- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
- Konu Yazar
- #1
Yine dayanamyıp motorlara atladık ve Tekirde Sucuk yemeğe karar verdik, aslında sucuk bahane maksat motora binmek :mrgreen: :mrgreen:
geleneksel buluşma yerimiz "Mola" sabah 9:00 hareket demiştik herkes saate uygun geldi.
Haluk hocamızın motorunu arasıra vestiyer olarak kullanıyoruz...
Eşim ve çelikgürselin eşi, sıkı dostluk böyle olmalı hiç ayrılmıyorlar :cat:
Depolarımızda dolsun..:cherry:
Adaşım muzaffer (Fazerr) de katıldı, hiç beklemiyorduk...:bounce:
hareketten önce toplu motosiklet resmi
ve tabiki biz :cat:
veeee yolculuk başlıyor :queen:
Çamlıyayla cıvarında sigara molası verdik :farao:
Aşçı yamağı nasılda bakıyor.......(Herhalde hayal kuruyordur) :cyclopsan
Nihayet Tekir yaylasına geldik. Motorları bırakacağımız yer çok dik o nedenle
birbirimize yardımcı oluyoruzki Motorlarımız devrilmesin. :salut:
Tekerlere taş koyalımda geriye kaçmasın...:cat:
Gürselim ve cengizim hemen Bahçeye dalıp Yayla elması götürüyor.:mrgreen::mrgreen:
Ben ve doktorum Gökhan
gelsin sucuklarrrrrrr...:queen: :queen: :queen:
Adaşımada ne yakışıyor ama ....:mrgreen:
Sucuktan sonra dinlenme ve sohbet, havada maşallah çok güzel:cat:
Dönüş yolumuzda Dinlenme tesislerine girdik çay ve ihtiyaç molası için :cherry:
Allah neşenizi bozmasın diyelim ve göz değdirmeyelim..:wiinkk:
Doktorum Gökhan çok yorulmuş olmalıki Masaj koltuğunu geçti :mrgreen:
Gelsin çaylarrrrr...
Yensin künefelerrr..
Götürrrrr.....:queen:
Hergüzel şeyin sonu mutlaka vardır. Bizim gezimizinde, işte veda zamanı:salut:
geleneksel buluşma yerimiz "Mola" sabah 9:00 hareket demiştik herkes saate uygun geldi.
Haluk hocamızın motorunu arasıra vestiyer olarak kullanıyoruz...
Eşim ve çelikgürselin eşi, sıkı dostluk böyle olmalı hiç ayrılmıyorlar :cat:
Depolarımızda dolsun..:cherry:
Adaşım muzaffer (Fazerr) de katıldı, hiç beklemiyorduk...:bounce:
hareketten önce toplu motosiklet resmi
ve tabiki biz :cat:
veeee yolculuk başlıyor :queen:
Çamlıyayla cıvarında sigara molası verdik :farao:
Aşçı yamağı nasılda bakıyor.......(Herhalde hayal kuruyordur) :cyclopsan
Nihayet Tekir yaylasına geldik. Motorları bırakacağımız yer çok dik o nedenle
birbirimize yardımcı oluyoruzki Motorlarımız devrilmesin. :salut:
Tekerlere taş koyalımda geriye kaçmasın...:cat:
Gürselim ve cengizim hemen Bahçeye dalıp Yayla elması götürüyor.:mrgreen::mrgreen:
Ben ve doktorum Gökhan
gelsin sucuklarrrrrrr...:queen: :queen: :queen:
Adaşımada ne yakışıyor ama ....:mrgreen:
Sucuktan sonra dinlenme ve sohbet, havada maşallah çok güzel:cat:
Dönüş yolumuzda Dinlenme tesislerine girdik çay ve ihtiyaç molası için :cherry:
Allah neşenizi bozmasın diyelim ve göz değdirmeyelim..:wiinkk:
Doktorum Gökhan çok yorulmuş olmalıki Masaj koltuğunu geçti :mrgreen:
Gelsin çaylarrrrr...
Yensin künefelerrr..
Götürrrrr.....:queen:
Hergüzel şeyin sonu mutlaka vardır. Bizim gezimizinde, işte veda zamanı:salut: