Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 4,166
gaz vermene hiçgerek yok kontağı çevirince rolentide çalışıyor zatenAnladım Ümmet Abi teşekkürler.
__________________________
Arkadaşlar bildiğiniz gibi Xmax 250 i enjeksiyonlu model. Bu modelin kullanıcıları şu soruma yanıt verirlerse memnun olurum: Motoru çalıştırırken gaz vererekmi çalıştırıyorsunuz, yoksa enjeksiyonlu arabalarda olduğu gibi hiç gaz vermedenmi çalıştırıyorsunuz?
Gaz vererek çalıştırıyorsanız motorun tepkesi ne oluyor? Gaz vermeden çalıştırınca ne oluyor? Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim. :rendeer: