[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
beklediğim az katılım olmuş.makinemi satmasaydım sizlere yalovadan bende süpriz yapacaktım
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Havanın yağışlı olması katılımı çok etkiledi. Biz bile Çorlu dan son anda katıldık. Çorlu da bütün gün yağmur çiseledi durdu. Tekirdağ da ama damla yoktu.

Özer telefonla arayıp abi burada yağmur yok gelin dedi yola çıktık. Zaten iftara en geç katılanım. Ben gittigimde herkez tabaga kafasını sokmuş yemeklerini yiyordu :D

Çok güzel bir iftar oldu ama dediğim gibi zaman az olunca tadına doyulmadı. Gündüz den gidilip geceye kadar kalınsaydı ve hava da biraz daha güzel olsaydı tadından yenmeyecek bir buluşma olacaktı.

İstanbul dan gelen arkadaşlara çok üzüldüm. Yağmura yakalanmışsınızdır. İnş. herkez kazasız belasız varmıştır. Dönüşte Çorlu yolunda hiç yağmur yoktu bizde çok rahat geldik. Süleyman abi ile 2 motor döndük.
img4171mediumot7.jpg

Gecenin kahramanı Süleyman abi sayesinde polis barikatını aştık :D
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Hava koşulları ne kadar kötü olursa olsun aldırıs etmeden İSTANBULDAN-ÇORLUDAN-MURATLIDAN ve ÜMMET Abim ta URFADAN ve TURKİYENİN herhangi bir sehrinden :)üşenmeden kalkıpgelen kalplerinin güzelliğiyle ve içlerindeki motor tutkusuyla bir arada olan butun dostlara canı gönülden teşekkürler.Birarada olmak guzeldi.....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
T.dağ lı dostlarımızla sık sık görüşeceğiz bundan sonra inş. Arkadaşlar benim msn yi eklemek isteyen olursa suleyman @akvaryum.com
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
çok istememe ragmen malesef sizlerle olamadım
ama gördüğüm kadarıyla gayet güzel bir iftar olmuş tek sorun ist. mt dönüşte ıslanmış :p okadar da olsun :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlısı olsun
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
inş bir dahaki sefere daha çok katılımla tanışmak nasip olur afiyet olsun katılan tüm arkadaşlara :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
güzel bir buluşma ve iftar olmuş
tüm katılımcıların tekerine ve yüreğine sağlık :rendeer:
resimler için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
İstanbul mt den bana yağmurluğu giydigimde balığamı gidiyosun adaş diyen arkadaşlar belki keşke bizde giyseydik demiş olabilirler :) Gerçi benim yağmurlukta normal değildi yani. Fabrikadan aldığım güvenlikçilerin giydiği dev gibi bişeydi.

kuyucadısı kuyudan çıkamadınmı yoksa :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
İstanbul mt den bana yağmurluğu giydigimde balığamı gidiyosun adaş diyen arkadaşlar belki keşke bizde giyseydik demiş olabilirler :) Gerçi benim yağmurlukta normal değildi yani. Fabrikadan aldığım güvenlikçilerin giydiği dev gibi bişeydi.

kuyucadısı kuyudan çıkamadınmı yoksa :)

geyik mahkumu oldugum için beni kimse almadı :p
bi dahaki sefere inşallah sizide bekleriz istanbula:wiinkk:


Resimlerinizin hepsi bu kadarmı ?? Eminim Harika bir geziydi

sanırım sizinde ilgi alanınıza yemek resimleri giriyo :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
geyik mahkumu oldugum için beni kimse almadı :p
bi dahaki sefere inşallah sizide bekleriz istanbula:wiinkk:




sanırım sizinde ilgi alanınıza yemek resimleri giriyo :queen:

İstanbul a geleceğiz arkadaşlara sözümüz var. Fuar a oradayız oda olmaz derseniz önümüzdeki yaz a kesin oradayız :D
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
sanırım sizinde ilgi alanınıza yemek resimleri giriyo :queen:[/QUOTE]

Allahına gurban cadı derler birde :) Halimden bir siz anladınız cadı hanım .:)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
boşuna cadı olmadık dimi :p[/QUOTE]

Aman yeteneğiniz burdan öteye geçmesin yazık olur bizlere :queen:

süpürgenizin topuzundan uzak durmak lazım :rendeer: değilmi
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
İşin içine Motor ve yemek girerde çözmezmiyim :p ama daha öğrenecek çok şeyim var :bounce: bazı arkadaşlarınız ajan falan desede :)

bendedim yalanmı gizemli gördüm seni dedim kendini bi tanıt arkadaşım seni bi tanıyalım yalnızca malatyalı hikmet yetmiyor :bounce:cadı bana destek cık :cat::bounce::bounce::bounce:araştıracam zaten seni :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst