580 Km İle Yeni Motosiklet Kara Hız Rekoru

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sen varsın diye tembellik yapıyor hocam.:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sen varsın diye tembellik yapıyor hocam.:)

Hocam Hayırlı Bayramlar..:rendeer:

Bayramın birinci günü İlkay diye:silent: bir kardeşimden mesaj geldi.:)
Numarası bol 6'lı ve 7'li..Yoksa sen misin Hocam..:silent: :cherry:


Elint konusuna gelince;

Tatil felan dinlemem valla..:)

Bak ben çalışıyorum.:).Hemde neşeli ve sırıtarak..:p

.
Sabah arkadaş " dur bir Bayramlık alayım senden abi " dedi ve deklanşöre tıklayıverdi..:mrgreen:

Buyrun Bayram enerjisi..:mrgreen:

.


Aha ELİNT de gelmiş..:p

.
"" muratgergerli, ELINT, Knight_eagle ""
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tatil mi :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Dün 24 saatlik bir nöbetteydim. Gece 05:00 de online'dım. O bakımdan bu sabah uyanmak rotarli oldu. (yeni uyandım:pale:)

Hoşgeldin o zaman ve Hayırlı Bayramlar sana..

Yukarıda arkadaşımızın biri kaç cc diye sormuş..
Bende;
8silindirli (T-Wing) 900hp ve 2600cc yazdım ama..

Kaynak doğru sanırım..:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hoşgeldin o zaman ve Hayırlı Bayramlar sana..

Yukarıda arkadaşımızın biri kaç cc diye sormuş..
Bende;
8silindirli (T-Wing) 90hp ve 2600cc yazdım ama..

Kaynak doğru sanırım..:silent:

Sen hangi kaynaktan buldun bilmiyorum ama bikeweek.com'un haberine göre evet dogru:)

http://bikeweek.com/news.cfm/mode/details/id/2567

Powered by 900 HP Twin 2600cc Suzuki Hayabusa engines, ACK Attack's initial pass (1 mile w/Flying Start) hit a top speed of 344.673 mph, with the return pass at 340.922 mph. The previous record was set in 1990 by Team Harley-Davidson's "Easyriders Liner" riden by Dave Campos, topping 322 mph (518.450 km/h.)

Diger sitelere baktım evet onlarda aynı şeyleri yazmışlar. Yani motor 900hp ve 2600cc .
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sen hangi kaynaktan buldun bilmiyorum ama bikeweek.com'un haberine göre evet dogru:)

http://bikeweek.com/news.cfm/mode/details/id/2567



Diger sitelere baktım evet onlarda aynı şeyleri yazmışlar. Yani motor 900hp ve 2600cc .

Gösterdiğin linkte kaynağı benim alıntı yaptığım yerden almış..

http://www.toponeoil.com/new-land-speed-record-sept-26-2008.html

Motor verileri 2006 yılına aiit..
Demekki üstünde pek oynamamışlar..:silent:

Powered by 900 HP Twin 2600cc Suzuki Hayabusa engines, ACK Attack's initial pass (1 mile w/Flying Start) hit a top speed of 344.673 mph, with the return pass at 340.922 mph. The previous record was set in 1990 by Team Harley-Davidson's "Easyriders Liner" riden by Dave Campos, topping 322 mph (518.450 km/h.)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
O kaynakta yazan 2008 verileri.2006 verileri nerde?

Özelden de yazmıştım sana Gökhan..

Burayada ekleyelim bari..

Birkaç kaynak bu şekilde yazmış..
Misal olarak şu aşağıdaki linkteki bilgiler 2006 yılına
aiit..

http://www.khulsey.com/motorcycles/zs_suzuki-ack-attack.html
.
Neden dersen bu linkteki araç 2006 yılında çekilen fotoları..Şase gri..Hatta deneme sonunda kaza yapıp takla atıyor.Videosunuda yukarıya eklemiştim..
.Krenajlarda kırılma ve şasede darbeler oluyor.
Gri olan şase kırmızıya boyanıyor 2008 de..


2008 de rekordan sonra ve önce çekilen fotolarda
şase kırmızı..

Benim eklediğim fotolarda şase belli ediyor..
Buda fotoları eklediğim link..

http://www.autoblog.com/photos/2008-land-speed-shootout/

.
Şaseye bakın kırmızı boyalı..

.
speed_shootout_38.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
yanda küçük denge sağlayan tekerlekleri var, çocuk bisikletleri gibi:mrgreen:

Bu değilde beni asıl etkileyen Moto gp de monzada düzlükte 348 km sürat yapmasıydı ducatinin(1000cc zamanında)

F1 ler ise 335lerde kalıyolardı aynı düzlükte

Moto gp de yeniden 1000cc isterük:)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
2 tane motor var galiba hayabusa ddiğine göre 1300+1300 bu da eder 2600 cc dir diyecem ama az yauf :p

aaa:cyclopsan Murat abim yazmış bile özür dilerim 2. sayfaya bakmadan yazdım:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bizde mobyletteler 170 yapyor. demek ki 2 mobylette motoru 340... 4 motor taktın mı 680km eder. ne yani hayabusa masrafına girecez di mi... hem ince tekerde daha da hızlanır belkim o aletle aya filan yok yok, marsa... :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Öncelikle bu bir motosiklet değil diyen arkadaşlara katılmıyorum.
Alet bana göre tam bir motosiklet.
Tamam karenajları biraz fazla abartmışlar ama..:)

Bu noktada bişeyleri hatırlatmakta fayda var.
Zaman zaman tartışırız.
İşte şu motor şu kadar beygir,şu kadar kilo vs. vs.

Kilo başına düşen beygirden, torka kadar herşeyi tartışırız.

Ağırlık gerçekten de önemlidir.

Fakat bu konuda olduğu gibi son hız söz konusu olduğunda bir değeri yoktur.

Evet ağırlık önemlidir ama en fazla 0-100km/h hızlanmalarda önemlidir.
Bunların dışında pist performansı için hayati önem taşır.

Yani amaç en yüksek hıza ulaşmaksa, bilinen bu şeyler önemini yitirir.
Devreye asıl önemli unsur olan hava direnci girer.

Hız yapmak istiyorsan,
devir çevireceksin ve rüzgarı yarıp geçeceksin.
Bakın hız yapmak istiyorsan diye tekrar ediyorum.
Yarış kazanmak istiyorsan demiyorum.
Bunların hepsi ayrı şeylerdir.

Neden yazdım ben bunları???:silent:

Hah motosikletin tipi için yazdım.
:)
(Gel-git akıllı olmak pek iyi bişey değil.Yazılanları tekrar okuyup, neden yazdığımı bulmaya çalıştım)

Burada gördüğümüz alet, görünüm olarak alıştığımız motosiklet tiplerine pek benzemiyor ama bu ona motosiklet değil haksızlığı yapmamıza neden olmamalı.

Aracı tasarlayanlar bu işin muhtemelen profesyonelleri oldukları için neye ihtiyaçları olduğunu çok iyi biliyorlar.

Adamlar en yüksek hıza ulaşmayı hedeflemişler ve ona göre bir alet tasarlamışlar.
Amaçlarına da ulaşmışlar.


Sapla saman birbirine karışmasın.
Bu alet dünyanın en hızlı motosikleti.
Tuz gölü gibi dümdüz yollarda hayal edemeyeceğiniz hızlara ulaşır.
Herhangi bir yarış pistinde 600cc yarış motorlarına karşı yarışamaz.

Yani konuyu hayal gücünüzle değil, mantığınızla kavramaya çalışın...:)
Çünkü,
"Bundan bir tane alırsam, beni kimse geçemez"
mantığına sahip çok memleketim insanı çıkacağını biliyorum...:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geliştire geliştire 1 km den az bir hız geliştirmişler.... Bence çok ta başarılı bir deneme sayılamaz..... Aradan geçen zamanda daha farklı teknikler denenebilirdi...

Sanki baş mühendisleri gibi konuştum ama gerçek bu.....:cat:

Az az geliştirmelerinde sanki biraz plan var gibi...Daha sonra kendi rekorlarını geçemeyeceklerinden mi korkuyorlar ne?....:pr::pr:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geliştire geliştire 1 km den az bir hız geliştirmişler.... Bence çok ta başarılı bir deneme sayılamaz..... Aradan geçen zamanda daha farklı teknikler denenebilirdi...

Sanki baş mühendisleri gibi konuştum ama gerçek bu.....:cat:

Az az geliştirmelerinde sanki biraz plan var gibi...Daha sonra kendi rekorlarını geçemeyeceklerinden mi korkuyorlar ne?....:pr::pr:

Alp planlı bence..:wiinkk:

Düşünsene böyle bir takıma ; FIM ve Guinness World yöneticileri her rekora ne kadar ödül veriyorlar..:)
Ve takımın reklamlarını ne kadar yapıyorlar..:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst