- Katılım
- 7 Nis 2008
- Mesajlar
- 4
geçmiş olsun kardeşim.
Durumunu en iyi yaşıyan anlar benimde 23 nisanda 2008 cbr600rr ım çalındı.seni üzmek istemem ama bulunması tamamen şans.
Durumunu en iyi yaşıyan anlar benimde 23 nisanda 2008 cbr600rr ım çalındı.seni üzmek istemem ama bulunması tamamen şans.