Bisan Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bende 2 çift demiştim zaten sis farları için yani 4 sis farı :) Bugün oto yedek parçacısından gittim 50 w far satın aldım. Ayrıca bu farı takabilmek için otomobil far yuvası aldım.

Bildiginiz gibi orjinal farları 35 w lıktı ama hiç verim alamıyorum. Çok az bir ışık ile önümü görmeye çalışıyordum. Şimdi size soracağım sor sizce 35 w lık yerine aldığım 50 w lık akümün ömrünü bitirirmi yoksa roadstar aküyü tekrar rahat rahat şarj edebilirmi ?
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
düşük devirli kullanıcılardan değilsen çok rahat şarj yetiştirir motorun
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Kara panterimden birkaç kare. Yeni temizliğini yapmışken fotolarını yayınlayayım.

img4243smallxf8.jpg

img4244smallep6.jpg

img4245smallzv4.jpg

img4246smallpi8.jpg

img4247smallsx7.jpg

img4248smallwy5.jpg

img4249smallnp1.jpg

img4250smallgj8.jpg

img4251smalldt4.jpg

img4252smallvu8.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Teşekkürler Savaş abi. Senin kadar iyi bakamasamda elimden geldiği kadar temiz bakmaya gayret gösteriyorum.

Kısmet olurda lotodan parayı vurursam daha birçok modifiye düşünüyorum. Çok daha güzel olacak kısmetse :)

Abi bu arada 50 W lık otomobil ampulü aldım. Aynı zamanda lambanın duyunu da değiştiriyorum. Aldığım ampul çok güzel gösteriyormuş. Bu konuda ne diyorsun sonuçta sen benden tecrübelisin. Düşüncelerini bekliyorum abi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkürler Savaş abi. Senin kadar iyi bakamasamda elimden geldiği kadar temiz bakmaya gayret gösteriyorum.

Kısmet olurda lotodan parayı vurursam daha birçok modifiye düşünüyorum. Çok daha güzel olacak kısmetse :)

Abi bu arada 50 W lık otomobil ampulü aldım. Aynı zamanda lambanın duyunu da değiştiriyorum. Aldığım ampul çok güzel gösteriyormuş. Bu konuda ne diyorsun sonuçta sen benden tecrübelisin. Düşüncelerini bekliyorum abi.
bunu denemedigim icin tecrübem yok
akü rahatlıkla kaldırır sanırım.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
bugun ortaköyde gördüm suleyman ve arkadaşlarını acelem olduğu ve hareket ettiğinz için konuşma fırsatı bulamadk motor resimlerde de göründüğü gibi hoştu ve egzozda guzel ses veriyodu cidden
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Evet bugün ortaköy e gittik. Ama İstanbulun trafiği beni bezdirdi. O trafikte motor kullanmanın zevkini yaşayamıyor insan. Sirkeciye gittik fakat pek açık motosikletçi yoktu. Herşeye rağmen güzel bir geziydi :)

Bizi trafiktemi gördünüz yoksa motorları parkettiğimiz yerdemi gördünüz ?

Gezi sırasında 2 üzücü olay yaşadık birtanesi Özer in zincirindeki sorun. İkincisi bana Savaş abinin hediyesi olan ve çok sevdiğim disk kilidimi düşürüp kaybetmemdi.
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
tam parkketiğiniz yerden portakal yokuşuna doğru çıkıordunuz motorunu fotolarından görmüştüm zaten tanıdım hemen:queen:
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
348
ewet arkadaşlar sonunda motorumu getirdim istanbula getırır getırmezde bı motor serwısıne gittim kadıköy stadın orda hava filtresi bujiler birde yağ deiğişimi gerekiyo bujileri ngk buji hava filtresini shadowboyun orjınal filtresiyle yagı da castrol falan düşünüyorum daha iyi bi bildiği olan arkadaş yardım edebilirse çok sevinirim motoru ilk getirdım dukkanın önune adam şöle bi baktı bunlarda titreşim yok baya kullanışlı dedi benım değiştirdigim eksozları da çok begendı daha ewwelki sayfalarda res
m koymustum agızları açık daha uzun eksozlar la deiştirmiştim eksozlar gayet lüks gösterişli olmuş dedi birde bu fren balatalaraının kaç km de bi deişmesi lazım bilgisi olan arkadaş varmı

gerçekten haysoung 250 lik de güzel motor bugun bi oturdum koltuguna serwisin onunde var gayet oturaklı ve gösterişli duruyor nede olsa o bir koreli 1 gömlek üstün yağ sogutmalıymış su sogutmalı kadar performans beklemek dogrumudur orası tartışılır tabi ama gene de genel olarak güzel bi makineye benziyo şehir içinde o kadar kıvrak oldugunu sanmıyorum tam uzun yol ve gezi motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Biz buradayız :) Motora çanta ekliyorum ben kısmetse ekledikten sonra son fotolarını foruma ekleyeceğim.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Gaz verincede enfes bir sesi var. Kısmet olursa ileride onun da videosunu eklerim. Motorumu kullanırken kesinlikle farkediliyorum. Video da apartman içinde olduğu için ses biraz boğuk çıkmış ama normalde sesi çok tok ve güzel.

Hele o motorun tek tek saydırması yokmu gerçekten en güzel müzik bu olsa gerek.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Gaz verincede enfes bir sesi var. Kısmet olursa ileride onun da videosunu eklerim. Motorumu kullanırken kesinlikle farkediliyorum. Video da apartman içinde olduğu için ses biraz boğuk çıkmış ama normalde sesi çok tok ve güzel.

Hele o motorun tek tek saydırması yokmu gerçekten en güzel müzik bu olsa gerek.




egsozlar komple açık mı yoksa egsoz değişti mi
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
18
süleyman abi nasıl pirelli lastiklerinden memnunmusun sendeki lastiğin aynısında bende motora taktım ama virajda falan bir noktadan sonra kayma yapıyor sendede böylebir sorun varmı bu arada benim motor seninkinin azbiraz farklısı motor aksamı falan birebir aynı.

Resim025.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]


egsozlar komple açık mı yoksa egsoz değişti mi

eksozlar komple açık değil.
6-7 adet perde var,en sonda da katalitik konvertor var bildiğim kadarı ile perdelerin tamamı alındı konvertör duruyor
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
396
egzozları açtırmak istiyorum bende istanbulda götürebilceğim bi yer biliyor musunuz acaba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst