R1 İm geldii erkkeim benim O

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun mert, güle güle bin.:rendeer:
Saolasın kardeş
iade-i ziyaret yapıyorum hocam :) motorun hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan ALLAH kaza bela vermesin bir soru soracağım ne kadara mal oldu plaka felan herşey dahil
Ben takas yaptım için biraz karşık ama 18 civarı diyim kabaca :)
Hayırlı olsun. :) Aşağıdaki resim son modelimi oluyor R1'in?

Evet kimse pek beğnmesede yeni kasa yamaha bu bensevdim valla olsa binerim yok deme :cherry:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
hayırlı ugurlu olsun,
allah kazasız belasız kullanmanı nasıp etsın...
Abi benim motorda özeniyor büyüyünce inşallah R1 olcak.Abi pırpıra turbo takacam istanbula gelirsem bir kalkarız ama alırım anahtarını:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
olm paket olma bak haa sonra demiştim derim akıllı uslu yarım debriyaj ses yaparak kullan sadece :p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Tekerin düz bassın.Saygılarımla.:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hayırlı ugurlu olsun,
allah kazasız belasız kullanmanı nasıp etsın...
Abi benim motorda özeniyor büyüyünce inşallah R1 olcak.Abi pırpıra turbo takacam istanbula gelirsem bir kalkarız ama alırım anahtarını:mrgreen:
Saolasın kardeşim seninde olur merak etme bi gün :)
olm paket olma bak haa sonra demiştim derim akıllı uslu yarım debriyaj ses yaparak kullan sadece :p
Len olum sen kendine bak senddne iyi paketmi var ayuu:p
Heee sen kaybetti hatırlatayım
Bedavada dedsen gelmem:queen:
Ya bunların işi gücü para alayı pazarlamacı olmuş canem bunların :p:p
Motoruda bişiye benzese şanzumanı kırık tipsiz bişi bide para istiyo utanmadan :mrgreen::mrgreen:
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Tekerin düz bassın.Saygılarımla.:rendeer:
saolaın canem benim
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
GKN nın srad mı patladı :queen: bide bana srad al dıodu :p


Manyahmısın olim her 2 günde bir yolda kalıyo la adam planetli mobilete bin daha iyi :p:p:p

Bi sigortası atar bi debriyajı biter bi dişli kırar öleme eşşem ölemee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Mehmet abicm :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Manyahmısın olim her 2 günde bir yolda kalıyo la adam planetli mobilete bin daha iyi :p:p:p

Bi sigortası atar bi debriyajı biter bi dişli kırar öleme eşşem ölemee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

patlıyo matlıyo ama her türlüde deliyo.buna ne diyosun mertcim:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Manyahmısın olim her 2 günde bir yolda kalıyo la adam planetli mobilete bin daha iyi :p:p:p

Bi sigortası atar bi debriyajı biter bi dişli kırar öleme eşşem ölemee:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

iide olm bana göre motor üretilmediki, geçem tertemiz bi 600 lüke fsm köprüsüne gazladım geldim 1 litre yağ eksiltmiş, ben napim:p
şimdi senin içinde kaldı tabi, 180 beygir makinayla 135 beygiri delmeye çalışçan dimi:cherry:
patlıyo matlıyo ama her türlüde deliyo.buna ne diyosun mertcim:p

:cherry::cherry:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Güle güle kullanasın.
Allah kaza,bela vermesin.
GKN ın makinaya laf yok.
adam uğraşmaktan zevk alıyor bir kere
benim makina yolda kaldı
adam geziyi bıraktı geldi benimle
adama zevk veriyor motor tamiri
GKN ın işi bu sanki o bilmiyor mu altına R1 çekmeyi.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Güle güle kullanasın.
Allah kaza,bela vermesin.
GKN ın makinaya laf yok.
adam uğraşmaktan zevk alıyor bir kere
benim makina yolda kaldı
adam geziyi bıraktı geldi benimle
adama zevk veriyor motor tamiri
GKN ın işi bu sanki o bilmiyor mu altına R1 çekmeyi.
bizi bilen biliyo hasanım :cherry:
Anca senin gibileri deler derim :mrgreen::mrgreen:
benim gibilerde toz yutar :p

yutturursun abi, büyüksün abi, delersin abi:cherry:
ya mert bırak temde gördük marifetlerini:pR1 i fazer gibi kullanmassın umarım yazık olur makinaya:cherry:

er6 yı fazer la deleme, kalk r1 le 98 srad a kafa tut:)
bunlar benden sana:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
GKN ım yaza sanada çekelim kanka yeni kasa R1 yansın ortalık
hiç beğenmedim ama sen beğenirsen neden olmasın kanka.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst