Bir 125 UAG sahibi daha geldi
Arkadaşlar Honda yı tokatladım filan demişsiniz ama 125 UAG kesinlikle hıza gelmeyecek bi motor.Yakından bakarsanız anlarsınız.Sizde aman bu motorda hızdan uzak durun.Gerçi hız her motorda sakat ama risk bu motorda dahada yükseliyor.
BEN SİZE 125 UAG MODELİNİN İNCELEMESİNİ SUNMAK İSTERİM:
Avantajları:
1.Fiyat gerçekten makul
2.Motorun Koruma Kilidi var(adı doğrumu hatırlamıyorum ön lastiğin oralarda)
3.Yakıt olarak çok hesaplı
4.Sürüşü yol rahat olunca zevkli olabiliyor

5.Yedek Parça Avantajı
6.Başlangıç İçin İdeal
Dezavantajları:
1. 100KG gibi hafif bir kiloda olması motorun savrulmasına yol açabilir.
2.Hıza gelmeyeceği bir gerçek ama illede ben hız yapacağım diyorsanız taksiden çıkma şahinler olur ya aynı onlar gibi olur motorunuz.Zaten dikkat ederseniz satış ilanlarında: 120 yi gördüm vb gibi ilan başlıkları atanların motoru ya 500ytl dir ya 600...
3.Kesinlikle Honda Yamaha vb. tadı vermez
4.Parçalar çok kalitesiz ve biraz uğraşmanızla yerinden kolayca çıkıp bir daha girmediği olabiliyor.
5.Ön Lastik nedense çok ince
6.Ön Kaldırmaya Meyilli
7.Benzin Göstergesi Yok
8. Box kullanmadan yük taşıyamazsınız.
Şimdilik aklıma bukadar geldi dahada gelirse yazarım.Yeni alacak arkadaşlara tavsiyem
kalabalık bir şehir merkezindeyseniz paranız varsa vitesle uğraşmak istemiyorsanız pratik olarak vespa,beat,activa hiç olmadı mondial 125zn
Şehir trafik sıkıntısı yaşatmayacak bir durumda ise ybr veya cg en son tercih 125 UAG
Bana sorarsanız şimdiki aklın olsa alırmıydın bu motoru?
Almazdım tam trafik bölgesindeyim şehir içi çekilmeyecek bir motor.Tabi siz profesyonelseniz hergün trafikteyseniz kurye vb. ozaman bilemem
