- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
beklediğim az katılım olmuş.makinemi satmasaydım sizlere yalovadan bende süpriz yapacaktım
İstanbul mt den bana yağmurluğu giydigimde balığamı gidiyosun adaş diyen arkadaşlar belki keşke bizde giyseydik demiş olabilirlerGerçi benim yağmurlukta normal değildi yani. Fabrikadan aldığım güvenlikçilerin giydiği dev gibi bişeydi.
kuyucadısı kuyudan çıkamadınmı yoksa![]()
Resimlerinizin hepsi bu kadarmı ?? Eminim Harika bir geziydi
geyik mahkumu oldugum için beni kimse almadı
bi dahaki sefere inşallah sizide bekleriz istanbula:wiinkk:
sanırım sizinde ilgi alanınıza yemek resimleri giriyo :queen:
İstanbul a geleceğiz arkadaşlara sözümüz var. Fuar a oradayız oda olmaz derseniz önümüzdeki yaz a kesin oradayız![]()
sanırım sizinde ilgi alanınıza yemek resimleri giriyo :queen:
bak sende çözmüşsün olayı :cherry:
İşin içine Motor ve yemek girerde çözmezmiyimama daha öğrenecek çok şeyim var :bounce: bazı arkadaşlarınız ajan falan desede
![]()
İşin içine Motor ve yemek girerde çözmezmiyimama daha öğrenecek çok şeyim var :bounce: bazı arkadaşlarınız ajan falan desede
![]()