hayırlı olsun
kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun![]()
allah kaza bela vermesin tekeriz düz bassın
hayırlı olsun cafende bebelere atari oynat
polise rüşvet ver o paralarla motor al
daha 1 ay öncesine kadar ağlıyodun olm
mondıal neyine yetmıyodu senın![]()
hacı allah kaza bela vermesın pekı bısı sorcam kaca aldın ?:silent:
ben söyleyim 4bin liraya aldı üzerinede 4 tane eksoz aldı eksozları bin liraya sattı motor 3bin liraya geldi:queen::queen::queen: lastiklerini falanda satsan bi binlira dah düşer:queen:
+hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.surusler..![]()
vascom 1925 im erhanım sonunda sende motırlandın,çok şükür allah kaza bela vermesin ciğerim tekerin düz bassın farın ve yolun açık olsun darısı olmayanlara olsun e bukadar duadan sonra bir tur bindirirsin kaç basıyo abiiiii
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:rendeer:
Topik amacına ulaşmıştır kitleyin lütfen![]()