Arkadaşlar lütfen yardım. yorumlarınıza ihtiyacım var.

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
dalga geçmenize gerek yok arkadaşlar .

ama canım kardeşim sen laftan anlamıyorsun.

sana abi gibi diyoruzki

ehliyetini al.

korumalarını tak.

güzelce bin motoruna.


okul yakın dıyorsun çin al bişi olmaz uzun yol yapmıcam dıyorsun daha ne.


kask takmazsan kışın zatüre olursun soguktan kafan ıslak bıneceksın halıyle e jole falan sureceksın kafaya sinüzit olacaksın

sonra biz üzülürüz..
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
5dk da kaza geçirip başından yaralanma riskin var. Diyebilirsin hergün mü düşücem, hayır bi kere düşersin ikinciye gerek kalmaz.. Yani kasksız montsuz dizliksiz çıkma.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
haklısınz ama bişeyler daha eklemek istiroum. kış ta kullanmıcam motoru . güzel havalarda yağmursuz- karsız günlerde kullanırım. ehliyet i ise sürücü kursuna başvurucam ama 17 bitmedi daha kabul olursa olur olmazsa ehliyetsiz idare edicez:S
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
yok kardeş ben anlatamadım derdimi:D motorla en fazla 5dk sürcek yol.polisin göreceğini sanmıorum. zaten arka sokaklardan gidicem yolo çıkmıcam .
kakı polis için takacaksan korumaları zaman kaybı olarak görüyorsan sana önereceğişm motor var.. tabanway.. motorla 5 dk sürecek yol yürüyerek 15 dk sürer..yürü paran cebinde kalsın..önce bu siteyi baştan sona oku sonra motor için sana sonuna kadar yardım edeceğimm söz..
sana sorduğun iki motorunda tma karşılaştırmasını en ince detayına kadar yazacam..ama önce yukarıdakiler..
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
31
oyle hor kullanmaycaksan sıddetle 100 luk cup model tavsıye edıyorum ılk surus ıcın harıka motorlar ayrıcada cok az yerler 50 60 cıvarı
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
haklısınz ama bişeyler daha eklemek istiroum. kış ta kullanmıcam motoru . güzel havalarda yağmursuz- karsız günlerde kullanırım. ehliyet i ise sürücü kursuna başvurucam ama 17 bitmedi daha kabul olursa olur olmazsa ehliyetsiz idare edicez:S

ya kardesim o zaman hic bosuna alma gerekSiz hem 5 dk diyon yuruyerek 15 dk hem kisin kullanmicam diyon okulun yarisi kisin acik degmez motoru aldigina cezayi yedigine:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
arkadaşlar dediğim gibi kask felan takmaya gerek yok çünkü zaten onları takıp çıkarmaya ayırcağım zaman ile okula gitmiş olurum. sadece okula gidip gelebilmek içindir. ehliyet ise galiba 17 yaşını bitirmen lazımmış şuan lık sadece okula gidip gelmek için kullanıcam.

Niye okul yolunun kaldırımları kuş tüyü mü, yoksa kafan asfalttan daha mı sert?
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
25
yav arkadaslar niye dalga geçiyonuz.yok bisiklet al.yok yürüyerek git.:farao::farao:
muharrem kardesim bence sen suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl bunu al.
biraz para biriktir korumaları al.sonra ehliyetini alırsın.bu süre içinde de trafiğe çıkma.boş arazilerde kullan.hem kurallara uymuş olursun hemde motor tutkunu tatmin etmiş olursun:):)
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
yav arkadaslar niye dalga geçiyonuz.yok bisiklet al.yok yürüyerek git.:farao::farao:
muharrem kardesim bence sen suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl bunu al.
biraz para biriktir korumaları al.sonra ehliyetini alırsın.bu süre içinde de trafiğe çıkma.boş arazilerde kullan.hem kurallara uymuş olursun hemde motor tutkunu tatmin etmiş olursun:):)

saol kardeş bende bunu sölüorum. arkadaşlar beni 600cc lik motorla gezeceiğimi sandı galiba. alt tarafı 125 cc lik scooter okula gidip gelicem alt tarafı. o da kar- yağmur hariç :D
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
yav arkadaslar niye dalga geçiyonuz.yok bisiklet al.yok yürüyerek git.:farao::farao:
muharrem kardesim bence sen suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl bunu al.
biraz para biriktir korumaları al.sonra ehliyetini alırsın.bu süre içinde de trafiğe çıkma.boş arazilerde kullan.hem kurallara uymuş olursun hemde motor tutkunu tatmin etmiş olursun:):)

Kimse dalga geçmiyor..
50 cc lik motorla bile 40 - 50 yle giderken düştüğünde kafatasında oluşacak çatlak 1100 cc lik motorla 40-50 yle giderken oluşacak çatlakla aynıdır.
şunu biliyoruzki kim ne derse desin yok sürat yapmam, yok yavaş gidecem, yok şu zaman binmicem bunlar gelip geçici o motorun üstüne çıktığın anda gaza da asılırsın, yolada çıkarsın, her zaman biner, her türlü taklayı yaparsın..yapmam diyen yalan konuşur. öle kaskı polis için takmak, korumalara üşeniyorum giymeye çıkarmaya boşuna zaman kaybı diye bakan bir kişi motor kullanmasın..kimsede bu lafımdan dolayı kusura bakmasın..
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
918
Kimse dalga geçmiyor..
50 cc lik motorla bile 40 - 50 yle giderken düştüğünde kafatasında oluşacak çatlak 1100 cc lik motorla 40-50 yle giderken oluşacak çatlakla aynıdır.
şunu biliyoruzki kim ne derse desin yok sürat yapmam, yok yavaş gidecem, yok şu zaman binmicem bunlar gelip geçici o motorun üstüne çıktığın anda gaza da asılırsın, yolada çıkarsın, her zaman biner, her türlü taklayı yaparsın..yapmam diyen yalan konuşur. öle kaskı polis için takmak, korumalara üşeniyorum giymeye çıkarmaya boşuna zaman kaybı diye bakan bir kişi motor kullanmasın..kimsede bu lafımdan dolayı kusura bakmasın..

son derece haklısınız :cat::cat:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
arkadaşı ehliyet ve koruma konusnda bilinçlendirmek güzel bişi ama kimseyi kendinden çok sevemeyiz bu tür konularda yeni gelen arkadaşların hepsi makraya sarılıyor maalesef sonra bize kızıp gidiyorlar yine alıyorlar yine kaskız biniyolarlar burdaki tepkimiz yada dalgamız bi işe yaramyor hergün yeni biri gelip kask yok ehliyet yok ne alıyım diyorsa bence tepkimizi değiştirelim
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
arkadaşı ehliyet ve koruma konusnda bilinçlendirmek güzel bişi ama kimseyi kendinden çok sevemeyiz bu tür konularda yeni gelen arkadaşların hepsi makraya sarılıyor maalesef sonra bize kızıp gidiyorlar yine alıyorlar yine kaskız biniyolarlar burdaki tepkimiz yada dalgamız bi işe yaramyor hergün yeni biri gelip kask yok ehliyet yok ne alıyım diyorsa bence tepkimizi değiştirelim

dediğin doğru kimse kendisinden çok sevemeyiz.
ama bi laf ettim ona önce bu siteyi tamamen oku diye.. bende yeni başladım sayılır..2 sene önce ilk çinçonumu almadan önce 2 kere güvenlik konusunda ve güvenli sürüş konusunda hatimm indirdim.. bu konuları araştırdım.. bellik ve boyunluğuma kadar her şeyi aldım..hatta bu nedenle motorumun alış süresi gecikti parayı oraya harcadım diye.. ama bunun yararını ilk düşüşümde anladım.. ama ben daha sonrada düşebildim.. güvenlik ekipmanlarını zaman kaybı olarak gören arkadaşın ikinci düşüşünü görmemesini istemem..
şimdi eminim okuyor bunları..okusun ve ne demek istediğimi bir kere daha düşünsün..
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
25
Kimse dalga geçmiyor..
50 cc lik motorla bile 40 - 50 yle giderken düştüğünde kafatasında oluşacak çatlak 1100 cc lik motorla 40-50 yle giderken oluşacak çatlakla aynıdır.
şunu biliyoruzki kim ne derse desin yok sürat yapmam, yok yavaş gidecem, yok şu zaman binmicem bunlar gelip geçici o motorun üstüne çıktığın anda gaza da asılırsın, yolada çıkarsın, her zaman biner, her türlü taklayı yaparsın..yapmam diyen yalan konuşur. öle kaskı polis için takmak, korumalara üşeniyorum giymeye çıkarmaya boşuna zaman kaybı diye bakan bir kişi motor kullanmasın..kimsede bu lafımdan dolayı kusura bakmasın..

kardes
ben adama trafiğe çıksın hız yapsın demiyorum ki
uygun fiyata bulduğu motoru alsın kaçırmasın diyorum.ayrıca boş arazilerde acemiliğini gidersin yavaş giderek tabii:wiinkk::wiinkk:
bu şartlar olmassa ben de sizin gibi düşünüyorum..
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
beyler sizin dediğiniz gibi yapıcam. motor hoşuma gitti temiz bir motor. ilk önce bizim burdaki boş eski kum top sahasında kendimi geliştircem. motor hakkında bilgi edinicem. sonrada seti tamamlayıp buralarda tur atıcam. sonrada ehliyet alıp istediğim yere gidicem . yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
En azından kask lazım sen motordan düşüp kafanı kaldırımada vursan büyük bir ihtimal beyin tıranvası geçirirsin.Bende 1000 ytllik motor var 520 ytllik kask var millet diyor aklınımı kaçırdın diye ama can benim canım.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
En azından kask lazım sen motordan düşüp kafanı kaldırımada vursan büyük bir ihtimal beyin tıranvası geçirirsin.Bende 1000 ytllik motor var 520 ytllik kask var millet diyor aklınımı kaçırdın diye ama can benim canım.

haklısın boş arazide sürücem şimdilik 1tane dandik kaskla idare ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst