Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 650R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şöyle bakınırken Hyosung 650 R lara baktım da.. İkinci elleri 10.000 km'nin altındakiler 9 ile 12 000 YTL arasında.. 650 lik bir motor için asLında iyi bir fiyat yalnız Okuduğum yorumlara bakılırsa Son hızı ortalama 210-220 km/h...

Kullanan arkadaşlarımız arasında her hangi bir şikayeti olan var mı acaba ???
Veya Bu hızın üzerinde seyreden var mı... Merak ettim ; 650 cc bir motorun bu fiytta satılması piyasasını artırmalı aslında...

Peki bu arkadaş neden 250 km/h görüyorum demiş :silent:

http://www.sahibinden.com/arayin_konusalim_anlasalimWQQaXQQ10287782WQQpXQQdisplayitem

çako 240 yapıyo.yani yazıo gösterge de bence ideal bi hız.yakıtıda normaldir bunun.daha fazla hızı napcaksın ki
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aga yeni bir alternatif cidden.. Hemen şu benim motoru satman lazım :)

220 km/h bile yeter asLında ; favzlası zarar ...Sadece hızını merak ettim ama cidden fiyatına göre güzel motor...

Kullanıp da memnun olmayan arkadşalarımız war mı acaba ? :silent:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aga yeni bir alternatif cidden.. Hemen şu benim motoru satman lazım :)

220 km/h bile yeter asLında ; favzlası zarar ...Sadece hızını merak ettim ama cidden fiyatına göre güzel motor...

Kullanıp da memnun olmayan arkadşalarımız war mı acaba ? :silent:

ben kullanan hiç biriyle konuşmadım:pama memnun olmayanda görmedim:bounce:bu arada dedğin gibi cidden yeni bi alternatif:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
250 Den vaz mı gecsek napsak :) Gerçi kasaları aynı ama 650 liği alınca baya uzun süre kullanırım sanıyorum :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
10.000 de 600 F war ; 2000 de 650 Hyo war :) Hem Hyo daha güzel be kardeşim :)

Ayrıca 10.000 YTL den asaya 600 F yok ama 9000 e cok iyi hyo lar var :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hüso bayramdan sonra şimdi motorları kesin satabiliyoruz deil mi ???

SataLım da artık biz de uçalım be kardeşim :)

ULen iLanı Yalova yaptım gecenlerde bi sürü kişi aradı şimdi Karadeniz yaptım yine aramalar azaldı :p
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hüso bayramdan sonra şimdi motorları kesin satabiliyoruz deil mi ???

SataLım da artık biz de uçalım be kardeşim :)

ULen iLanı Yalova yaptım gecenlerde bi sürü kişi aradı şimdi Karadeniz yaptım yine aramalar azaldı :p

walla bilader bilion bende satmaya çalışıorum.ama çok yüksek ihtimal satabiliriz.hyo da alalım artık yani.ben sıkıldım bunlardan.

sen ilanıda yalova yap.karadenizde motor kültürü yok sonuçta:wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yalova yapınca da Motoru soranlara giresun da diyorum :) Adamlar vazgeciyor :) Bayramdan sonra sen satacaksın bizim motorları içimde öLe his war :) Hayırlısı olsun :) Sonrasında Marta doğru cekecğim Hyo mu altıma :)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yalova yapınca da Motoru soranlara giresun da diyorum :) Adamlar vazgeciyor :) Bayramdan sonra sen satacaksın bizim motorları içimde öLe his war :) Hayırlısı olsun :) Sonrasında Marta doğru cekecğim Hyo mu altıma :)

ohaaa marta kadar motorsuzmu duracan:cyclopsan
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
uLan Karadeniz de hava mı açıyor motoru alsam napayım :) :mrgreen: Tabi uygun düşerse alırım yani :) Kaçmaz :)
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
11
gt650r kullanıyorum. Şu ana kadar hiç bir sıkıntısını görmedim. ( göreceğimi de pek sanmıyorum.) Sonuçta bu kullanıma bağlı bir olay. eğer hep redline takılacağım. tek tekerden hiç inmeyeceğim diyorsan her motor sorun yaratır.
diğer bir konuda yukarda da denildiği gibi 10.00o ytl ye 600 cc makina zor. tabi kafadan girmediyse bir yere. ama o paralara çok temiz hyo ( şimidiki adıyla st) alınabilir. son surat 233 otoban
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Valla senin msj ından sonra daha bi canım cekti :) Ama bakacağız artık..

Hee bu arada kesinlikle RedLine dan uzak dururm ve kesinLikle Tekere kaldırmam motoru ben.. Yani 650 Tam bana göre bir motor :)
 
Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
11
ama bulabilirsen st kanuni olarak piyasada bulunanlardan al. Malum garanti olayı hyosunglarda artık yok. Dikkat piyasada sıfır hyosunglar var bayilerde.türkiyeye 2007 de ithal edilmiş. tavsiye etmiyorum onları.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
CBR ' ı satayım da ; Hemen Hyoyu cekiyorum altıma.. Artık 250 Lik mi oLur 650 lik mi ona o zaman bakacağız :)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mecidiyeköy de gördüm bi tane kırmızı renkli,hanginizdi o bakiim:)))))))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst