[MT İST] 18.10.2008 Cumartesi - Tophaneciler Buluşması

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Drift Religion a beni alırlar mı o gün?
Evet resmi bir açıklama bekliyorum. :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
saat 01.00 güncellemesi :p hadi millet elleri görelim!! yarın akşam büyük süpriz var, jesse bize özel yılan dansı yapacak :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
geçenseneki anlarımızı anmak için emündende atletli sprittiz izlicez rolonun şovları vee en sevdimiz oyun şişe çevirmece amannnnnn fena valla ve bendende aslfalta sörf maceramı ve gnk la pansumanda geçen özel anlarımızı dinleyebilir ve ücretsiz gnk pansuman ve nazlı hastayı çekme kursları verilcektir:queen:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
geleßilirim diye ümit etmiştim ama şimdi kesinleşti qelemiyorum şimdiden sohbetiniz ßol olsun umarım herzamanki qißi cok eglenirsinis
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kanki donki danki aeee aeee olmadı şimdi ya :cyclopsan
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Tophane satışları başladı yavaş yavaş kemik kadro dışı puuffff yağmır dan erirler.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Malum köprü fobisi başladı bende, onun için arabayla gelcem, tatlısu motorcusu, tırt motorcu, yalan motorcu, kılçık motorcu, kıl motorcu, demeyin.::utangac:

Tabi trafik malum o yüzden biraz geç gelebilirim, saat kaça kadar orda oluncak?(sabahlayan gruba sormuyorum bunu:p)
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
52
son anda bi işim çıktı arkadaşlar kusura bakmayın 29 ekimde görüşmek üzere...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Kaan noldu lan kardeşin yaralı poposunu kaldırdı geldi sen orada yoktun nedense =)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Malum köprü fobisi başladı bende, onun için arabayla gelcem, tatlısu motorcusu, tırt motorcu, yalan motorcu, kılçık motorcu, kıl motorcu, demeyin.::utangac:

Tabi trafik malum o yüzden biraz geç gelebilirim, saat kaça kadar orda oluncak?(sabahlayan gruba sormuyorum bunu:p)

aYe merhaba; tekrardan geçmiş olsun...söyleseydin ben seni atardım zat'ımla tophaneye; banada bahane olurdu ne güzel...:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aYe merhaba; tekrardan geçmiş olsun...söyleseydin ben seni atardım zat'ımla tophaneye; banada bahane olurdu ne güzel...:queen:

Ayberkcim son anda tophane de otoparkın paralı olduğunu hatırladım, gitmekten vazgeçtim.:cherry:

Bazen tutuo böyle cimriliğim.:p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Ayberkcim son anda tophane de otoparkın paralı olduğunu hatırladım, gitmekten vazgeçtim.:cherry:

Bazen tutuo böyle cimriliğim.:p

valla bence hiçte cimri diilsin....illaki verecen hesabı...mahçup oldum vallahi,hatta size paranın üstünü bile vermeyi unutmuşum:farao:

bööle müşteri dostlar başına:cat:

müsait bi günde gelsenize... bekliyorum...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Güzel bir akşamdı. Bir süredir Mt İstanbul olarak toplaşmıyorduk. Bayram seyran derken minik bir boşlama olmuştu. Bu akşam düzenlenen toplantıya katılan katılmayan herkese çok teşekkür ederim.

Bu arada Burak kardeşimi gördüğüme çok sevindim. Tekrar çok geçmiş olsun. Gülen yüzü hepimizi mutlu etti. Allah daim etsin.

Aşağıda buluşma esnasında çekilmiş birkaz kare fotoğraf var. Sizlerle paylaşmak isterim.






































ve speşıl tenks to konuk oyuncumuz: Kardeşim Zafer benim motorun tepesindeyken

 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst