- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
Arkadasım bu ve buna benzer sıtelerde bagıra bagıra kask takın ekıpmanınızı gıyın ve ehlıyetsız bınmeyın dıye bagırıyoruz.Bır bıldıgımız var kı bunları soyluyoruz.Tecrubem yok dıyosun ılk motorum dıyorsun o zaman tecrube sahıbı olanları yanı yukardakı arkadasları ve nacızane benı dınle soylenenlerı yap ondan sonra gel ıstersen gıdıp motorunu bırlıkte bakalım alalım pazarlıgını yapalım bırlıkte gezelım ama bu işin olmazsa olmazı ehliyet,kask ve ekıpmandır.Bak sen yenısın bız neler gorduk soylıyeyım motoru park halınde ustunde beklerken dengesını kaybedıp kafasını kaldırıma vurup rahmetlı olanları,ben scoterla fazla yol yapmıycam deyıp otobanda arac altında kalanı vs. vs. bu lıste cok uzun forumu ıncele gorursun.Mademkı burdakılerı buyugun olarak gordun yardım ıstedın once bızlerı dınle gereklı olanları yap sonra motor alırsın.Saygılarımla canım kardesım...
Son düzenleme: