Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
içinizde ön balatayı degişen varmı orginal balatası 140 ytl civarı lucas vs aradım hiçbiyerde bulamadım hep arka balata var on balata bitiyor acil bulmam lazım bilen arkdaşlar varsa iyi olur kızıltoprakta hiçbir servis bayide yok

Balatanın resimlerini çekip koyarsan buraya yardımcı olabilirim
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar bugün hava güzel bi çıkıp gazlıyım dedim. Sahilde bostancıdan kartal istikametine giderken uzun bi düzlük varya orda açtım iyce gazı güzelce de kapandım motorun üstüne.. 140 falandı hızım sanırım yanımdan sanırım bi 1000lik makine geçti ve atraksiyon olsun diye tam yanımdan geçti bomboş yolda.. sanırsınız ben duruyorum ve adam 200le yanımdan geçiyo:) manyak bişiydi ya muhtemelen 260 ın üstünde falan gidiyodu. hiç ummuyodum acaip şaşırdım birden yanımdan vın diye geçince

Abi o aletler öyle ya. 1. viteste 150 - 160 km/h gören aletten başka ne beklenir ki. Işınlanmış gibi gidip, pat diye de duruyorlar...

Ön balatanın ürün kodu nedir? Yamaha, Aprilia, Honda vs.'de kullanılan bir üründür muhakkak. Lucas ürünleri satan yerlerden bulmak mümkündür. Maslak'ta birkaç yer var.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Abi o aletler öyle ya. 1. viteste 150 - 160 km/h gören aletten başka ne beklenir ki. Işınlanmış gibi gidip, pat diye de duruyorlar...

Ön balatanın ürün kodu nedir? Yamaha, Aprilia, Honda vs.'de kullanılan bir üründür muhakkak. Lucas ürünleri satan yerlerden bulmak mümkündür. Maslak'ta birkaç yer var.
Ön ve arka fren sistemi birebir yeni jenerasyon aprilia rs 50, bizim burda balata fiyatları uçuk şahsen ben yurtdışından getirmeyi düşünüyorum, arada büyük uçurum var...
mesela bir site buna max 40ytl kargo koyup hesaplayın, tabi yunanistanda bulurasanız çok ucuza gelir
http://www.pjme.co.uk/acatalog/GPR_125_Race_&_Nude_.html
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Valla ben o kadar gezelim, tozalım dolaşalım dedim bir kimseden de ses çıkmadı.Ben sezonu şu anlık kapatmış durumdayım cihan abi.Motor da yok zaten:queen:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla ben o kadar gezelim, tozalım dolaşalım dedim bir kimseden de ses çıkmadı.Ben sezonu şu anlık kapatmış durumdayım cihan abi.Motor da yok zaten:queen:

sattın mı motoru mhyen:silent:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Zaten aldığımdan beri alışamamıştım Koray abi.Biraz zamanla düzelirdi aslında zor bir şey değil de ben sıkıldım nedense.Şimdi tekrardan scootera geçmeyi düşünüyorum.Şöyle gilera runner gibi atak bir motor alacağım bakalım:cat:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Zaten aldığımdan beri alışamamıştım Koray abi.Biraz zamanla düzelirdi aslında zor bir şey değil de ben sıkıldım nedense.Şimdi tekrardan scootera geçmeyi düşünüyorum.Şöyle gilera runner gibi atak bir motor alacağım bakalım:cat:

hayırlısı olsun.. runner güzel motor geri kalmassın biliyosun gezideki runner nasıl güzel gidiyodu
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ben sezonu kapatmıyorum hiç arkadaşlar =) yağmurda da geziyorum =) bir de motor yağmuru yedikten sonra kuru bir bezle kurutuyorum, sanki yeni yıkanmış gibi pırıl pırıl oluyor =) Bu arada lastiğimden gayet memnunum. Tam ıslandıktan sonra iyi tutuyor.

Arkadaşlar ya benim arabayla alakalı bir sorum var ama dur burayı karıştırmayayım, konu dışında başlık açarım gün içinde...

Bu arada kaç gündür aklımda Jonturk =) ne yaptı aldı mı Fazer'ı?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
hayırlısı olsun.. runner güzel motor geri kalmassın biliyosun gezideki runner nasıl güzel gidiyodu

O motoru alma işi zaten biraz aceleye gelmişti abi.Şöyle rahat oturaklı, beni fazla yormayan, ufak ama iyi kaçan, trafike girdiğinde üzmeyen bir motor istiyorum.Hyosung benim beklentilerime göre bir motor değildi.Dün yine derbi mi alsam acaba diye düşündüm ama oturma kısmı çok rahatsız edici ayrıca en az bir 3-4 sene racing pozisyonunda herhangi bir motor kullanmak istemiyorum:)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Mhyen hayirlisi olsun. Cabuk kararin icin takdir ettim ama seni. Ne istedigini bilmek ve ona gore motor secmek cok onemli. Piagio'nun cok guzel 200 cc modelli var tam istegine gore. Ya da Runner da iyi bi tercih olablir. Hatta 180cc eski 2T runnerlerdan alir 2T keyfini yasamis olursun.

Arkadaslar benim radyatorun su eksiltme sorununu biliyorsunuz. Cuma gunu sonunda servise gittim. Kelepce mi gevsek baska birsey mi var artik yapsinlar garantiden diyerekten. Korktugum basima geldi, silindir ust kapak contasindan su eksiltiyor motor. 3200 km'de conta yaktik anlayacaginiz. Motor serviste, insallah Sali gunu alacagim. Cok sacma geldi bu kadar yeni motorun conta yakmasi. Contayi degistirdikten sonra umarim uzun vadede baska biryerden sorun cikmaz motorda.

Erdem ne soracakmisin arabayla ilgili, merak ettim.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Orhan çok geçmiş olsun. Garantiden değişecek mi? Umarım değişir. Ben de çok sıkıştırıyorum motoru. Umarım benzer bir problemle karşılaşmam. Sorun hallolduktan sonra bize de detaylı bilgi verirsen çok sevinirim.

Bu arada arabayla ilgili sorumla konuyu dağıtmak istemem aslında ama madem istiyosun, hemen diğer başlıktan alıntı yapim;

Merhabalar. Hemen konuya gireyim;

1998 model bir Corsa'm var. Üzerindeki kolonlar benim gibi dışarıya müzik dinletmeyi sevmeyen birisi için yeterliydi. Fakat orjinal teybinden artık memnun değilim. O kaset aparatlarıyla falan uğraşmak istemiyorum. Hazır teybi değiştirmişken sol taraftaki kolonu temassızlık yapan ses sistemini de değiştirmek istiyorum. Fakat şöyle bir problemim var, motordan iyi kötü anlarım fakat arabadan, özellikle de elektrik işinden hiiiç anlamam =( Bu noktada sizden yardım istiyorum;

Bu ses işine kesinlikle çok para harcamak istemiyorum, orjinal kolonlardan biraz daha iyi ses alayım bana yeter. Camları titretmeye gerek yok.

Teyp için http://www.hepsiburada.com/department.aspx?categoryID=26080&sp=price=4&sorting=3

bu linkteki uygun bi teybi alsam yeter bana.. Görüntüsü kıro olmasın, bir de USB'den mp3 çalabilsin tamamdır =) çıkış güçleri hepsinde aynı görünüyor aşağı yukarı.. Bu konuda dikkat etmem gereken şey çıkış gücü mü oluyor? yoksa bir amfi aldığım zaman teybin çıkış gücü önemini kaybediyor mu?

Sonra sırada kolonlar var.. Kaç çeşit kolon almam lazım? Woofer, tweeter vs.. Yine aynı sitenin oto hoparlör bölümünde kıyamet gibi çeşit var. 50-60 ytl fiyata wofferlar, aynı fiyata diğer kolonlar falan.. hangilerinden almam lazım? Burada satılan wooferlara bir de kasa yaptırmak şart mı?

Son olarak sırada amfi var.. Öyle sanıyorum ki Tüm bu kolonları alsam bile, amfi olmadan bunların çıkaracağı ses ancak radyonun çıkış gücü kadardır. Haklı mıyım? Yine aynı sitede 60 liraya falan amfiler var. işimi görürler mi?

Tabi bunların içinde en önemli soru da şu; bütün bu donanımın montajını, kablolamasını vs nerede yaptırayım? Güvendiğiniz, işini seven, ütmeyecek bir usta tanıyor musunuz? Özellikle Maslak sanayi taraflarında olursa makbuldür.

Arkadaşlar bu gibi konularda her türlü yardıma açığım. Yeter ki "Dostum en az 1000 dolar harcaman gerek, o paraya bi cacık olmaz" gibi cevaplarla şevk kırmayın =) Hepinizi seviyorum, cevapları bekliyorum =)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Uzun bir aradan sonra, tekrardan merhabalar arkadaşlar;

2-3 ay öncesine kadar, GPR tutkusuna kapıldığım sıralarda bayağı bi takip etmiştim konuyu; fakat 2-3 kez direkten döndüğüm halde bir türlü 2 tekerime kavuşamamıştım.. ve sonunda ben de bir GPR sahibi olaraktan aranıza katılmaktan mutluluk duyarım. :)

Şu yağmurlardan sonra kış tamamen gelmeden bi buluşma yapsak da tanışsak diyorum. Ne dersiniz? :wiinkk:

Sevgiler, saygılar..:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Uzun bir aradan sonra, tekrardan merhabalar arkadaşlar;

2-3 ay öncesine kadar, GPR tutkusuna kapıldığım sıralarda bayağı bi takip etmiştim konuyu; fakat 2-3 kez direkten döndüğüm halde bir türlü 2 tekerime kavuşamamıştım.. ve sonunda ben de GPR sahibiyim :)

Şu yağmurlardan sonra kış tamamen gelmeden bi buluşma yapsak da tanışsak diyorum. Ne dersiniz? :wiinkk:

Sevgiler, saygılar..:rendeer:



hayırlı olsun dostum yeni makinen. memnun kalacaksın sımdıden garanti ediyorum.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Orhan çok geçmiş olsun. Garantiden değişecek mi? Umarım değişir. Ben de çok sıkıştırıyorum motoru. Umarım benzer bir problemle karşılaşmam. Sorun hallolduktan sonra bize de detaylı bilgi verirsen çok sevinirim.

Bu arada arabayla ilgili sorumla konuyu dağıtmak istemem aslında ama madem istiyosun, hemen diğer başlıktan alıntı yapim;

Tmrkn hayırlı olsun motorun. İyi günlerde kullan.

Sağol Erdem. Bir yapılsın hele, paylaşırım. Garanti dışı ayağı yapamazlar, birkaç kez de sordum zaten. Kim görmüş bu km'de kullanım hatasıyla conta yandığını...

Senin b sorularına cevap verecek, isteğine göre de temiz bir şekilde ses sistemini yapacak kişi Maslak Oto Sanayi'de Speed Sound isimli bir dükkanı olan Erdoğan Ustadır. Numarası : 0532 251 73 76. Okçu'dan ayrılıp kendi dükkanını açtı. İyi bir adamdır. Ben de orda yaptırmıştım ses sistemini. 4 kanal anfi + 2 mid + 2 twiter + Sub eklenmişti. Telefonunu benden aldığını söyle (Bordo Civic sedan dersin), istediğin şeyi sor. Aslında arabayı da alıp yerine git, orda konuş.
Sitesi de budur : http://www.speed-sound.net/
Kolay gelsin.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
servisinede muntazam götürdüğüne göre, garantiye girmesi lazım,debriyaj filan olsa girmezde, sen hararet yaptırsanda bakımlarda kontrol edilmiş motor,suyunu koymadık demezler herhalde...Bu arada derbici arkadaşlarda tatlısı motorcusu yok herhalde,bende yaz kış motor üstündeyim...
Bu arada runner muhabbeti geçmiş benim eski motorum 180lik 2 zamanrunnerdı,ben baya bir parça getirtip takmıştım ona ve diyebilirim ki gpr'ı çok rahat geçerdi,süspansiyonları sertti ama koltuğu konforluydu,tek dezavantajı, küçük teker, bunun sonucu bozuk yollarda,tümsekte ve virajda yol tutuşu gpr ile kıyaslanmaz ama şiddetle tavsiye ederim tabi temizini:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst