıyı bılırım :mrgreen: Bende istinyede okuyorum.... Cevrem hep oaralar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tebrik ediyorum :)
motorun uğursuz sat kurtul artık
geçmiş olsun bu arada :cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
geçmiş olsun kardeşim...
bugün akşam üzeri bende giriyodum ford minibüse...
aptal herif koca yolu ortalamış ve kafasına göre yolda bi sağa bi sola gidiyo
neyse bi sokak geldi direk kırdı bide uzunları yaktım beni arkada görsün die sonra sokağa aniden kırdı vede firen yaptı yerler ıslak ve kaygandı korna çaldım hızlandı birden yoksa direk giriyodum ortadan korna çaldım sövdüm saydım adam durmadı bile...
onun için dikkat etmek lazım arkadaşlar hemde çok...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
aman kardeş bak neler oluyo okuyosun yada benim kaza haberime git eğer bunlarda seni kesmezse benim yaraların fotolorını gönderim emin ol daha dikkatli olursun sakın yanlış anlama beni sadece artık bi kardeşimizin canına bişey olmasın diye bu yazıları yazıyorun
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
gecmis olsun..:salut: bende yenice sinyalsiz cikan birine tosladim..:pale:

motorumda da bende de cizikler var..eldivenlerimi giydim birazcik sevdim geldim..:wiinkk:

ilk yardim cantani ver dedim ayagim kaniyordu..al al dedi arabayi istesem vercekti galiba :)

plakam mi :silent: ohoo onu zaten mevzuu baslarken koltuk altina attik :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
verilmiş sadakan varmış artık gaz kökleyerek gitmekten vazgeçersin umarım

geçmiş olsun. arkadaşımızın dediği gibi verilmiş sadakan varmış Allah korumuş, yenisini de en yakın zamanda ver istersen kardeşim ne olur ne olmaz yani. tekrar tekrar geçmiş olsun.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmişolsun
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
geçmiş olsun :rendeer: mahalledeki arkadaşlara selam :king:
Aleykümselam diyo hepsi :cherry:

Geçmiş olsun.Boyle söförlerinde keşke küresel ısınmadan soyları tükense.Aynı maydonoz gibiler,akşam topluyordun,suluyorsun sabaha yine çıkıyor:pr:

katılasım var sana =)

Gecmıs olsun arkadasım... Sende Ehliyette yoktu demi??? Oturdugun semtlerdekı arkadaslarında nasıl olduklarını cok ıyı bılırım o adama ne oldugunuda Cok ıyı bılırım :mrgreen: Bende istinyede okuyorum.... Cevrem hep oaralar...

evet seninde bildiğin gibi adamla çok iyi telepati kurdular :) istinyede ? cumhuriyet lisesi falan mı ?

tebrik ediyorum :)
motorun uğursuz sat kurtul artık
geçmiş olsun bu arada :cat:

sağol aralım.. :farao: sattım bugün..yarın satışı veriyorum kısmetse..

İnşallah bu enson kazan olur kardeşim..:cat:

Geçmiş olsun...:pale:

sağol murat abi..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
3
Allah şifa versin, maalesef biz motor kullananlar bunlara alışacağız.
İnşallah motorlara saygı duymayı öğrenirler.
Kendine iyi bak dostum
Selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst