Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
saol kardeşim uyarıların benim için önemli :cat: daha ben çok başını şişiririm merak etme :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bismillah bismillah noluyo lan bu ses ne cinlermi bastı noluyo burda töbe töbe,nbenmi duyuyorum sadece aman allahım öldümmü noldu
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hahahahahha murat gergerli abinin eklediği video demi abi maymun motosiklet kullanıo =)))
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayırlı olsun
kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :D
allah kaza bela vermesin tekeriz düz bassın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
videoyu görmemişim bi ses geliyor diyorum ama nerden diyorum ayar etti beni ama harbi maymun süpermiş ya bu hiç kaza yapmaz çok ani hareket ediyor
 
Katılım
11 Eyl 2008
Mesajlar
2
hayırlı olsun cafende bebelere atari oynat:p

polise rüşvet ver o paralarla motor al:p

daha 1 ay öncesine kadar ağlıyodun olm:)

mondıal neyine yetmıyodu senın:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı olsun cafende bebelere atari oynat:p

polise rüşvet ver o paralarla motor al:p

daha 1 ay öncesine kadar ağlıyodun olm:)

mondıal neyine yetmıyodu senın:)


:silent: bi kendini tanıtsaydında kım oldugunu bılseydık o :bounce:

Genede allah razı olsun :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben söyleyim 4bin liraya aldı üzerinede 4 tane eksoz aldı eksozları bin liraya sattı motor 3bin liraya geldi:queen::queen::queen: lastiklerini falanda satsan bi binlira dah düşer:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vascom 1925 im erhanım sonunda sende motırlandın,çok şükür allah kaza bela vermesin ciğerim tekerin düz bassın farın ve yolun açık olsun darısı olmayanlara olsun e bukadar duadan sonra bir tur bindirirsin kaç basıyo abiiiii
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.surusler..;)
+

saol kardeşim amin

vascom 1925 im erhanım sonunda sende motırlandın,çok şükür allah kaza bela vermesin ciğerim tekerin düz bassın farın ve yolun açık olsun darısı olmayanlara olsun e bukadar duadan sonra bir tur bindirirsin kaç basıyo abiiiii

:queen: Allah razı olsun abim ne güzelde dua ettin Cümlemize Allah kaza bela vermesin inşallah,

biz basmayanlardanız abi soruna cvp veremicem :queen:

Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:rendeer:

Allah razı olsun canım Allah olmayanlara nasip etsin inşallah :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Topik amacına ulaşmıştır kitleyin lütfen :p:p:p

nedenmiş senin topicinin favoritesinden yüksek diyemi kıskanıon :p

sıcak sıcak resimler :p


DSC01453.jpg

DSC01454.jpg

DSC01456.jpg

DSC01457.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Trakyadan çıkan makineler hep TErtemiz yaa.. Süper SÜper Cillop Vallahi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
erhanım kardeşim başlığı görüyordum ama aynı yerde durmadığım için ilgilenemiyordum,yeni motorun hayırlı uğurlu olsun,allah kazasız belasız binmek nasip etsin inan kendim almış gibi sevindim,delilik yapma dikkatlsür heeee
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst