[MT İST] 18.10.2008 Cumartesi - Tophaneciler Buluşması

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Mekan içine yetişemeyip Taksim'e uzananlardanım:).En sonda Atilla ve İsmail'le birlikte çıktık TAksim'den.İyi geceydi valla,gençlik günlerim geldi aklıma:cherry:.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Güzel geceydi... Herkese teşekkürler... :cat:

Atilla abi nerde,akşamki Taksim Rock cafe tayfası nerde,o garson kız nerde yaa:salut::pr:O kızı alcam ben motorla kaçırcam bak demedi demeyin::xrock::

Şaka Maka Fenaydı :p

___________________________________________________

23544167ch1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Rock bar ha ! Vay alçaklar... Ben siz gidip dansözlere para yapıştırırsınız diye gelmemiştim :salut: Nerden bileyim :salut:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
oldukca güzel geçmiş aldım haberlerini :)

orda olmayı isterdim ama kısmet olmadı bidahakine inşallah
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Vay beeee, biz gittikten sonra neler yaşanmış. Asıl olaylar Tophane'den sonra kopmuş anlaşılan. Emin mekanı dağıttı falan diye kulağıma bişeyler gelmişti. Demek ki hepsi gerçek.

Kim sinirlendirdi Emin'i ya. Huyunu bilmiyor msuunuz kardeşim.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
sünger gibiydin olm... dansöze içmeden para yapıştıramam utanırım dedin, götürdün rakıları:p

ben bi sünger tanırım o da bu :mrgreen:



Vay beeee, biz gittikten sonra neler yaşanmış. Asıl olaylar Tophane'den sonra kopmuş anlaşılan. Emin mekanı dağıttı falan diye kulağıma bişeyler gelmişti. Demek ki hepsi gerçek.

Kim sinirlendirdi Emin'i ya. Huyunu bilmiyor msuunuz kardeşim.

sorma bilader ya, alevli meyve istedim garson getirene kadar alevi sönmüş bende döktüm rakıyı garsonun ceketinin üstüne verdim ateşi :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar güzel bi buluşma olmasına nazaran mekanın bizlere yaptığı uygulama neticesinde :farao:(nerdeyse adam başı 2 nargile vericem 10-15 dk da bir çay vericem vs. gibi :farao:)bir daha tophanede nargilem cafeye gidilmeme kararı alınmıştır bilginize
tophane buluşmasından sonra arkadaşlarımız taksime çıkmak istediler ve onları bildiğim bir rock bara götürdüm umarım iyi eğlenmişlerdir ben çıktıktan sonra neler oldu bilmiyorum:)

günaydın millet :queen: dün akşam geç gelenlerle beraber taksim yolcusu olanlardanım yani neye niyet neye kısmet olayı oldu biraz taksim rock bardaki bikaç foto yarın alper_tim tarafından yüklenicektir :rendeer:

olm sen ne içtin o akşam ben fotograf makinesi bile ellemedim ki
sen kime ne pozlar verdin:mrgreen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
Toplantı çok olur ama oğlun her zaman olmaz demiii yavf senin adına sevindim
Allah analı babalı büyütsün umarım sağlığı yerindedir.İleri de toplantıya çocuğunla katılırsın artıkın.

Çok saol arkadaşım... çocuk şu an 6 günlük yana sepet alıcam gezdirecem :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar güzel bi buluşma olmasına nazaran mekanın bizlere yaptığı uygulama neticesinde :farao:(nerdeyse adam başı 2 nargile vericem 10-15 dk da bir çay vericem vs. gibi :farao:)bir daha tophanede nargilem cafeye gidilmeme kararı alınmıştır bilginize
tophane buluşmasından sonra arkadaşlarımız taksime çıkmak istediler ve onları bildiğim bir rock bara götürdüm umarım iyi eğlenmişlerdir ben çıktıktan sonra neler oldu bilmiyorum:)



olm sen ne içtin o akşam ben fotograf makinesi bile ellemedim ki
sen kime ne pozlar verdin:mrgreen::queen:

ondan sonra kaza topihi açıldı adama abi baksana aklı nerde kaldı kimbilir :queen:

sünger gibiydin olm... dansöze içmeden para yapıştıramam utanırım dedin, götürdün rakıları:p

http://www.hizliresim.com/2008/10/20/3465.jpg
bilin bu göbek kimin kim dağıtmış emin mi senmi :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Teşekkürler Tamer
Teşekkürler Organize modum.
3-5 arkadaş teşekkürler işte...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst