Arkadaşlar lütfen yardım. yorumlarınıza ihtiyacım var.

Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Arkadasım bu ve buna benzer sıtelerde bagıra bagıra kask takın ekıpmanınızı gıyın ve ehlıyetsız bınmeyın dıye bagırıyoruz.Bır bıldıgımız var kı bunları soyluyoruz.Tecrubem yok dıyosun ılk motorum dıyorsun o zaman tecrube sahıbı olanları yanı yukardakı arkadasları ve nacızane benı dınle soylenenlerı yap ondan sonra gel ıstersen gıdıp motorunu bırlıkte bakalım alalım pazarlıgını yapalım bırlıkte gezelım ama bu işin olmazsa olmazı ehliyet,kask ve ekıpmandır.Bak sen yenısın bız neler gorduk soylıyeyım motoru park halınde ustunde beklerken dengesını kaybedıp kafasını kaldırıma vurup rahmetlı olanları,ben scoterla fazla yol yapmıycam deyıp otobanda arac altında kalanı vs. vs. bu lıste cok uzun forumu ıncele gorursun.Mademkı burdakılerı buyugun olarak gordun yardım ıstedın once bızlerı dınle gereklı olanları yap sonra motor alırsın.Saygılarımla canım kardesım...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
saol yanlız kurt . bişe daha danışayım. 1ay önce 17 yaşına girdim. ehliyet almak için yeterlimi yoksa 17 yi bitirip anca seneyemi alınıor?
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
yanlız bazı kişiler tanıorum daha yeni 17 olmuş ama olur olmaz ehliyet almışlar. o nasıl oluor?
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
saol yanlız kurt . bişe daha danışayım. 1ay önce 17 yaşına girdim. ehliyet almak için yeterlimi yoksa 17 yi bitirip anca seneyemi alınıor?

Sıtede gelişim surucu kursu nıckıyle kayıtlı arkadasımız var ibrahım adı kendısıne sorarsan bu soruyu kendısı sana en ıyı sekılde acıklar dostum .Sımde ben sana olur derım ama ay gun olarak tutmaz yada olmaz derım tutar yalan olur o adam bu ışi yapıyor kurs işletıyor bı zahmet ona soruver veya onun actıgı topıc olucak ona bak en ıyısını ordan ogrenırsın kesın olur bılgın...

Al bak lınkını de buldum sana arama :
http://www.motosiklet.net/forum/sur...kursundan-a2-ehliyeti-olmayanlara-duyuru.html
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
arn150 mi - agility 125 mi - an125 mi

sizce hangisi tip-konfor-dayanıklılık-motor güçleri ve diğer herşeyi ile diğerlerinden daha iyi? kullananlar- motor lar hakkında bilgisi olanlar ve motorları tanıyanlar yorum yaparsa sevinirim. lütfen bilgisi olmayan boş yorumları ile kafa karıştırmasın
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dilimde tüy bitti..Agility..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum , bu konuda sitede çok fazla bilgi var ! araştırma yapmanı tavsiye ederim.:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Agility ama City modeli. Büyük tekerlekleriyle süper duruyor. Bir kere görün diğerlerini silersiniz.
 
Katılım
19 Ağu 2006
Mesajlar
82
tek kişi bineceksen arn derim zaten 125 ile 150 arasında pek bi fark yok. tek sorun allah göstermesin bi kaza anında grenajları çok pahalı ve hiçbir çinlinin veya japonun parçası uymuyor grenajda
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ama sen bu soruyu her gün sormaya başladın..!

Forumu biraz okursan bu üç motor hakkında da fabrikalarında bile olmayan detaylı bilgilere ve kullanıcı yorumlarına ulaşabilirsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
Ama sen bu soruyu her gün sormaya başladın..!

Forumu biraz okursan bu üç motor hakkında da fabrikalarında bile olmayan detaylı bilgilere ve kullanıcı yorumlarına ulaşabilirsin...

galiba forumda çok takıldığından beğnin sulanmış. ben ilk defa konu açtım kıyaslama bölümüne.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
slm bende kendi motorum diye söylemiyorum ama agility 10 numara bi motor serilik olsun görünüş olsun sağlamlık olsun yamahadan hondadan hiç eksiği yok 10 aydır bınıyorum memnunum an 125 tipi çok minyon yakıtı iyi seride sayılır arn çinli tipide hoşuma gitmiyor facus olsa belkı tipi güzel hiç düşünme agility 125 al derim ama zam gelmiş antalyada plaka dahıl 3100ytl
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
kymco markası ile çinli markaları birbiri ile karşılaştırmak ben doğru bir düşünce olmuyor.
senin sorun için cevbaım kymco
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arn150 bir zamanlar almıştım aksam çinliden biraz daha iyi olsada engine bariz çinlidir (honda xr8 in taklididir)

an125 2. seçenek olsun ama mutlaka agility:cat:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
Lütfen yardım..

slm arkadaşlar.
2. el motor alıcam. ama 2 tane motor arasında karasızım.
1. 2008 model 13.000 km (lastikleri michelinki ile değiştirilmiş) (agility 125)
2. 2007 model. 5.000 km de (kask ve çanta hediye) (agility 125)

sizce hangisini almalıyım.

ve 2. el motor alırken nelere dikkat edilmelidir. ruhsat konusunda felan.
motorun neresine bakılmalıdır. nasıl kontrol edilmelidir.

yardım edersnz sevinirim.
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
2. 2007 model. 5.000 km de (kask ve çanta hediye) (agility 125)
Bana Sorarsan 2. Sini Al Derim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst