- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
- Konu Yazar
- #1
ikinci resimde sanırım,
dier ray2ı alacak bütçe çıkaramamışlar:queen::queen:
tren durunca da makinist sol ayağıyla tutuyodur heralde, ya da koordine olarak kenarlarda oturan yolcular üstleniyodur belki de görevi :mrgreen: