Drift Religion a beni alırlar mı o gün?
Evet resmi bir açıklama bekliyorum.![]()
drift religion yönetimi![]()
tamer gelemiyecegim ben çalışıyorum bu gece
kusuruma bakma artık olurmu
Malum köprü fobisi başladı bende, onun için arabayla gelcem, tatlısu motorcusu, tırt motorcu, yalan motorcu, kılçık motorcu, kıl motorcu, demeyin.::utangac:
Tabi trafik malum o yüzden biraz geç gelebilirim, saat kaça kadar orda oluncak?(sabahlayan gruba sormuyorum bunu)
aYe merhaba; tekrardan geçmiş olsun...söyleseydin ben seni atardım zat'ımla tophaneye; banada bahane olurdu ne güzel...:queen:
Ayberkcim son anda tophane de otoparkın paralı olduğunu hatırladım, gitmekten vazgeçtim.:cherry:
Bazen tutuo böyle cimriliğim.![]()





































