Kaan noldu lan kardeşin yaralı poposunu kaldırdı geldi sen orada yoktun nedense =)
ben şimdi geldim![]()
ben şimdi geldim![]()
ayakkabılarım çalınmış gelemedim özür dilerim
gene bomba bi bulusma olmus ama cogu zamanı mekanın dısında neden geçirionuz abicim girsenize içeri![]()
bir toplantıyı daha kaçırmış olmanın üzüntüsü aynı zamanda yeni doğan oğlumun sevincini yaşıyorum........
Ne kovulması ya, motorcu dediğin adamı oturtamazsın ki koltuğa. İlla otoparktaki motorları mıncıklayacak elleyecek. :mrgreen:
Abi kaç basıyo bu, viraja nasıl girer, 2009 yeni kasası çıkmış gördünmü amanini yandım muhabbeti edecek yurdum motorcusu, oturabilir mi yerinde? :queen:
günaydın millet :queen: dün akşam geç gelenlerle beraber taksim yolcusu olanlardanım yani neye niyet neye kısmet olayı oldu biraz taksim rock bardaki bikaç foto yarın alper_tim tarafından yüklenicektir :rendeer:
ben şimdi geldim![]()
yaww ne fantastik geceyditophane buluşmalarına bundan sonra hiçbir DRİFT RELİGİON uyesi katılmayacaktır .. ((
![]()
adam başı iki narile mi olurneymiş müşteri gelip gidiyomuşta nargile veremiyomuşta !!!!
creator olarak bundan sonraki buluşmalarda mekan olarak tophane drifrt religion üyeleri tarafından oy birligince çıkarılmıştır bilginize :queen::mrgreen: