Yamaha'nın gururu: YZF1

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Arkadaşlar Arama Bölümünden Baktım Bu Konu iLe İlgili Konu Yoktu Ve Bende Paşlaşıma Sunmaya Karar Verdim.:cat:

Yamaha'nın gururu: YZF1
MotorHaber666.jpg
Yamaha'nın Super Sport kategorisindeki iddalı motosikleti YZF1, gücü ve performansıyla dikkatleri üzerine çekiyor.

4 silindirli ve 150 beygir gücündeki YZF1, en dik yokuşları hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Motoru su soğutmalı olduğu için fazla ısı olmuyor. Dolayısıyla motoru şortla da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kıvraklığı arazide olduğu kadar şehir içi kullanım için de son derece uygun. 6 vitesli ve 175 kg ağırlığındaki motor, özellikle atletik motosikletlerden hoşlananlar için çok iyi bir alternatif.

Son derece ergonomik bir biçimde tasarlanan YZF1, otorma ve kullanım açısından çok keyif verici bir model.

 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaşlar Arama Bölümünden Baktım Bu Konu iLe İlgili Konu Yoktu Ve Bende Paşlaşıma Sunmaya Karar Verdim.:cat:

Yamaha'nın gururu: YZF1
MotorHaber666.jpg
Yamaha'nın Super Sport kategorisindeki iddalı motosikleti YZF1, gücü ve performansıyla dikkatleri üzerine çekiyor.

4 silindirli ve 150 beygir gücündeki YZF1, en dik yokuşları hiç zorlanmadan çıkabiliyor. Motoru su soğutmalı olduğu için fazla ısı olmuyor. Dolayısıyla motoru şortla da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Kıvraklığı arazide olduğu kadar şehir içi kullanım için de son derece uygun. 6 vitesli ve 175 kg ağırlığındaki motor, özellikle atletik motosikletlerden hoşlananlar için çok iyi bir alternatif.

Son derece ergonomik bir biçimde tasarlanan YZF1, otorma ve kullanım açısından çok keyif verici bir model.




ne olur şaka oldugunu söle bu yazının:silent:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
şok gazetesinden falan mı bu alıntı :)

ilkokul çocuk kompozisyonu gibi basit kaçmış eğer yamaha tarafından yazıldıysa..

şahsi fikrim :)
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
kardeşim bu ne hakkaten şaka mı yamahanın bi sitesine baksaydın şimdiki R1 nasıl diye nerde kaldı 150hp nerde kaldı o soba borusu gibi eksoz:silent:


Şortla ne güzel olur ama...

hatta arazide R1 hemde şortla ayrı bi tadı olur ha:queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yarıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

topık kıtlenmeden bıraz daha guleyım =)))))))))))))))))))))))))

aykan abi öldürdün beni =))))))))))))))))))))))))))))))))
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Yaw Arkadaşlar Bi Haber Sitesinde Yazıyodu Bende Yeni Çıkmış Sandım Yaf :( Özür Dİliyorum Sizden Motorlarda Yeniyim O Yüzden Bilemedim Affedin :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst