[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
hasan ustadan biraz beride olması lazım. itfaiye kavşağı dediği sanırım trgut özaldan güzelyalıya dönen kavşak yada şöyle söyliyeyim dermancanın olduğu kavşak itfaiye kavşağı. doğrumudur bora abi.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bu çarşamba bu yazdıklarınızı kağıda döküp okuyalım bol çekirdek eşliğinde :mrgreen:

Buradan bakınca herkesin dediği doğru gözüküyor.
en doğrusu senin yazdığın bence zaferim...:queen: illaki çeerdek:mrgreen:
biraz da gülelim.
>>orta iki ingilizce sınavı. soru:what is your mother's telephone
>> >>number?
>> >>cevap:annemin telefonunu veremem.
>> >>
>> >>soru: selcuklu devletinin kurucusu kimdir?
>> >>cevap: imparator birinci selcuk
>> >>
>> >>soru:akıl ile ilgili bir hadis-i şerif yazınız.
>> >>cevap:akıllı ol, canımı ye...
>> >>
>> >>biyoloji soru: döllenme nasıl meydana gelir?
>> >>cevap: erkeğin zigotu, kadının amotuna girince.
>> >>
>> >>soru: kazim karabekir kimdir?
>> >>cevap: kazim karabekir askerdir. mustafa pasanin en yakin
>>
>> >>arkadasidir. londros, mondros ve sivas kongrelerine katilmistir.
>> >>
>> >>soru:dag basini ...... almis,gumus dere durmaz akar' yukarıdaki
>> >>cumledeki nokta ile gosterilen yere ne yazilmalidir?
>> >>cevap:babam
>> >>
>> >>konu: aydınlanma çağı soru: ütopya'nın yazarı kimdir? beklenen
>> >>cevap: thomas more
>> >>cevap: fatih sultan mehmet bir diğer cevap: mona lisa
>> >>
>> >>soru: maki nedir?
>> >>cevap: akdenizde yaşan kısa boylu cüceler
>> >>
>> >>muhasebe sınavı: soru: kasa sayımında 100bin tl eksik çıkmıştır.
>> >>bunu büyük defterde*muhasebeleştiriniz.
>> >>cevap: tekrar sayın, eksik çıkmaması lazım.
>> >>
>> >>soru:ebu suud, yazdığı bütün eserleri ............ .... adlı
>> >>kitabında toplamıştır.'
>> >>cevap: the best of ebu suud. alınan not:
>>90.
>> >>
>> >>soru : hz. x 'in tıp bilimi hakkında çıkardığı kitabın adını
>>nedir?
>> >>cevap : tubitak-ul-tı bbül-mecit. ..
>> >>
>> >>ilkokul 3. sınıf, sınıfa müfettiş gelmiştir. soru: isa kimdir?
>> >>cevap: geçen sene bizim sınıftaydı, artık gelmiyo.
>> >>
>> >>bir ilkogretim okulunda 4. sinif bilgisayar sinavi: soru:
>>microsoft
>> >>word programini nasil calistirisiniz? adim adim anlatiniz.
>> >>cevap: baslata tiklanir otesi kolaydir.... ..
>> >>
>> >>bir türk dili sınavından soru ve yanıt: soru: yazara göre toplum
>> >>içindeki davranişlarimiz nasil olmalidir? nelere dikkat
>>edilmesini öneriyor.
>> >>cevap: yazar diyor ki nerde nasil davranacağimizi bilmeliyiz.
>> >>oturmasini kalkmasini bilmeliyiz. yırtık dondan cikar gibi her
>>lafa atlamamaliyiz.
>> >>
>> >>soru:ülkemizde ilk nüfus sayımı hangi yılda yapılmıştır?
>> >>cevap:1927 yılında ikinci mahmut zamanında yapılmıştır. (oha)
>> >>
>> >>soru: calculus'u kim bulmustur?
>> >>cevap: adams calculus
>> >>
>> >>soru: ismet inonu'nun batı cephesine bakısı nasıl idi,
>>acıklayınız
>> >>cevap:200 metreden durbunle..
>> >>
>> >>milli güvenlik sınavı: 'rütbeleri artan sıralamada yazın''
>> >>cevap: yüzbaşı, binbaşı, albaşı, yarbaşı....
:queen::queen::queen:teşekkürler halukcum:rendeer:
sevgili arkadaşlarıma duyurulur.
bu çarşamba,t.özal bulvarı üzerinde,itfaiye kavşağındaki edo pastahanesinde buluşuyoruz.bilgilerinize.
(t.özal'da,anadolu lisesine doğru giderken,sağda,itfaiye kavşağı olarak bilinir.köşe başında.)
abi vardiya değişebilirsem kesin oradayım...yani gelecem:queen:
İlk defa duyuyorum itfaiye kavşağını; sora sora Bağdat bulunur herhalde.

endurocu adam keşifçidir:)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasan ustadan biraz beride olması lazım. itfaiye kavşağı dediği sanırım trgut özaldan güzelyalıya dönen kavşak yada şöyle söyliyeyim dermancanın olduğu kavşak itfaiye kavşağı. doğrumudur bora abi.

ben bora.şuan cengizin(endurocu) pc.den yazıyorum.t.özal dan kebapçı hasan ustaya doğru ilerlerken,groseriyi geçince akbank var ilk kavşakta.akbankın hemen yanı.motor park etmek için önü uygun.bilgilerinize.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çitleniyor zaferim gürbüzüm ama yanında çöp poşeti getirmek şartıyla,
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu pazar günü hanımlara hizmet ettik.hanımlara elleriyle gayet güzel lezzetler hazırlayan b.cengiz ve eşi birsen hanıma teşekkürler.






















biz de hanımları başbaşa bıraktıktan sonra erkek erkeğe takıldık.güzel bir gün oldu .katılan tüm hanım ve beylere teşekkürler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Herkese merhabalarr,:)
Pazar günü ne olmuş öyle Kadınlar matinesi yapmışsınız :mrgreen:
İyide erkeklerin işi ne orda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Durun tahmin edim, Tamamen hizmet için yemek yapma, bulaşık yıkama ve temizlik için :p doğrumu :queen:

Hayalet kardeşim bu fikirlerini konuşmak üzere seni mutlaka çarşamba günü toplantımıza bekliyoruz. Şu işi bi enine boyuna konuşalım ve sonuçlandıralım :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
vay vay vay,adana'da sıkılıp hafta sonu kaçamağı için istanbullara giden muzaffer kardeşimiz.havalar nasıldı oralarda.yediğin içtiğin senin olsun.gördüğün güzellerden bahset.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
vay vay vay,adana'da sıkılıp hafta sonu kaçamağı için istanbullara giden muzaffer kardeşimiz.havalar nasıldı oralarda.yediğin içtiğin senin olsun.gördüğün güzellerden bahset.:queen:

tabiki bahsederim, sabahın 5 de kalkıp sıkıcı 1,5 saat uçakla uçtuktan sonra bir o kadar önemli ama sıkıcı toplantıya dört duvar arasında akşam 5 e kadar katıldıktan sonra, kısada olsa araba fuarını gezme ve görme şansım oldu, o kadar toplantı yorgunluğun üzerine hiç gitmedi ama merakımıda yenemedim. sonra akşam 8 uçağıyla yıne sıkıcı 1.5 saat uçuştan sonra tekrar toprağıma döndüm ve gelirgelmezde uykumla hasret giderdim.
Hava istanbulda parçalı bulutluydu hakim bey, ben masumum .benim diyeceğim bu kadar :mrgreen::p:mrgreen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
tabiki bahsederim, sabahın 5 de kalkıp sıkıcı 1,5 saat uçakla uçtuktan sonra bir o kadar önemli ama sıkıcı toplantıya dört duvar arasında akşam 5 e kadar katıldıktan sonra, kısada olsa araba fuarını gezme ve görme şansım oldu, o kadar toplantı yorgunluğun üzerine hiç gitmedi ama merakımıda yenemedim. sonra akşam 8 uçağıyla yıne sıkıcı 1.5 saat uçuştan sonra tekrar toprağıma döndüm ve gelirgelmezde uykumla hasret giderdim.
Hava istanbulda parçalı bulutluydu hakim bey, ben masumum .benim diyeceğim bu kadar :mrgreen::p:mrgreen:

:queen::queen::queen::queen::queen: Söylenecek sözün bittigi an...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tamam beraat....ama farkındaysan fuardaki güzellerden yine bahsetmemişsin:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Abi sende ama yaptın yaaa. Araba fuarında güzellerin ne işi olur ki... ::blusssh:::blusssh:::blusssh:

olmaz mı?o arabaların tanıtımını kimler yapıyor sanıyorsun?:mrgreen:

duruşma , ifadesi alınmak üzere çarşamba akşamına ertelenmiştir.:bounce::wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tamam beraat....ama farkındaysan fuardaki güzellerden yine bahsetmemişsin:queen:

boracım fazla karıştırma :pr: :mrgreen:

olmaz mı?o arabaların tanıtımını kimler yapıyor sanıyorsun?:mrgreen:

duruşma , ifadesi alınmak üzere çarşamba akşamına ertelenmiştir.:bounce::wiinkk:

mutlaka gelecem :bounce:

Bora abi çekirdek çitlenilebiliniyormu orada?

çitlenmiyorsa gelmiyecenmi :pr:
senin için özel izin alırısın, sayende herkez çitler :cat: :mrgreen:

Aslında orası "Fatih polis karakolu kavşağı" diye bilinirdi eskiden.

hocam, sen çekirdekciyi tarif etseydin şimdiye bulur ve yerini anlardı :mrgreen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yaw bende orda olcaktım ama işte bazı aksiliker oldu
o kadar yemeği muhabbeti kaçırdık görüyomusun :(
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
olmaz mı?o arabaların tanıtımını kimler yapıyor sanıyorsun?:mrgreen:

duruşma , ifadesi alınmak üzere çarşamba akşamına ertelenmiştir.:bounce::wiinkk:

Bilmezmiyim Bora abi. Hatta cogu zaman tanıtımı yapanların yanında arabalar sönük kalıyor...

EEE hani berat kararı ne oldu ki bu mahkeme simdi terih erteliyor. Yoksa fuardakiler " biz ordaydık) diye kararı temyize mi gönderdiler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst