Suzuki GSR 600 Vs Yamaha Fz6 Fazer

Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Peki oturuş pozisyonu ve konfor olarak ne diyeceksiniz ? Hangisiyle uzun yol yapmak daha rahattır. Ayrıca ben görünüş bakımından fz6'nında yırtıcı olduğunu düşünüyorum.

Uzun yol yaparım ama şehir içindede kullanırım hem yakışıklı hem sesi güzel hemde az yaksın diyorsanız FZ6 fazer derim ben :cat:
 
Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
227
tarz olarak fazerdan yana kullanıyorum ben oyumu :) gsr yorucu olabilir uzun yolda
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
3
Her iki motoru da KULLANMAMIŞ hatta görmemiş biri olarak internetten araştırdım. Bence GSR çok daha güzel, albenisi olan bir makina. GSR al olmadı satar Fazer alırsın:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Tamamen hayal ürünü..Fazer GSR nin tozunun zerresine dahi yetişemez..Bide aynadan bakacak ha..Güliyim bari..Ben GSR yi beğenen bir kişi değildim,,şartlar gereği aldım,,iyiki almışım diyorum..özellikle kalkışlarda delmediği makina sayısı azdır..kalitelidir..çarpıcı bir görünümü vardır..Al bak nasıl makina...Aynadan kim kime bakıyor öğrenilmiş olur..Hatta aynadan bile bakılmaz çünkü Fazer gözükmez nokta gibi kalır...

Bu biraz abartı olmuş. Fazer ve GSR aynı motor hacmine ve aynı beygir gücüne sahip fakat arada bir fark var o da GSR nin vites aralıklarının kısa oluşu. Zaten çok seri olmasının en büyük nedeni bu. Şimdi 6. vitesi daha kısa olan bir makinenin ileridemi yoksa geridemi kalacağını sanırım çoğunuz tahmin edebilirsiniz. GSR için seri diyebiliriz ama Fazerden daha hızlı gideceğini sanmıyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazer 240 yapıyor , GSR 220 yapıyor.

Fakat GSR'nin vites araları daha kısa olduğundan GSR Fazer'den seri oluyor.:)

Bence Fazer al.:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
O zaman Özer'cim bana 260 basabilen bir Fazer gösteriver. Ha, aynı zamanda bir de kalkışta tüm SS'lere kafa tutabilsin...

Fazer 240 yapıyor , GSR 220 yapıyor.

Fakat GSR'nin vites araları daha kısa olduğundan GSR Fazer'den seri oluyor.:)

Bence Fazer al.:cat:


GSR 220 yapıyor. Yarım gazla. Tam kapatıyorsun o zaman 260.. +40 yani...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yogudum kara diyen birisi görmedin şurada zati:cat:
Senin yapacagın 2sine de binmek sana iyi geleni alman..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hiçbir resmi Suzuki sitesinde bu motorun gücü verilmedi şimdiye kadar. Sen nereden öğrendin? Japonya'da tanıdık mı var?

Ayrıca İstanbul sana yakın. Gidip bizim GSRTurkiye.org elemanlarını ziyaret et istersen, sana bir demo çeksinler..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sürüşümde mi bir yanlışlık var acaba..:silent:

GSR ile maksimum yaptığım düzde 215-220 idi..

Araç 15.000 km'de idi..:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Birincisi 600lük makina bakıp yakıt hesabı yapanları şiddetle kınıyorum,ya yakıt hesaı yapmayın yada 600 almayın ikisini birden yapınca biraz dostlar alışverişte görsün 600 var gibi oluyor.
İkincisi bahsi geçen 200ler veya yukarısı güzelde 200le 240-260 ee yani yapacak yol var yapmak yasal da siz biri 200 yaparken diğeri 240 yapar diyorsunuz.Bahsetilen süratler bir kere iki kere deneme amaçlı yapılsa bile sizin için sakıncalı...ve bütün motosiklet camiası içinde.
Neyse gelelim hangisi sorusuna en mantıklısı bir çoğunun dediği gibi iki motoruda test etmen ve de bu iki motor haricinde de bir iki nakeda bak derim hornet 600 mesela çok hoş bir motor hatta ducati monster(yenisi hatta en son modeli)banditte fena değil teknik verileri bir kenara koy tipi hangisinin daha cezbedici,servis olarak bütün japonlar 3 aşağı beş yukarı aynıdır heralde korlas zedeler korlasa laf eder,samura zedeler yamahaya laf eder(eski bir yamahacı olarak etmek isterdim ama daha kazıklanmadan 10 dakka evvel fark edip servisten kaçtım.samura adamı samurur...nacizhane fikrim.)neyse ya çok dallandırıp budaklandırmanın bir alemi yok ama neticede kendini 2 motor arasında kısıtlama bir sürü tercihler var muadili cc.de naked motorlar var hepsi incele dene sonra seçenekleri azalt ve bence teknik detaylara boğulma zaten yarışmak ve ya hava atmak vs... için değil keyif için haz almak yeni yerleri keşfetmek için biniyoruz.Yani onun için bence hoşuna gideni al ve şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
Sanırım noktayı koymanın vakti geldi:

AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hiçbir resmi Suzuki sitesinde bu motorun gücü verilmedi şimdiye kadar. Sen nereden öğrendin? Japonya'da tanıdık mı var?

Bak bu konuda haklı olabilirsin. Bende diyorum 4 silindir 98 hp makine nasıl 220 yi zor görüyor. Demek ki bu makine 98 hp değil.

Ayrıca İstanbul sana yakın. Gidip bizim GSRTurkiye.org elemanlarını ziyaret et istersen, sana bir demo çeksinler..

Gerek yok, ben 220 yi geçen bir çok motosiklet gördüm, GSR demosu felan kesmez beni. :bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
07_Z750_BLK.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ErTech noktayı koymuş:cherry:

Z moto düzgün bir dispiritör firma olsaydıda bu gsr fazer tartışmasına gerek kalmasaydı. :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Haklısınız aslında. Avrupa'da tek tük Fazer ve GSR gördüm, tüm Avrupa'da. Ama her taraf Kawasaki Z serisi ile dolu...
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
ErTech noktayı koymuş:cherry:

Z moto düzgün bir dispiritör firma olsaydıda bu gsr fazer tartışmasına gerek kalmasaydı. :)

Düzgün dis"piri"tör firma kim var peki sizce? Ben z-motodan zaten şikayetçiyim, ama hepsi hakkında kötü şeyler duymaya alışmış durumdayım, iyi denebilecek varmı aralarında sizce? Korlas? Beldeyama? Borusan? Honda?
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Ben de fazer dan yanayım, imkanım olsa tereddütsüz alırım :

Fazer' ın yakışıklılığı bir başka :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst