[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
işte tekirdağda 5 günlük hava raporu

http://www.meteor.gov.tr/2006/tahmin/tahmin-iller.aspx?m=TEKIRDAG

ililce-tr.png
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
halletmeye calısıorummm of be abicim of ümmet abicim neredesin
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
şuanda çok güzel bir hava var tekirdağda umarım yarında böyle olur :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Güncellenme Zamanı: Saat: 03:00 AM EEST Tarih: 20 Eylül 2008

Cumartesi Yağmur. Yüksek: 60° F. / 16° C. Rüzgar Kuzey 11 mil. / 18 KM/S. Chance of precipitation 70%.

Cumartesi Gecesi Yağmur. Düşük: 57° F. / 14° C. Rüzgar Kuzey 8 mil. / 14 KM/S. Chance of precipitation 70%.

Pazar Yağmur Olasılığı. Kapalı. Yüksek: 59° F. / 15° C. Rüzgar light. Chance of precipitation 20%.

Pazar Gecesi Az Bulutlu. Düşük: 51° F. / 11° C. Rüzgar light.

son durum böyle gösterilmiş inş. yağış olmaz güzel bir buluşma olur resimleri beklicez:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
İnş. yağmaz da rahat gidip rahat döneriz. Beklediğimiz gibi olursa T.dağ bizi konuşacak :D
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
ya bişey dikkatimi çekti. Siz motordan yok yemek yemeyimi seviyorsunuz hı :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
140
Valla açıkçası hava durumuna göre bizim iş değişebilir.

Pazar günü bizim hanımın Çorlu'da sınavı var, hava güzel olursa motorla götüreceğim onu sınava ondan sonra da kısmet olursa o tarafa gelip tanışmak isteriz ama bakalım artık :)
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
hava suanda acıyor Trakyada... Aksam üstüne Dogru acacak bence.. Bu aksam acık gözüküyor.. Bu gün Bizim Yemek Olur Abicim

ayrıca meteorolijiye de sordum yagmaz bu hava :)

istanbuldan gelecekler buraya notlarını ve bulusma yerlerini yazsnlar cunku gelecek arkadaş var arkadaşlar.. Bugün benimde netim bişeyler oldu kafeden bakıyorum suanda.. Neyse HErkesi Beklioruz
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sen geldim hoş geldin abi biz nasıl gelelim bu havada :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
gürkan benimgibi otobüsle gelin,valla ben geldim artık gelen olursa birlikte açarız iftarımızı,baktım kimse gelmedi ben yalnız açarım orucu ama topic sahibi gelir belki
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
selam özerim bu gece iftarda buluşuyoruz diyorsun yani kaçta t.dağda olursun bekliyeceğin grup varmı muratlıda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst