[MT İST] 18.10.2008 Cumartesi - Tophaneciler Buluşması

Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
248
WAy belli ortam güzel olmuş.kısmetse haftaya olursa bende ordayım bu sefer kacırmak yok.:)

Arkadaşlar bugünde(19.10.2008) yokmu :) bari bügün takılalım.:D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ayakkabılarım çalınmış gelemedim özür dilerim:p
gene bomba bi bulusma olmus ama cogu zamanı mekanın dısında neden geçirionuz abicim girsenize içeri :D
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
bir toplantıyı daha kaçırmış olmanın üzüntüsü aynı zamanda yeni doğan oğlumun sevincini yaşıyorum........
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ne kovulması ya, motorcu dediğin adamı oturtamazsın ki koltuğa. İlla otoparktaki motorları mıncıklayacak elleyecek. :mrgreen:

Abi kaç basıyo bu, viraja nasıl girer, 2009 yeni kasası çıkmış gördünmü amanini yandım muhabbeti edecek yurdum motorcusu, oturabilir mi yerinde? :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
bir toplantıyı daha kaçırmış olmanın üzüntüsü aynı zamanda yeni doğan oğlumun sevincini yaşıyorum........

Toplantı çok olur ama oğlun her zaman olmaz demiii yavf senin adına sevindim
Allah analı babalı büyütsün umarım sağlığı yerindedir.İleri de toplantıya çocuğunla katılırsın artıkın.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ne kovulması ya, motorcu dediğin adamı oturtamazsın ki koltuğa. İlla otoparktaki motorları mıncıklayacak elleyecek. :mrgreen:

Abi kaç basıyo bu, viraja nasıl girer, 2009 yeni kasası çıkmış gördünmü amanini yandım muhabbeti edecek yurdum motorcusu, oturabilir mi yerinde? :queen:

Tabikide:cat:
Hadi Tamercim bunuda öyle yazalım geçelim kovulmadık:)
Araya bişiler attırayım dedim:cherry:
Buluşma için teşekkürler bu arada :cat::bounce:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Hiçbi kareye yakalanmamış olmanın verdiği haklı gurur içerisindeyim =) gerçi birinde montumun ucu görünmüş ama
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
günaydın millet :queen: dün akşam geç gelenlerle beraber taksim yolcusu olanlardanım yani neye niyet neye kısmet olayı oldu biraz taksim rock bardaki bikaç foto yarın alper_tim tarafından yüklenicektir :rendeer:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
günaydın millet :queen: dün akşam geç gelenlerle beraber taksim yolcusu olanlardanım yani neye niyet neye kısmet olayı oldu biraz taksim rock bardaki bikaç foto yarın alper_tim tarafından yüklenicektir :rendeer:

nasıl içtiysen daha yeni uyanıyosun saate ßak ße :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Atilla abi nerde,akşamki Taksim Rock cafe tayfası nerde,o garson kız nerde yaa:salut::pr:O kızı alcam ben motorla kaçırcam bak demedi demeyin::xrock::
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaww ne fantastik geceydi :D tophane buluşmalarına bundan sonra hiçbir DRİFT RELİGİON uyesi katılmayacaktır .. ((:)

adam başı iki narile mi olur :D neymiş müşteri gelip gidiyomuşta nargile veremiyomuşta !!!!

creator olarak bundan sonraki buluşmalarda mekan olarak tophane drifrt religion üyeleri tarafından oy birligince çıkarılmıştır bilginize :queen::mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yaww ne fantastik geceydi :D tophane buluşmalarına bundan sonra hiçbir DRİFT RELİGİON uyesi katılmayacaktır .. ((:)

adam başı iki narile mi olur :D neymiş müşteri gelip gidiyomuşta nargile veremiyomuşta !!!!

creator olarak bundan sonraki buluşmalarda mekan olarak tophane drifrt religion üyeleri tarafından oy birligince çıkarılmıştır bilginize :queen::mrgreen:

fecebook gelirsen neler var neler :queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst