- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Pardon üst mesajlarda yazmayı unutmuşum..kaç cc acaba??
900HP Twin 2600cc...
Dipnot:
ELİNT nerdesin modum..:silent:
Topic açmışsın millet soru soruyor..:wiinkk:
Tam detay kardeşim..Tam detay lütfen..
Pardon üst mesajlarda yazmayı unutmuşum..kaç cc acaba??
Sen varsın diye tembellik yapıyor hocam.![]()


Elint konusuna gelince;
Tatil felan dinlemem valla..![]()
Tatil mi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Dün 24 saatlik bir nöbetteydim. Gece 05:00 de online'dım. O bakımdan bu sabah uyanmak rotarli oldu. (yeni uyandımale
![]()
Hoşgeldin o zaman ve Hayırlı Bayramlar sana..
Yukarıda arkadaşımızın biri kaç cc diye sormuş..
Bende;
8silindirli (T-Wing) 90hp ve 2600cc yazdım ama..
Kaynak doğru sanırım..:silent:
Powered by 900 HP Twin 2600cc Suzuki Hayabusa engines, ACK Attack's initial pass (1 mile w/Flying Start) hit a top speed of 344.673 mph, with the return pass at 340.922 mph. The previous record was set in 1990 by Team Harley-Davidson's "Easyriders Liner" riden by Dave Campos, topping 322 mph (518.450 km/h.)
Sen hangi kaynaktan buldun bilmiyorum ama bikeweek.com'un haberine göre evet dogru
http://bikeweek.com/news.cfm/mode/details/id/2567
Diger sitelere baktım evet onlarda aynı şeyleri yazmışlar. Yani motor 900hp ve 2600cc .
Powered by 900 HP Twin 2600cc Suzuki Hayabusa engines, ACK Attack's initial pass (1 mile w/Flying Start) hit a top speed of 344.673 mph, with the return pass at 340.922 mph. The previous record was set in 1990 by Team Harley-Davidson's "Easyriders Liner" riden by Dave Campos, topping 322 mph (518.450 km/h.)
O kaynakta yazan 2008 verileri.2006 verileri nerde?Gösterdiğin linkte kaynağı benim alıntı yaptığım yerden almış..
http://www.toponeoil.com/new-land-speed-record-sept-26-2008.html
Motor verileri 2006 yılına aiit..
Demekki üstünde pek oynamamışlar..:silent:
Motosiklete benzemiyo hoşuma gitmedi.![]()
O kaynakta yazan 2008 verileri.2006 verileri nerde?
muratgergerli
http://www.khulsey.com/motorcycles/zs_suzuki-ack-attack.html
Verdigin linkte 2006 rekoru ile ilgili bilgi var. Yani 2006 teknik verisi yok.

makinası ile ilgili detaylı bilgi varmı?
Geliştire geliştire 1 km den az bir hız geliştirmişler.... Bence çok ta başarılı bir deneme sayılamaz..... Aradan geçen zamanda daha farklı teknikler denenebilirdi...
Sanki baş mühendisleri gibi konuştum ama gerçek bu.....:cat:
Az az geliştirmelerinde sanki biraz plan var gibi...Daha sonra kendi rekorlarını geçemeyeceklerinden mi korkuyorlar ne?....r:
r: