- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Heee sen kaybetti hatırlatayım
Bedavada dedsen gelmem:queen:
zuzum yok artıkın benim, sildim ::miiz::
Heee sen kaybetti hatırlatayım
Bedavada dedsen gelmem:queen:
zuzum yok artıkın benim, sildim ::miiz::
Manyahmısın olim her 2 günde bir yolda kalıyo la adam planetli mobilete bin daha iyi
Bi sigortası atar bi debriyajı biter bi dişli kırar öleme eşşem ölemee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
GKN ım yaza sanada çekelim kanka yeni kasa R1 yansın ortalık
hiç beğenmedim ama sen beğenirsen neden olmasın kanka.
Kıyamammmmm
Gel kız gel gezelim:rendeer:
ya olim kimsyle yarıştımız yok bizim sen neyin davasını yapıyon ben sana her alanda yani istesem biliyon :cherry::cherry:ya mert bırak temde gördük marifetleriniR1 i fazer gibi kullanmassın umarım yazık olur makinaya:cherry:
rezil üsva herif utanmaz ayuu25 beygir fark var yedim dio bana smd 125 beygir farkla yne yedim die kasılır bu herif:queen::queen:
konuş konuş ben seni dinliyom gazla çalışmıyom canem ben 97 oktan :cherry:bizi bilen biliyo hasanım :cherry:
yutturursun abi, büyüksün abi, delersin abi:cherry:
sen ne dönek adamsın beaa seni tanıdım güne varya :mrgreen::mrgreen:
er6 yı fazer la deleme, kalk r1 le 98 srad a kafa tut
bunlar benden sana:rendeer:
bekleriz sanda bu yakışır kardeşimBenim Falcon turbomla Bı video cekme zamanı gelmiş...
altın semer vurmuşlar muhabbeti ama açmayım neyse :mrgreen::mrgreen:bu ne demek la, platinli dmeek istedin sanırsam:cherry:
ben gixxer cıyım moruk, bu sene parayı arabaya yatırdık, seneye ola hayrola:wiinkk:
Abi hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binersin inş...
Allahın izniyle bende alcam lise bitsin ama scooter :queen:
abi büyükssün, bizede öret bizde gazlayalım :cherry:
bu ne demek la, platinli dmeek istedin sanırsam:cherry:
ben gixxer cıyım moruk, bu sene parayı arabaya yatırdık, seneye ola hayrola:wiinkk:
istemess ::miiz::