- Katılım
- 9 Eyl 2008
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar meraba.aranıza yeni katılıyorum.ve mototsiklet camiasınada katılmak istiyorum.bu konuda size bikac bişi danısmak istiyorum.cogu insanda oldugu gibi race motor hastasıyım.baslangıc icin cbr125i gozume kestirmistim ama ewden motosiklet konusunda izin cıkmamıstı.dun izin aldım ewden sonunda.izin aldım almasınada motosikletle ilgili HİCBİSEY bilmiorm.sadece we sadece bazı modelleri ve fiyatını biliorm.ikinci el bi cbr almayı dusunuyorum.ama alırken nelere dikkat etmeliyim.kendi kendime surerek oorenebilirmiyim ws ws bir suru sorun war suan onumde.suanda bilmem gerek onemli terimler ve bilgiler nedir? lutfen ama lutfen bana yardımcı olun.cabuk anlarım we adapte olurum merak etmeyin
iki gun sonra 600rrla cıkarım karsınıza ins :mrgreen: