[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
millet kusura bakmayın yaz ylarını işsiz ve gezerek geçirdikten sona odun kömür almak için bi iş kurdum.. yeni işimle ilgili özellikle bu haftasonu yoğun çalışmam gerekiyo.. gelmeyi çok isterim ama kusuruma bakmayın.. :salut:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ARKADAŞIMMMM.. :cherry: şaka şaka:cherry: bağırdım because istanbul MT sesimi duysun oralardanda katılım çok olsun diye...bekliyoruz sizleri:cat: hava yağdı ,lastik patladı ,yan yattı yokkkk pazar gecesi bekliyoruz

GELİCEZ DEDİK YA ARKADAŞIMMM:p sen istanbul mt yi tatlı su motorcusumu sandın karda yağsa gelir onlar :bounce: :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi sen geliyomusun nasıl yani yaaa adanada değilmisin?
akşam 18:00 de çanakkaleye hareket ediyom yarın ölen ordayım akşamada t.dağd olurum sarayda kalcam bikaçgün,pazarada iftara gelirim,eh artık sizde istnbuldan gelirsiniz artık:pr::bounce::bounce::bounce::queen:hadi şaşırtın beni
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
akşam 18:00 de çanakkaleye hareket ediyom yarın ölen ordayım akşamada t.dağd olurum sarayda kalcam bikaçgün,pazarada iftara gelirim,eh artık sizde istnbuldan gelirsiniz artık:pr::bounce::bounce::bounce::queen:hadi şaşırtın beni

valla senin hızına yetişmek mümkün değil be abi :p
sen o yaşta oralardan kalkıp trakyaya iftara gelirde biz gençler istanbuldan gelemezsek... bişey diyomiyorum :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Ümmet Abi Gerçekten HArika bir insansın yaa :) O gün Bizlere anlatacak çok Anın Olacak Eminim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off beee..... ümmet abi de geliyo.. cidden tanışmak isterdim.. :( ama dediim gibi yeni iş kurdum.. çok ağır çalışmalar var :(
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
valla senin hızına yetişmek mümkün değil be abi :p
sen o yaşta oralardan kalkıp trakyaya iftara gelirde biz gençler istanbuldan gelemezsek... bişey diyomiyorum :p
nevarmış yaşımda kız sen bu motor camiasında yaşlı görmemişin bak adam 74 yaşında sence ona göre çokmu yaşlıyım heee:queen::queen::queen::p:p:p

pic0119mj1.jpg



pic0120um4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
GELİCEZ DEDİK YA ARKADAŞIMMM:p sen istanbul mt yi tatlı su motorcusumu sandın karda yağsa gelir onlar :bounce: :p

yarın akşam arkadaşlarla bi toplantımız var orda listeyi çıkarırız büyük ihtimalle şindilik 5 motor garanti artısa var :rendeer: istanbul mt gelicek kimse merak etmesin :bounce:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ümmet Abi Senide Alalım Listeye O zamansa yavv :)

sen sus bakıyım topik sahibi dediğin biraz agır olur :p
ay pardon o düğün sahibiydi dimi :queen:


nevarmış yaşımda kız yaşımda sen bu motor camiasında yaşlı görmemişin bak adam 74 yaşında sence ona göre çokmu yaşlıyım heee:queen::queen::queen::p:p:p

aaa sana yaşlı demek ne haddimize sadece istanbulun fethinde kaç yaşlarındaydın merak ettim okadar :queen:


yarın akşam arkadaşlarla bi toplantımız var orda listeyi çıkarırız büyük ihtimalle şindilik 5 motor garanti artısa var :rendeer: istanbul mt gelicek kimse merak etmesin :bounce:

istanbul mt gidicekte cadı gidebilicekmi ben asıl onu merak ediyorum :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yarın akşam arkadaşlarla bi toplantımız var orda listeyi çıkarırız büyük ihtimalle şindilik 5 motor garanti artısa var :rendeer: istanbul mt gelicek kimse merak etmesin :bounce:

bilelimde onagöre yani :silent::p:p

sen sus bakıyım topik sahibi dediğin biraz agır olur :p


aaa sana yaşlı demek ne haddimize sadece istanbulun fethinde kaç yaşlarındaydın merak ettim okadar :queen:

heeeee şimdi anladım sen benim deyneklerin gücünü merak ediyon:p:p:p
şansını zorlama istersen hee:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Allahtan bi şekil olmazssa gelirim kısmetse inşallah:cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
YOk ya HÜseyin Göndericekk Abi Dur arayayım olmassa yaa:)

Gelecek ARkadaşlar Cumartesi SAyı bildiricem Geleceğinizi yukarı Tıklarsanız;Daha iyi Olcak Bea :))

yukardada belirtihim gibi cuma günü arkadaşlarla bi araya gelicez :rendeer: en kötü ihtimal cumartesi sabah listeyi güncelleriz ist mt adına :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst