hiç bisiklet sürmeden motosiklet süren oldumu

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar.SONUÇ;Anladığım kadarı ile bisiklet sürmeden motora geçmek yanlış bir yol.hem motor bir tutku,bisiklet tutku başlangıcı.
bu arada istisnalar kaydeyi bozmaz
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
büyüklerimiz derlerki, hem bisiklet hem de araba kullanmasını bilmek
motosiklete başlamak için bir avantajdır, olayın mantığını kavramayı
hızlandırır,
ama her ikisinide bilmeyenler motor kullanamaz diye bir şey yok tabi,
öğrenme sürecinde bu sorun aşılır diye düşünüyorum, tabi bu süreç
kişi ve yetenekleri ile doğru orantılı olacaktır...............................
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ben hem bisiklet hemde motoru aynı anda götürüyorum yani hem motor hem bibisklet insanın sürüş tekniğini geliştiriyor:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ilk okula giderken memlekette tabii babamın beldesan bir mopeti vardı onu sürerdim bisklet süremezdim motora alıştım soora bisiklete çünkü bisikletim yoktu çok zevkli günlerdi
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1
bizim bi arkadas isim vermeyeyim:) bi kursta daha önce bisiklete binmemiş ilk ke R80 e bindi kurs hocamız ve ben motosikletin arka selesinden tutduk. arkadas yavaşça hareket etti sonra heyecanla gaza bi bastı o hızla çapraz bi vaziyette 100 mt bizi sürükledi ama acayip komik bir andı hayatım boyunca unutamam. eğer altında yeni bir motosiklet olsaydı çoktan ölmüştü:)
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
17
Ben bisiklette dengede bile duramıom ama motor kullanmayı biliom 18 e basınca alıcam bi Honda ,Samsun'u turlicam:queen:
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Bisiklet sürmesini bilmeyen biri motosiklety sürebilirmi .aranızda böyle biri varmı

Evet kardeşim benden bahsediyorun. Hayatımda hiç bisiklet sürmedim. Ama hiç bir zamanda motor sevdası bitmedi eksilmedi bende. Hatta önce motoru satın aldım arkadaşım getirdi bayiden. Sonra 2 gün özel kurs aldım şimdi sabah akşam E-5 karayolunda günlük 50 km yol yaparak sürüş zevki yaşıyorum:):):)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi bisiklet çok büyük bi temel ben motorda denemeler ypmadan önce bisikletimle çalışıyorum nasıl olur diye sonra motorda uyguluyorum bisiklet deyip geçmeyin çok büyük faydası var ve önemli temeldir
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Fazla da takmamak lazım bazı konuları.Biraz gözünü karartacaksın cesaretli olacaksın. vay efendim şöyle olmazsa yanlış olur, böyle olmazsa başaramazsın, yok böyle birşey önce özgüven ve kararlılık.Sorası çorap söküğü.....yaş 38 neymiş demekki oluyormuş.hiçbir şey için geç değil.
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
93
abi bu işin temeli bisiklet oyuncakmı bu denge olayını bilmeden motor sürecen ben bisikletle ne taklalar attım öğrenene kadar
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
Çocukluğumda bsiklet sürmeyi öğrenemedim bütün denemelerime rağmen. Sonra bir gün babam mavi bir peugeot (modelini hatırlamıyorum) ile eve geldi. Boyum seleye yetişmediği için araya oturarak sürmeye çalışarak kullanmayı öğrendim. Daha sonrada bisiklet kullanmayı öğrendim.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
bence olmaz mantıgın alıyomu denge sıfır al bin motora:D ilk duvara toslar hocası aglar bisiklete binmeden motorcu olunmaz...

abi bu işin temeli bisiklet oyuncakmı bu denge olayını bilmeden motor sürecen ben bisikletle ne taklalar attım öğrenene kadar

hahaha aynen bende hala bisikletten kalma izler var:D motora binmeye başlayınca bu izler kırıklara dönüştü:D ama olsun zevki sefan varsa cekilen cilede kutsal olur:D
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Bisiklet sürmeyi bilmeyen bir insan peki bisiklet sürebilir mi? İsterse sürmeyi öğrenebilir. Yeter ki istesin öğrenmeyi. O halde istenince herşey öğrenilebilir. Ha riskleri fazla olur, öğrenemeyenler de olur. Öğrenenler olur mu? Neden olmasın? :p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Bisiklet sürmeyi bilmeyen bir insan peki bisiklet sürebilir mi? İsterse sürmeyi öğrenebilir. Yeter ki istesin öğrenmeyi. O halde istenince herşey öğrenilebilir. Ha riskleri fazla olur, öğrenemeyenler de olur. Öğrenenler olur mu? Neden olmasın? :p

bu şey benzedi scuteri sürmeyi bilmeden r1 i kullanmaya çalışmak gibi:D

ben ilk pedallı motoru kullandıgımda evin bahcesine dalmıştım:D bisiklet gibi dönmek isteyince ehuehu bisikletin zevki de bambaşka özledim bak şimdi
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
bu şey benzedi scuteri sürmeyi bilmeden r1 i kullanmaya çalışmak gibi:D

ben ilk pedallı motoru kullandıgımda evin bahcesine dalmıştım:D bisiklet gibi dönmek isteyince ehuehu bisikletin zevki de bambaşka özledim bak şimdi

Bu kadar kelamın içinden bu derin manayı mı çıkardın :cherry:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Bisiklet sürmeyi bilmeyen bir insan peki bisiklet sürebilir mi? İsterse sürmeyi öğrenebilir. Yeter ki istesin öğrenmeyi. O halde istenince herşey öğrenilebilir. Ha riskleri fazla olur, öğrenemeyenler de olur. Öğrenenler olur mu? Neden olmasın? :p

ben anlar gibi oldum.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
evet ,işte o benim..
taa bu yaza kadar ne bisiklet, ne motosıklet hiç bi şeye binmedim ama içimdeki motor tutkusu beni aldı motorsaıklete bindirdi..
üstelik başlangıç motoru olarak 150 cc bi tourıng oldu bi kaç kez düştüm ama sonunda becerdim artık uzun yola dahi çıkabiliyomm...

şunu anladım ki insanın içindeki tutku, istek herşeyi yaptırabilir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst