- Katılım
- 6 May 2007
- Mesajlar
- 1,034
tesekkur ederim arkadaslar yardımlarınız icin.peki nelere dikkat edicem alırken?hani araba alırken boya warmı,degisen parca warmı,km orjinalmi tarzı seylere bakılır ya motosiklette nelere bakcam?hicbisey bilmiorm yani motosiklet hakkında.bi motora "tamam ya ii motor" demem icin nası bişi olması lazım?
şöyle bişe olması lazım
arama yap forumda başlangıç motoru diyerek tüm yazılanları çok iyi şekilde incele
ama sakın 600rr mı r6 mı deme dersen r6 derim