- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
yok kardeş ben anlatamadım derdimimotorla en fazla 5dk sürcek yol.polisin göreceğini sanmıorum. zaten arka sokaklardan gidicem yolo çıkmıcam .
o zaman şöle yapalım okulu evin yanına taşıyalım ne dersin :mrgreen:
yok kardeş ben anlatamadım derdimimotorla en fazla 5dk sürcek yol.polisin göreceğini sanmıorum. zaten arka sokaklardan gidicem yolo çıkmıcam .
dalga geçmenize gerek yok arkadaşlar .
kakı polis için takacaksan korumaları zaman kaybı olarak görüyorsan sana önereceğişm motor var.. tabanway.. motorla 5 dk sürecek yol yürüyerek 15 dk sürer..yürü paran cebinde kalsın..önce bu siteyi baştan sona oku sonra motor için sana sonuna kadar yardım edeceğimm söz..yok kardeş ben anlatamadım derdimimotorla en fazla 5dk sürcek yol.polisin göreceğini sanmıorum. zaten arka sokaklardan gidicem yolo çıkmıcam .
haklısınz ama bişeyler daha eklemek istiroum. kış ta kullanmıcam motoru . güzel havalarda yağmursuz- karsız günlerde kullanırım. ehliyet i ise sürücü kursuna başvurucam ama 17 bitmedi daha kabul olursa olur olmazsa ehliyetsiz idare edicez:S
arkadaşlar dediğim gibi kask felan takmaya gerek yok çünkü zaten onları takıp çıkarmaya ayırcağım zaman ile okula gitmiş olurum. sadece okula gidip gelebilmek içindir. ehliyet ise galiba 17 yaşını bitirmen lazımmış şuan lık sadece okula gidip gelmek için kullanıcam.
Niye okul yolunun kaldırımları kuş tüyü mü, yoksa kafan asfalttan daha mı sert?
yav arkadaslar niye dalga geçiyonuz.yok bisiklet al.yok yürüyerek git.:farao::farao:
muharrem kardesim bence sen suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl bunu al.
biraz para biriktir korumaları al.sonra ehliyetini alırsın.bu süre içinde de trafiğe çıkma.boş arazilerde kullan.hem kurallara uymuş olursun hemde motor tutkunu tatmin etmiş olursun![]()
yav arkadaslar niye dalga geçiyonuz.yok bisiklet al.yok yürüyerek git.:farao::farao:
muharrem kardesim bence sen suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl bunu al.
biraz para biriktir korumaları al.sonra ehliyetini alırsın.bu süre içinde de trafiğe çıkma.boş arazilerde kullan.hem kurallara uymuş olursun hemde motor tutkunu tatmin etmiş olursun![]()
Kimse dalga geçmiyor..
50 cc lik motorla bile 40 - 50 yle giderken düştüğünde kafatasında oluşacak çatlak 1100 cc lik motorla 40-50 yle giderken oluşacak çatlakla aynıdır.
şunu biliyoruzki kim ne derse desin yok sürat yapmam, yok yavaş gidecem, yok şu zaman binmicem bunlar gelip geçici o motorun üstüne çıktığın anda gaza da asılırsın, yolada çıkarsın, her zaman biner, her türlü taklayı yaparsın..yapmam diyen yalan konuşur. öle kaskı polis için takmak, korumalara üşeniyorum giymeye çıkarmaya boşuna zaman kaybı diye bakan bir kişi motor kullanmasın..kimsede bu lafımdan dolayı kusura bakmasın..
arkadaşı ehliyet ve koruma konusnda bilinçlendirmek güzel bişi ama kimseyi kendinden çok sevemeyiz bu tür konularda yeni gelen arkadaşların hepsi makraya sarılıyor maalesef sonra bize kızıp gidiyorlar yine alıyorlar yine kaskız biniyolarlar burdaki tepkimiz yada dalgamız bi işe yaramyor hergün yeni biri gelip kask yok ehliyet yok ne alıyım diyorsa bence tepkimizi değiştirelim
Kimse dalga geçmiyor..
50 cc lik motorla bile 40 - 50 yle giderken düştüğünde kafatasında oluşacak çatlak 1100 cc lik motorla 40-50 yle giderken oluşacak çatlakla aynıdır.
şunu biliyoruzki kim ne derse desin yok sürat yapmam, yok yavaş gidecem, yok şu zaman binmicem bunlar gelip geçici o motorun üstüne çıktığın anda gaza da asılırsın, yolada çıkarsın, her zaman biner, her türlü taklayı yaparsın..yapmam diyen yalan konuşur. öle kaskı polis için takmak, korumalara üşeniyorum giymeye çıkarmaya boşuna zaman kaybı diye bakan bir kişi motor kullanmasın..kimsede bu lafımdan dolayı kusura bakmasın..
En azından kask lazım sen motordan düşüp kafanı kaldırımada vursan büyük bir ihtimal beyin tıranvası geçirirsin.Bende 1000 ytllik motor var 520 ytllik kask var millet diyor aklınımı kaçırdın diye ama can benim canım.