[Adana - MT]

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydınlar efeemm :cherry: Özlemişim Adana MT yi :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
motoru sattım ümit.motorsuzluk bana göre deyilmiş kredi kullanıp acilen bu defa cbf 500 alacam:)



sencer teşekkür ederim ilgilendiğin için.ben 4 almayacağım.bu defa cbf500 düşünüyorum:)



ya ne işin var bir defa alacaksın boşver cbf 500 sana sıralı dört alalım gürsel abi senin de içinde var o ateş saklama çıkart açığa fazer çok güzel yakışır muzaffer abim sana oldukça yardımcı olacaktır selamlar muzaffer abi nediyor gürsel abimiz cbf 500 felan bir el at abi yazık okadar kuyruk dorultacak bari 4 ün kuyruğu olsun
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana Mt iyi akşamlar,inşallah sağ salim dönmüşsünüzdür,resimleri bekliyoruz.
Demirim gürselim cbf 500 alacaktın neden 500 ünü sattın,kuyruk operasyonuna sendemi girecen yoksa inşallah en kısa zamanda kavuşursun istediğin motora,iyi akşamlarrrrrr
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ya ne işin var bir defa alacaksın boşver cbf 500 sana sıralı dört alalım gürsel abi senin de içinde var o ateş saklama çıkart açığa fazer çok güzel yakışır muzaffer abim sana oldukça yardımcı olacaktır selamlar muzaffer abi nediyor gürsel abimiz cbf 500 felan bir el at abi yazık okadar kuyruk dorultacak bari 4 ün kuyruğu olsun

dilimde tüy bitti cumartesi toplantı yaptık muzoda vardı ben geregini yaptım ama olmadı 4.olmaz diyor
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Adana Mt iyi akşamlar,inşallah sağ salim dönmüşsünüzdür,resimleri bekliyoruz.
Demirim gürselim cbf 500 alacaktın neden 500 ünü sattın,kuyruk operasyonuna sendemi girecen yoksa inşallah en kısa zamanda kavuşursun istediğin motora,iyi akşamlarrrrrr


döndük abi süper bir geziydi ufak tefek maceralar yaşasak da dadından yinmezdi valaa:cat:

ama yançizen bir arkadaş var bakalım kendini nasıl savunacak:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
fotoların çoğunu bildiğin gibi muzaffer çekti.yarın koyacak.ama cengizde çekmişti biraz.ne yapar bilmem.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar motor konusunda cbf 500 düşünüyorum, varsa bildiğiniz haber verin bir bakalım.4 düşünmüyorum, 2 bana yetiyor, zaten ayıracağım bütçe sınırlı, açıkça yazim isterseniz kredi çekip alacağım, miktar arttıkça faizde artacak:salut: o yüzden 4 alamam
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
beklediğiniz topik açıldı ilgi duyanlar için (Yani sucuk sevenler için :p )
http://www.motosiklet.net/forum/gez...ar-keyfi-yapti-tekirde-sucuk.html#post1276805

Adana Mt iyi akşamlar,inşallah sağ salim dönmüşsünüzdür,resimleri bekliyoruz.
Demirim gürselim cbf 500 alacaktın neden 500 ünü sattın,kuyruk operasyonuna sendemi girecen yoksa inşallah en kısa zamanda kavuşursun istediğin motora,iyi akşamlarrrrrr

Bizim kuyruk kutlamaların devamı için birileri hep yeni motor almalı :mrgreen:

Gürselim birde şu siteye bak
http://www.motosikletpazari.com/ilangoster/4320.aspx
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Sevgili kardeşlerim bayramınızı kutlar.Saglık dolu mutlu günler dilerim Herşey istediğiniz gibi olur işşallah:rendeer: Ayrıca.Tüm MT..üyelerininde bayramını.kutluyorum..saygılarımla:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sevgili kardeşlerim bayramınızı kutlar.Saglık dolu mutlu günler dilerim Herşey istediğiniz gibi olur işşallah:rendeer: Ayrıca.Tüm MT..üyelerininde bayramını.kutluyorum..saygılarımla:rendeer:

Yaw adaşım gezi resimlerini yükleyeceğim diye milletin bayramını kutlamaya unuttum iyimi ?

:rendeer: "Tüm MT nin şeker bayramını kutlar nice bayramlara" :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Ben de tüm MT dostlarının şeker bayramını kutlarım. Parçası olmaktan gurur ve mutluluk duyduğum Adana MT dostlarım. Tekir sürüşü ve sucuk-ekmek harikaydı. İlk gezimde yanımda olduğunuz için çok teşekkürler.
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
tüm mt aılesının ramazan bayaramını kutlarım..persembeye ınsaalah hava toparlarda bıde orda baylamlasırız..herkese hayırlı bayramlar
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adana MT,mubarek ramazan bayramınızı in içten dileklerimizle kutlar sağlık,mutluluk ve huzur dolu bir ömür dileriz.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Bütün MT ailesinin Şeker bayramını kutlar şeker gbi günler dilerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst