Kawasaki Ninja 250R - BursaÇevreYolu

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
4. Ya ışıkta denk gelelim ki benim üstünlüğüm olsun yada kenara çekip tanışalımda bunalıma girmiim bu adam niye bana böyle yapıyo kim bu herif diye :queen:.

:rendeer:

Yesil miydi rengi motorun? Bursa'da ne kadar ninja 250 gorursem nanik yapicam.. Belki denk geliriz :)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
buna gaz açmak mı diyorsun :) üstelik arkadaşların dediği gibi defalarca hatalı işlemler gördüm.özellikle vitesde debriyaj sıkman.hoşuna gidebilir ama çok kötü bişey.ayrıca bir daha gaz açtım değilde gezinti yaptım de :) yoksa bilmeyen biri gerçekten gaz açmak sanıcak:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
buna gaz açmak mı diyorsun :) üstelik arkadaşların dediği gibi defalarca hatalı işlemler gördüm.özellikle vitesde debriyaj sıkman.hoşuna gidebilir ama çok kötü bişey.ayrıca bir daha gaz açtım değilde gezinti yaptım de :) yoksa bilmeyen biri gerçekten gaz açmak sanıcak:)

Mesut doveceksin neredeyse arkadasi.. Zaten gaz actim, hiz yaptim diye bi iddiada bulunmadi ki, gezinti yaptim videoya cektim diyor :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bu motosiklete tamamen alışmadan motoru değiştirmeyi düşünme bence... Mesela vitesler sende bayağı bir sorun heralde. Vidyolarda idare eder, kötü sayılmaz.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
tamam hosuna gıdıyor belkı yuksek suratte dabrıyaja basıp bosta gıtmek ama debrıyaj balatısını yerseın bırde motoru bıraz devırlı kullan ama yınede sen bılırısın tabı
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
Işıklardan sonra 100 km 10 saniye fena değil motorun güzel kardeşim allah kazasız bindirsin seni ve hiç ödev almaya gidiyomuş gibi değilsin :cat::mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
izledim sonunda ama sana bişi değimmi 105 kıloyum benım hyo ıle senı 4le çarpar 2 ye böler 8den çıkarırım :D:D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
buna gaz açmak mı diyorsun :) üstelik arkadaşların dediği gibi defalarca hatalı işlemler gördüm.özellikle vitesde debriyaj sıkman.hoşuna gidebilir ama çok kötü bişey.ayrıca bir daha gaz açtım değilde gezinti yaptım de :) yoksa bilmeyen biri gerçekten gaz açmak sanıcak:)

:cherry::cherry::cherry::cherry::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
izledim sonunda ama sana bişi değimmi 105 kıloyum benım hyo ıle senı 4le çarpar 2 ye böler 8den çıkarırım :D:D

ben daha hayatımda asfaltta 5900km yaptım, tecrübe kazanmanın tek yolu motorumun tepesinde yollarda zaman geçirmek. ilerde o da olur :cat:.

Bide beni hasta eden bi yavaşlama var motorda, tam gazda düz yolda 160ı rahat geçen alet 150de takılıyo deli etti valla... Servise 100km kaldı hiç deilse... :pale:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
yağ ve yağ filitresi bakımı önemli hava filitrenide guzelce temizle 6 bın km olmus bujılerıde bı ellettir derim sonra bak bide ;)

bu arada 168 km hızı gordum benım motorda bu kıloya :p 60 kıloluk bı adam kullansa ucacak sanırım :D

ama bişi diyimmi 6. vites boşu boşuna konmuş sanki motora :silent:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herkes vermiş gazı bakıyorum :)

Croner, motorundan ve kendinden emin olmadıkça asla fazla gaz açma. Ne gerek var? Sen zevk aldığın sürece istersen 3000 devirde vites at!
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
az daha sıksan Eskişehir'e varcaktın :) oylat kavşağını gördüm gibi olbu bi anda :) :) bi ben bulamadım şu kameralardan. özel aparatla mı takıyonuz bantlıyonuzmu napıyosanız :)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
az daha sıksan Eskişehir'e varcaktın :) oylat kavşağını gördüm gibi olbu bi anda :) :) bi ben bulamadım şu kameralardan. özel aparatla mı takıyonuz bantlıyonuzmu napıyosanız :)

Kameram 2006 model sony kasetli el kamerası, aparat:
51_2.JPG


yağ ve yağ filitresi bakımı önemli hava filitrenide guzelce temizle 6 bın km olmus bujılerıde bı ellettir derim sonra bak bide ;)

bu arada 168 km hızı gordum benım motorda bu kıloya :p 60 kıloluk bı adam kullansa ucacak sanırım :D

ama bişi diyimmi 6. vites boşu boşuna konmuş sanki motora :silent:

sorunum o zaten, 6. viteste 9-10bin devirden sonra hızlanmııyor alet tam gazda, sabit sbit gidiyor amca 160ta :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O zaman Erhan abi sendende bekliyoruz video :)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
arkadasım motoru bosa almamanı onerırırm malum yol sartları...anı guc degısımınde cok buyuk rısk tasırsın dıkkat et.hayırlı bayramlar .:)
 
Katılım
22 Haz 2004
Mesajlar
335
Videona yazılan yorum herşeyi açıklamış. Ta sen bari düzgün bir cevap verseydin. Bir çok insan bu videoları çok anlamsız buluyor ben de onlardan biriyim sanırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Videona yazılan yorum herşeyi açıklamış. Ta sen bari düzgün bir cevap verseydin. Bir çok insan bu videoları çok anlamsız buluyor ben de onlardan biriyim sanırım.

Adam gayet kaba bir cevap yazmış, motorcular adına kötü bi imaj yarattığımı söylemiş, sebebi ise millete selektor yaparak yol istememmiş. Ben insanların sağından 2 kat hızla fırlamıyorum, yol istiyorum, adam cıkmıs bana ne laflar ediyor. Verdiğim cevapa sukretsin bence...

Ben surusumun tehlike unsuru içermediğini düşünüyorum, son derece dikkatli ve anlık yol durumunun çok farkında olarak sürüyorum.

Bundan sonra debriaj işinide yavas yavas bırakıcam, bana göre surusumdeki kusur tehlike unsuru değil debriaja basmamdır (.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst