[trakya Mt]->>>1.trakya Mt'cileri Iftar Yemeği/herkesi Bekliyoruz.....<<<<

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
oo Süper olacak bu organizasyon !! Şİmdiden teşekkürler niyet edenlere.. ARkadaşlar CumartesiYe kadar SAyıyı toparlamalıyım.. PArpiline olmassa Sen VEr numaranı Ben İzin İstiyim Koçum :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
gelecek arkadaşlar evet katılıyorum şıkkını işaretlerse sayı netleşir arkadaşlar.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ben ne gençlerle başediyom sen rahat ol :queen: :bounce::bounce::bounce::bounce:

sen gençlerle ilğilenirken perpiyi ihmal edersin en iyisi ümmet abiyi çağırmak :queen:

oo Süper olacak bu organizasyon !! Şİmdiden teşekkürler niyet edenlere.. ARkadaşlar CumartesiYe kadar SAyıyı toparlamalıyım.. PArpiline olmassa Sen VEr numaranı Ben İzin İstiyim Koçum :)

özer hava durumuna baktın mı? yagmur filan varmı acaba :silent:

sana dun akşamki abla-abiyi hediye ediorum gurkan abi

onla başedersin sen :p

nası yaniii :cherry:

gelecek arkadaşlar evet katılıyorum şıkkını işaretlerse sayı netleşir arkadaşlar.

bi netleşse işaretliycez de :p
eee trakya mt bukadar mı?:bounce:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Herşey iyi çok güzel fakat tarih olmadı be özer
Dedemin kırkı var o gece....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst