Suzuki GSR 600 Vs Yamaha Fz6 Fazer

Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
14
Yaklaşık 10 Ay Önçe Yamaha XT125X Model Motorumu Aldım..6-7 Ay Kadar Tecrube Edındım 6000-7000Km Arası Yol yaptım..Ve Motorumu yaklaşık 2-3 ay Önce Sattım Buyutmek amaçlı..

Ama Şimdi Naked Bir Model Motor almak istiyorum..Motoru Sattıgım Gunden Berı Arastırmalarım Devam Edıyor Bakmadıgım Motor Modelı Kalmadı dıyebilirim...Hemen Hemen Hergün Hatta Hergün Motorla ilgili yazılar Testler Okuyan Biriyim... XT660X MT03 FZ6 Fz6 Fazer gibi modellerin ustune dustum..
XT660 ilk başlarda bana Cok guzel ve Çekici Geliyordu Fakat ılerleyen Zamanlarda Ani Gaz Vermelerinde Stop Etmesi..Tek Sılındırlı Olması 660CC olması yuzunden Vergısının 600CC ye Göre 2 kat Fazla Olması. 1 Silindirkik Motora Göre Önemli Degil ama Çok yakması Benı bırazda Olsa Uzaklaştırdı
XT660X Modelinden..
Ondan Sonra MT-03 Fiyatının Düşmesi Güzel Dizaynının olması ve 18.000 YTL den 13.000 YTL dusmesı Dıkkatleri Uzerıne Cektı Fakat... Onunda 660CC olması Son hızının 170 Olması..ve XT660X ' e Göre Daha çok benzin Sarfiyatı yapması Son Hızının Dusuk Olması..2. el pıyasasının Olmaması.. bu nedenle Yedek parca Sorunu Olusturabılıcegı.. tek sılındır olması yıne vergısının 1200 CC motorla aynı olması sebebıyle Caydırdı bızı...


Şimdi Gelelim Asıl Konuya Ben Yamaha Fz6 Modelinde Karar Kılmıştım Aslında...
Fakat Düşük Devirde Tork Problemi
Viteslerin R6 veya Supersport model Motorlar Gibi Sert Geçmesi Yuksek Devirlerde Kendını Gostermesı..Dusuk Devır Keyfını yaşatmaması... Torkunun Düşük Olması Tork Guc Eyılımının Orantısız Olması...Yenı 78HP Modellerinde Tork oranlarının degıstını Goruyoruz bu sorunu cozduler sanırsam ama emın degılım...

Ve Bu sebeplerden Dolayı Ben Başka Model Naked lara bakmaya Karar verdim Ve Gsr600 Da karar Kıldım..Testlerı benı tatmın ettı... 100KM/4/6 Litre Benzin Sarfiyati 6. vitesde Dusuk hızlarda gıderken ıstenıldıgınde vıtes kucultmeden yuksek hızlara cıkma eyılımı Genel Olarak Sorunsuz Olması... Ve tarzı seklı hosuma gıtmesı Benı GSR600 de karar Kılmama Sebep Oldu sımdı Sızlere Soruyorum Arkadaşlar sizce

GSR600 mü...
Fz6 Fazer mi....





 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Fazer ile ilgili şunu söyleyebilirim ; 6. viteste 40 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli ayrıca ikinci el piyasası olsun yedek parçası olsun gayet memnun edici bir motor.

Fazer almandan yanayım arkadaşım. GSR'ın 2.el piyasası ve distribitörlüğün KORLAS'ta olması beni suzuki'den iten en büyük sebepler.

İkinci el ilanlarına bakıldığında bile Fazer'ın açık ara üstünlüğü ortaya çıkıyor.

Can Fazer al bak sonra pişman olacaksın ... :mrgreen:

Ayrıca GSR600 düz model fiyatına ABS'li Fazer alabiliyorsun ...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi suziki de fazerde gayet güzel motosikletler bana sorarsan gsr dedim herkesin kendi düşünceleri var yeterli bi motoru var ve göze de ifade ediyo

yamaha da güzel aynı şekilde senin içine hangisi yatarsa maddi olarak hangisi daha sana uygunsa onu al inşallah

giotine arkadaşımzın dediği bir şeye katılmıyorum korlas kötü bir firma değil çevremde suzuki alanların şikayetçi olduklarını duymadın evet bir kaç kişi forumda bunu tartıştı ama herkesi memnun edemezsinizi ne kadar iyi olsanız da mutlaka birisi memnun olmayacaktır onun için bence distribitör korlas diye gsrdan vazgeçilmez

ben olsam gsr derdim üstelik fiziğinize de daha uygun
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
gsr600 fazerdan çok yakar yanlız orjinal eksozları üzerindeyken verdikleri ses bakarsan gsrın sesi çok tatlıdır fazerınkinden bişey anlamazsın, fazerın süspansiyonlar daha turingdir gsr600 ünküler daha sportif viraja yatış açıları aynı değildir gsr600 le bir ss gibi yatabilirsin fazer buna müsayit değil, sonuçta ikiside iyi motor tarz meselesi, ikiside ne kadar naked gibi dursada gerçekten tarzları çok farklı ikisininide kullanmış biri olarak seçim senin her iki motorun kendine göre artıları ve eksileri var. bende çok arasında gidip geldim iki makinanın gittim gsr aldım seçim senin bende gsr var diye sana gsr al demem benim ihtiyaçlarımı o an için gsr karşılıyordu sana uymayabilir
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Arkadaşım ben her ikisinide kullandım.Performansları birbirine yakın.Gsr'ın sesi ve ivmelenmesi biraza daha iyi.Sportif kullanıma daha yatkın.Fazer ise touring tarzı motorlara daha yakın.Yüksek süratlerde ön cam seni rüzgardan bayağı bir koruyor.Arkaya çanta takabilirsin.Artçı ile de Gsr'a göre çok daha rahat yolculuk edersin.Kullanım olarak Fazer derim.Duruş ve performans olarak Gsr.

Ayrıca benzin yakışı hemen hemen ikisi de aynı.Ama ben ikisinde de 7 litrenin altına inemedim hiç.Siz kimden duydunuz 4.2 litre diye? Ben şimdi daha ekonomik olduğu için gs 500 kullanıyorum.Çift silindir olmasına rağmen bu bile 5 litre civarı yakıyo.Bilginize.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
naket seçmen daha dogrusu yolculuk camı olmayan bir motor seçmen kesinlikle hızı sevmedigin sadece görüntü için aldığını düşünüyorum
çünkü gsr lerin orjınal ön camı yoktur fazer gibi
ve 140 km hızdan sonra dayak yimeyi sevmiyorsan gidemezsin birde gsr lerde vibrasyon sorunu vardır buna da dikkat et bence ne gsr nede fazer al derim
suzuki bandit al 600 lük olanlarından
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
14
naket seçmen daha dogrusu yolculuk camı olmayan bir motor seçmen kesinlikle hızı sevmedigin sadece görüntü için aldığını düşünüyorum
çünkü gsr lerin orjınal ön camı yoktur fazer gibi
ve 140 km hızdan sonra dayak yimeyi sevmiyorsan gidemezsin birde gsr lerde vibrasyon sorunu vardır buna da dikkat et bence ne gsr nede fazer al derim
suzuki bandit al 600 lük olanlarından

Yolculuk ıcın Camtakılabılıyor Hatta pıyasada Bırcok Ruzgarlıgı bulunan GSR Var
4 litre Konusuna Gelınce Mın. yakma kapasıtesıymıs
ztn ben 100KM/4/6 yazmıstım yukarıda 4mın...6 lıtre Normal kullanım..
tabı kullanıcıdan kullanıcıya degısır
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Valla fazer uçsada kaçsada Gsr a hastayım bi kere görünüşü yeter naked dediğin zaman aklıma gelen ilk motor,egzos sesi de çoook tatlı.Fazer biraz daha touring e kaçıyor denildiği gibi Gsr daha sportif...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Fazer'ların kronik sorunları var. GSR'de bunlar olmaz. Evladiyelik bir motordur. Fazer'cılar kızacak belki ama gururla söyleyebilirim ki, GSR bir Fazer katilidir :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
Fazer ile ilgili şunu söyleyebilirim ; 6. viteste 40 km hızla gitmek gerçekten çok zevkli ayrıca ikinci el piyasası olsun yedek parçası olsun gayet memnun edici bir motor.

Fazer almandan yanayım arkadaşım. GSR'ın 2.el piyasası ve distribitörlüğün KORLAS'ta olması beni suzuki'den iten en büyük sebepler.

İkinci el ilanlarına bakıldığında bile Fazer'ın açık ara üstünlüğü ortaya çıkıyor.

Can Fazer al bak sonra pişman olacaksın ... :mrgreen:

Ayrıca GSR600 düz model fiyatına ABS'li Fazer alabiliyorsun ...

tam tersi olmasın o sakın


GSR 600----------16.990 YTL

GSR 600 A (ABS)--17.490 YTL


FZ6 Fazer S2 ABS------21.750

FZ6 Fazer S2-----------17.500

FZ6 Fazer (78 hp)-------15.750

FZ6 (78 hp)--------------15.250

ayriyeten ben de gsr600 ün duruşunu çok severim
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
bende gsr ı secerdım bu ıkı motordan & 600 cc motorla 600 uzerı motorların vergılerı arasında nekadar fıyat farkı var acaba eger makul bı mıktarsa z750s modelınede bı bak ben cok beyenmıstım
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
GSR 600 görmüş ve sahibiyle konuşmuş biri olarak ...

100 km'de 7 litre yaktığı doğruymuş. El yapımı egzoz taktırmış. duruşu güzel sesi şahane arkadan görüşünü süper . Görüntüye laf yok.

Bende kendisine bende FZ6 s2 düşünüyorum dediğimde hayırlısı olsun dedi. ayrıca sele altı egzoz sevdiğim için fz6 diyorum ben. Ayrıca daha touring olmasının bence sakıncası yok. Uzun yolda da kullanacağız şehir içinde de ayrıca yakıt tüketimi de düşük ;)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
GSR600'ün de egzost sele altı paşam.

Bu arada bu iki motor aynı tarz değil.
Birbiri ile nasıl mukayese edebiliyorsunuz anlamış değilim.

FAZER ile gidin CBF600 falan karşılaştırın bence.

GSR600 ile de Hornet'i falan...

Bu akşam bu ikinci konu, frklı tarz motorlar birbiri ile mukayese ediliyor.
Anlamadım gitti. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence fazer alınır aynadan gsr'a bakılır

Tamamen hayal ürünü..Fazer GSR nin tozunun zerresine dahi yetişemez..Bide aynadan bakacak ha..Güliyim bari..Ben GSR yi beğenen bir kişi değildim,,şartlar gereği aldım,,iyiki almışım diyorum..özellikle kalkışlarda delmediği makina sayısı azdır..kalitelidir..çarpıcı bir görünümü vardır..Al bak nasıl makina...Aynadan kim kime bakıyor öğrenilmiş olur..Hatta aynadan bile bakılmaz çünkü Fazer gözükmez nokta gibi kalır...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst