34 JE 685 plakalı 2004 lacivert fazerim calındı

Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
4
geçmiş olsun kardeşim.

Durumunu en iyi yaşıyan anlar benimde 23 nisanda 2008 cbr600rr ım çalındı.seni üzmek istemem ama bulunması tamamen şans.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
geçmiş olsun kardeşim bi yandan cana gelen mala gelsin dicem ama mal da canın yongası inşallah en kısa zamanda motoruna kavuşursun
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
4
gecmis olsun dileklerini ileten tum arkadaslara tesekkur ederim. umarım kimsenin basına gelmez boyle bir sey.. cok dikkatli olun arkadaslar. istanbula misafir olarak gelen bir arkadasımın dun gece motoru calınmıs nisantası tarafında. bu aralar cok dadandılar sanırım. benim fazerım icin bana ulasabilceginiz numara, 05326582411
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Bende nişantaşında oturuyorum. Bizim sokakta yerleşim yeri olduğundanmıdır nedir parkedilen motorlara bişey yapmıyorlar. Çıt çıksa herkes camda ... Ben yinede işimi sağlama alıp. Zincir, direksiyon kilidi ve brandasını koyuyorum.Ayrıca parkettiğim yerden motoru çalıştırmadan götürmeleride olanaksız.Götürselerde çok pahalı olmadığından çok canım acımaz.Ama pahalı motorum olsa kesin otoparka koyarım. Sen yinede resim koy kardeşim büyüğünden plakası olsun üzerinde ..Denk gelir belki.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Birbirine çok yakın zamanda 4 motosiklet çalınıyor.
Farklı muhitler fakat hepsi de İstanbul.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Birbirine çok yakın zamanda 4 motosiklet çalınıyor.
Farklı muhitler fakat hepsi de İstanbul.

Yaz sonu, kudurmuş bunlar...

Ayrıca bu motosikletlerin herhangi bir ihbar olmadan İstanbul trafiğinde yakalnması imkansıza yakın bir ihtimal gibi...:pr::pr::pr:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
Hey durun..

Öncelikle geçmiş olsun...

Umarım motorun 3 anahtarıda sendedir. Eğer öyle ise şansın daha fazla çünkü o motor kendi anaharı haricinde çalışmaz.

Şimdi yapman gereken.. Durumu anlatır bir yazı yazıp motorunun şasi ve motor numarası ile birlikte bu yazıyı beldeyama ya göndermek..

Böylece bir şansın olur...

Eğer motoru parçalayıp satmak gibi bir şeye kalkışmazlarsa motoru çalıştırmak için immobilizer kit almaları gerekecek o esnada beldeyama senin şasi numaranı tespit ederse motora el koydurabilir..

Belki küçük bir umut ama denemeye deymez mi?

Bilgin olsun...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
geçmiş olsun başına gelmeyen bilemez kardeşim gerçekten çok kötü bir olay inş benim motor gibi hemen bulunur
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
Hey durun..

Öncelikle geçmiş olsun...

Umarım motorun 3 anahtarıda sendedir. Eğer öyle ise şansın daha fazla çünkü o motor kendi anaharı haricinde çalışmaz.

Şimdi yapman gereken.. Durumu anlatır bir yazı yazıp motorunun şasi ve motor numarası ile birlikte bu yazıyı beldeyama ya göndermek..

Böylece bir şansın olur...

Eğer motoru parçalayıp satmak gibi bir şeye kalkışmazlarsa motoru çalıştırmak için immobilizer kit almaları gerekecek o esnada beldeyama senin şasi numaranı tespit ederse motora el koydurabilir..

Belki küçük bir umut ama denemeye deymez mi?

Bilgin olsun...
immobilizer varsa çalıştırmalarının yolu yokmu gerçekten?
birde motoru çalınan arkadar, hiç kilit takılı değilmiydi? direk açıktamı bırakmıştın motoru?
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Geçmiş olsun umarım en kısa sürede bulursun motorunu. Bu arada resim varsa koyarsan daha iyi olur. Bakarken gözümüz alışık olur ne aradığımıza.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Son gunlerde ne cok hirsizlik olayi yasandi.. Gecmis olsun hocam, en kisa zamanda bulunur insallah motorunuz.. Guncellemis olalim konuyuda.
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
47
immobilizer varsa çalıştırmalarının yolu yokmu gerçekten?
birde motoru çalınan arkadar, hiç kilit takılı değilmiydi? direk açıktamı bırakmıştın motoru?

Moric immobilizer var o mtoru üzerinde ya kendi anahtarı olacak yada set değişimi yapılacak..

Umarım en kısa zamanda bulunur..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
5
Çok geçmiş olsun 2 yıl önce bende motorumu çaldırdım. Evlat acısı gibi mübarek. Bir an önce resimlerini koy. gezerken etrafa alıcı gözle bakarız.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bende aklıma kazıdım plakayı yolda bir fazer görürsem gerçi ben plakaya takılmam çünkü onlar zekidir plkayaı çok dan çöpe atmışlardır motor trafikdeyse üstünde büyük ihtimal başka bir plaka vardır ben Remus Egzoslu Ve Alt Motor Sakallı bir fazer görürsem çakdırmadan fizanada gitse peşine takılırım

birde imobilizer hiç bir şey ifade etmiyor adamlar sıfır 2008 model bmw 5.30d yi bizim siteden götürdüler motoru hayli hayli götürürler immobu iptal etmeleri 5 dakkalarını almıyor.. immonun kutusu var onu sökdülermi olay bitiyor ben kendi motorumdan gördüm ince minik siyah bir şey immo dedikleri şey motoru çalıştırmak dünyanın en kolay şeyi arkadaşlar hiç bir şey bunun önüne geçemez ne yazık ki araba gibi bir kapalı kutu ve hacimli bir şey değil her şeyi açıkda adamlar zaten bu tür işlere bulaşmadan önce bol bol pratik yapıyorlar motorları iyicene çözüyorlar..

2 yıl önce bahçeşehirde arkadaşın kapalı garajındanda cbr600 ünü kapalı garaj kapısını kırarak üstündeki disk kilidi kırarak götürmüşlerdi sonra motor çorludan çıkdı tarlaya atmışlar binmişler binmişler epey km yapmışlar sonra işleri bitince tarlaya atmışlar böyleside var sırf gezmek heveslerini gidermek için alıyorlar işleri bittimi çöp gibi atıyorlar arkadaş aldı piston vuruyordu ustaya götürdük motor komple ister dedi adamlar nasıl sürmüşlerse motoru bitirmişlerdi..

işde çin malının avantajı kilit milit olmadan bıraksanda hiç bir hırsız çin malına tenezzül etmiyor almaya arkadaşda chopper var keewya shadow 2 senedir bir kere kilitlediğini görmedim daha en ufak bir vukuatıda olmadı
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
arkadaşım çok çok geçmiş olsun bilirim onun psikolojisini bende yaşadım : (
en yakın zamanda bulursu inş. :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
39
benimkide 22/11/2008 de calındı 2006 600 rr . Bir haber çıktımı motorunuzdan onu merak ettim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst