Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Erhan itiraf edeyim o arka silindirdeki ses ben tur attıktan sonra gelmeye başladı :p
Hep iki zamanlılara bindiğim için gtr daki redline olayını unutmuşum 2 km kadar 3. vites redline gittim :cherry:

aaa arkada da mı silindir varmış bu motorda :p ben niye görmedim :p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Olm ne 1 silindiri kocaman iki silindiri görmedin mi orda :p
Harbi erhan insan bi inceler neresinde ne var diye hala 1 silindir diyosun bana ya :mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
İşte o arkadaki silindirle öndeki silindirin seslerini dinlemedin mi erhancım :p
Dinlemediysen dinleme zaten kulaklarım çınlamasın bütün gün :mrgreen:
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Bak sen saman altından su yürütüyomuşun demek.
Hiç haberim yoktu Erhan,
Çok güzel görünüyor hayırlısı olsun,
Kazasız belasız uzun km.ler dilerim.
Hayırlısı olsuna uğrarım fırsat bulunca..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun erhanım kazasız belasız..
allah daha iyisini almayı nasip edene kadar ayrımasın sizi :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bak sen saman altından su yürütüyomuşun demek.
Hiç haberim yoktu Erhan,
Çok güzel görünüyor hayırlısı olsun,
Kazasız belasız uzun km.ler dilerim.
Hayırlısı olsuna uğrarım fırsat bulunca..

KArdeşim ne samanı ne suyu =) sana anlatmıstım hyo vardı dıye falan ama bu son 3 gun içinde gelışen güzel bişi oldu =) beklerim yeri biliyorsun :wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Evet şaka şaka şimdi gidip bakmasın erhan sese
sonra Subaplar yerine kranktan geldiğini sanarda hurda motoru aldırdın bana der falan :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Evet şaka şaka şimdi gidip bakmasın erhan sese
sonra Subaplar yerine kranktan geldiğini sanarda hurda motoru aldırdın bana der falan :p

ay canım benim :p

yok ama fotolara bakılırsa kol çıkarmış daha önce :p

sana öle bi kol cıkardımki burdan resmini çektim yollucam :D

hayırlı olsun usta allah kaza bela vermesin güle güle kullan..

eyvallah ustam tşkler
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
erhan abi hayırlı 0olsun kazasız belasız cezasız sürüşler.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst