bende bunu yedimacaba yazmasam uyancakmıydın
![]()
nheyse yemiş gibi davranıyım
şu yeşilmavi topicine baksana bi sence neden öyLe bi durum olmuştur ?
![]()
sevdiklerinle saqlıklı, mutLu ßir yaşam geçirmen dileğiyle nice senelere...
senin başka örneğin yoq bea abi:cat::cat::cat::cat:
:queen::queen::queen::queen::queen::cat::cat::cat::cat:
tekirdağmı nerde nezaman ve kimle:silent::silent:
bilelim tabi :cat:
ya benim harbiden kafam iyice bulanmış tarihler konusunda![]()
sen yabancısın galiba :queen:ya abi gerçekten soruyorum orda napıcaz nasıl gidicez nerde buluşçaz saat kaçta onu sölesen yeter![]()
şehir dışına cıkıcahımız için senin babandan izin alman lazım :queen: bana izin kahıdını meil at :bounce: ben sana bildiririm :queen::queen:
sen yabancısın galiba :queen:
şehir dışına cıkıcahımız için senin babandan izin alman lazım :queen: bana izin kahıdını meil at :bounce: ben sana bildiririm :queen::queen:
yaa abi dalga geçme neolurbi cevaplasan şunları yoksa heycandan ölücem:mrgreen:
hem ben cuma günü 18ime giriorum:mrgreen:
yaa abi dalga geçme neolurbi cevaplasan şunları yoksa heycandan ölücem:mrgreen:
hem ben cuma günü 18ime giriorum:mrgreen:
tamam kurtardın işi eger bi mani çıkmaz ise :bounce: pazar günü tekirdaga iftara gitmeyi düşünüyoruz merak etme haberin olur bu sayfalardan :bounce:
tamam kurtardın işi eger bi mani çıkmaz ise :bounce: pazar günü tekirdaga iftara gitmeyi düşünüyoruz merak etme haberin olur bu sayfalardan :bounce:
tmm abi çok teşekkürler:rendeer:
ya abi gerçekten soruyorum orda napıcaz nasıl gidicez nerde buluşçaz saat kaçta onu sölesen yeter![]()
teşekkürler eraycım :rendeer: bu arada pazar günü tekirdağa gelicek olanlar bir adım öne cıksın :bounce: bilelim dimi cadıcım :cat:
abi ali ve ben öne doğru atladık şimdiden haberiniz olsun :rendeer: