- Katılım
- 1 Nis 2008
- Mesajlar
- 364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iftardan sonra çay kahve derken sahuruda orda yapar öyle döneriz parpicim![]()
neeeeeeeeee sahurmu:sunny: dalga geçmeyin yaaa söleyin:queen::queen: