MT Adana Pazar keyfi yaptı Tekirde sucuk

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yine dayanamyıp motorlara atladık ve Tekirde Sucuk yemeğe karar verdik, aslında sucuk bahane maksat motora binmek :mrgreen: :mrgreen:

geleneksel buluşma yerimiz "Mola" sabah 9:00 hareket demiştik herkes saate uygun geldi.
izahkg.jpg

2nlzkt3.jpg

23r001k.jpg

aepq4l.jpg

xnrcl4.jpg

Haluk hocamızın motorunu arasıra vestiyer olarak kullanıyoruz...:p
migz5u.jpg

wmi2i9.jpg

Eşim ve çelikgürselin eşi, sıkı dostluk böyle olmalı hiç ayrılmıyorlar :cat:
2q80nyx.jpg

Depolarımızda dolsun..:cherry:
2lv23on.jpg

ivi9md.jpg

65u2c1.jpg

5x5w0y.jpg

Adaşım muzaffer (Fazerr) de katıldı, hiç beklemiyorduk...:bounce:
2igk2ys.jpg

hareketten önce toplu motosiklet resmi
28w1p5i.jpg

ve tabiki biz :cat:
34976ms.jpg

2iqz5op.jpg

veeee yolculuk başlıyor :queen:
24lsfw4.jpg

Çamlıyayla cıvarında sigara molası verdik :farao:
308ywef.jpg

Aşçı yamağı nasılda bakıyor.......(Herhalde hayal kuruyordur) :cyclopsan
1yr7so.jpg

Nihayet Tekir yaylasına geldik. Motorları bırakacağımız yer çok dik o nedenle
birbirimize yardımcı oluyoruzki Motorlarımız devrilmesin. :salut:
2z88ew1.jpg

2nu7ggl.jpg

Tekerlere taş koyalımda geriye kaçmasın...:cat:
2dagd9z.jpg

4sjmg4.jpg

Gürselim ve cengizim hemen Bahçeye dalıp Yayla elması götürüyor.:mrgreen::mrgreen:
15qdwl4.jpg

jhdama.jpg

Ben ve doktorum Gökhan
124f2c6.jpg

gelsin sucuklarrrrrrr...:queen: :queen: :queen:
2hnmgiq.jpg

Adaşımada ne yakışıyor ama ....:mrgreen:
xdyvqu.jpg

15cgdb7.jpg

Sucuktan sonra dinlenme ve sohbet, havada maşallah çok güzel:cat:
1568ufr.jpg

Dönüş yolumuzda Dinlenme tesislerine girdik çay ve ihtiyaç molası için :cherry:
5yw5fs.jpg

28ch9c4.jpg

Allah neşenizi bozmasın diyelim ve göz değdirmeyelim..:wiinkk:
zthov4.jpg

25hgx05.jpg

mlshmv.jpg

snjrll.jpg

Doktorum Gökhan çok yorulmuş olmalıki Masaj koltuğunu geçti :mrgreen:
34oahpi.jpg

Gelsin çaylarrrrr...
205fgjt.jpg

Yensin künefelerrr..
9ibe68.jpg

4q0nlk.jpg

Götürrrrr.....:queen:
30de6nb.jpg

2dlxzk.jpg

2ca5x4.jpg

Hergüzel şeyin sonu mutlaka vardır. Bizim gezimizinde, işte veda zamanı:salut:
6rmu86.jpg

2lm14yu.jpg

4gjibr.jpg
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekirin havasına bayılırım.geçen hafta bende o shell de durup sigara molası vermiştim:pçok güzel olmuş.:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu karelere bayıldım:queen:


30de6nb.jpg


haluğun ağzına bakarmısınız !!!!!!!!!:queen:

2dlxzk.jpg


mustafa ağbi şok olmuş!!!!!!!!:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada demirgürsel abimi göremedim:silent:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ekip yine coşmuş teşekkürler,alah muhabbetimizi bozmasın,lokmaları yavaş götürün boğazınıza takılacak afiyet olsunnnn
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
kısa hos sahobetlerın ve guzell cam havasının yanı herseyın konsantra oldugu cok guzel bı gezı oldu..katılımcılara tesekurler..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
içerisinde adana mt olurda hiç kötü olurmu elinize sağlık güzel olmuş geziniz kısmet bayramın 3. günü inşallah bizde katılırız selamlar tüm arkadaşlara
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
oofff sujukklara bak abijiiimmm :p
oruç olmam nedeni ile aranıza katılamadım harika bir gezi kaçırmışım pişmanım :(
umarım hava güzel olurda bayramın 3. günü anteo gezisi yalan olmaz :)
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
fotolar harika
makinalar harika
sucuklar harika :cherry:
emeğinize sağlık:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tynpic mi ne bu site benım dukkanda yasaklı :( hiçbir resimi göremiyorum :( ama nasıl eğlendiğinizi tahmin edebiliyorum......
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Gürsel motorunu sattı şimdide motor arıyor :mrgreen: Honda CBF500, bildiğin yerde varsa bize haber ver

Çok güzel bir gezi olmuş, imrendim dogrusu. Gürsel abimde geziye katılılamamaktan mı ne bi konu açmış 'Motorumu sattım psikolojim bozuldu' diye :) bende kendisine benim ER6 yı önerdim, senin fikrin ne olur muzaffer abi CBF500 mü yoksa er-6F mi ?
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
40
ben sucuk hakkımı ve yayla elmamı urfaya istiyorum.Beni çatlatmayamı çalışıyosunuz bilmiyorum.Ama süper olmuş.daha iyilerine işallah
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Afiyet olsun,yarasın,güzel gezi çıkarmışsınız tebrikler kıskandım....
Ancaaaaaaak o uscuklar vakumlu ve ısıl işlem görmüş uscuk benzeri ürün ise çooook kızarım--üzülürüm---ağlarım.

Konu hakkında ki hassasiyetim herkesçe malumdur...

İyi bayramlar.....
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bu arada demirgürsel abimi göremedim:silent:
hüseyinim motor gitti karizma bitti:mrgreen: artçı bile almıyorlar hayırsızlar
Çok güzel bir gezi olmuş, imrendim dogrusu. Gürsel abimde geziye katılılamamaktan mı ne bi konu açmış 'Motorumu sattım psikolojim bozuldu' diye :) bende kendisine benim ER6 yı önerdim, senin fikrin ne olur muzaffer abi CBF500 mü yoksa er-6F mi ?

hadi bakalım bir konuda buraya açalım:)
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
hüseyinim motor gitti karizma bitti:mrgreen: artçı bile almıyorlar hayırsızlar


hadi bakalım bir konuda buraya açalım:)

Evet konuya burdan dewam :) Gürsel abim bu gibi güzel gezilerden mahrum kalmasın tez zamanda alsın motorunu:) alsın alsın ama ne alsın CBF500 mü yoksa ER6F mi ? :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst